استانی

پیمانکار مقصر در اجرای لوله گاز در بخش اسماعیلیه جیرفت بازداشت شد

پیمانکار مقصر در اجرای لوله گاز در بخش اسماعیلیه جیرفت بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: درپی بارندگی و ایجاد سیل در بخش اسماعیلیه جیرفت سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری؛ افشین صالحی‌نژاد اظهار داشت: در این رابطه دستور بازداشت پیمانکار اجرای لوله  گاز  در محور جیرفت به بخش اسماعیلیه (بلوک) حدفاصل روستای آبگرم صادر و بازداشت شد.

وی بیان کرد: به علت بارش‌های سیل‌آسای چند روز گذشته در محور جیرفت – اسماعیلیه و مسدود شدن یک پل، یک دستگاه خودرو گرفتار سیلاب شد که یک نفر از سرنشینان این خودرو که در سیل گرفتار شده بود، توانست خود را نجات دهد و متاسفانه سه نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند.

دادستان جیرفت گفت: لوله‌های گاز رها شده توسط پیمانکار در مسیر رودخانه در زمان بروز سیل شناور شده و دهانه پل در مسیر این رودخانه را مسدود کرده است به همین دلیل آب از مسیر رودخانه منحرف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: بنا به درخواست قضائی و حقوقی خانواده‌های متوفیان و مصدومان، کمیته رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی این حادثه  تشکیل شده است.

وی افزود: دستور و اقدامات ویژه از سوی دستگاه قضائی به منظور رسیدگی فوری صادر شد و در راستای رسیدگی به افراد زیان دیده و  جان باختگان حادثه تیمی متشکل از کارشناسان رسمی مرتبط به موضوع تشکیل و با حضور در محل مراحل اولیه علت بروز حادثه را بررسی کردند و هر شخصی دارای قصور در موضوع باشد تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا