استانی

فرماندار بندرماهشهر:قیمت اقلام اساسی در بازار بندرماهشهرکنترل و ساماندهی شوند

بندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مجله زنده خبری اظهار کرد:در ایام نزدیک به فرارسیدن عید نوروز، تمام توجه و تأکیدات ما به ورود جدی اصناف، تعزیرات و مسئولان دستگاه‌های نظارتی بر کنترل و ساماندهی قیمت اقلام اساسی در بازار معطوف می‌باشد.

وی افزود: ادارات مرتبط با سهمیه دولتی، باید تمامی ظرفیت خود را جهت اختصاص دادن گوشت و مرغ منجمد دولتی برای عموم مردم بکار برده و میزان اقلام ضروری مورد استفاده مردم در این ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش بینی شود تا دچار مشکل کمبود کالاهای اساسی نشویم و موجبات رضایتمندی شهروندان شریف را فرآهم سازیم.

وی بیان کرد:انتظار دیگری که از مدیران دارم این است که برای سفره هفت سین در سطح شهرستان از نمادهای سنتی مرتبط و طراحان و سازندگان بومی، بهره گرفته و استفاده نمایند.

بندری تصریح کرد: ایام نوروزی فرصت بسیار خوبی برای معرفی شهرستان به مسافران نوروزی بوده که امسال با برنامه ریزی خوب و دقیق دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم را برای گردشگران و مسافران عزیز در نظر گرفته شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد:در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت مستمر جلسات تشکیل و نظارت‌ها در بازار تشدید میابد تا بتوانیم به بهترین نحو خدمت رسانی به مردم شریف را محقق سازیم.

46

دکمه بازگشت به بالا