ورزش و نشاط

فوتبال ایتالیا از پس انگلیس ۱۰ نفره برنیامد/ پیروزی پرتغال در شب دبل رونالدو

تیم فوتبال ایتالیا در مقدماتی جام ملت‌های اروپا با نتیجه ۲ بر ۱ از انگلیس شکست خورد.

به گزارش مجله زنده خبری، درجریان رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴، دو تیم فوتبال  ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای ناپل به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود فوتبال انگلیس به پایان رسید.

دکلان رایس در دقیقه ۱۳ و هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۴ برای  انگلیس گل زنی کردند. متئو رتگی تک گل ایتالیا را در این بازی در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند.

پس از ارسال توپ توسط انگیس، جیووانی دی‌لورنزو و هری کین برای استفاده از آن به هوا بلند شدند اما در هنگام فرود توپ به دست مدافع ایتالیا برخورد کرد. داور مسابقه پس از این صحنه به سراغ VAR رفت و سپس نقطه پنالتی را نشان داد که هری کین توانست از این موقعیت استفاده کند و تیمش را جلو بیندازد.

در دقیقه ۸۰ درگیری بین دو تیم شکل گرفت که داور پس از آرام کردن بازی تصمیم گرفت به لوک شا کارت زرد دوم را نشان بدهد تا انگلیس کار خود را ۱۰ نفره پیش ببرد.

لوک شاو در دقیقه ۷۸ اولین کارت زرد خود را گرفته بود اما کمتر از دو دقیقه بعد، داور کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد تا لوک شاو از زمین بازی اخراج شود.

در ادامه این رقابت، ایتالیا نتوانست از پس تیم ۱۰ نفره انگلیس بربیاد تا این تیم در این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ شکست بخورد.

در دیگر دیدارهای این مسابقات، پرتغال و لیختن اشتاین به مصاف هم رفتند که پرتغال در خانه موفق شد با نتیجه قاطع ۴ بر صفر به پیروزی برسد. 

ژوآئو کانسلو در دقیقه ۸، برناردو سیلوا در دقیقه ۴۷، کریستیانو رونالدو در دقایق ۵۱ و ۶۳ برای پرتغال گل‌زنی کردند تا این تیم پیروز میدان باشد.

نتایج دیگر رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴:

 دانمارک ۳-۱ فنلاند 

 بوسنی ۳-۰ ایسلند 

قزاقستان ۱-۲ اسلوونی

 مقدونیه ۲-۱ مالت

 سن مارینو ۰-۲ ایرلند شمالی

اسلواکی ۰-۰ لوکزامبورگ

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا