برترینهای کسب و کارعمومی

ویژگی های پمپ آب لئو

فیلتر شنی استخر یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری استخر است که در استخرهای خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر زیادی در کیفیت آب استخر دارد. بنابراین می توان استفاده از آن را همان گونه که در انواع استخرها استفاده می شود ضروری و مفید دانست. به عبارت دیگر می توان گفت که فیلتر شنی استخر با رفع آلودگی آب، شرایط مناسبی را برای استفاده از آب استخر فراهم می کند و به فیلتر و تصفیه آب کمک می کند. بهترین فیلتر شنی در بازار ایران فیلتر شنی ایمکس می باشد.

نحوه عملکرد فیلتر شنی استخر

فیلتر استخر شنی که در محل ورود آب به استخر قرار می گیرد، تمامی ذرات غیر ضروری آب را از آن جدا می کند و آب شفاف و تمیز را به داخل استخر می فرستد. عملکرد فیلتر شنی استخر این است که ذرات ماسه را فیلتر کرده و انواع ماسه و رسوبات آب را از آن جدا کرده و آب را تمیز می کند. با این کارها آب تصفیه شده که به خلوص 98 درصد رسیده است وارد استخر می شود. لازم به توضیح است که این دستگاه دارای مخزن بزرگی است که در آن ماسه و رسوبات جمع آوری می شود.

کاربرد فیلتر شنی استخر چیست؟

مهمترین کاربرد فیلتر شنی استخر اهمیت آن را به شرح زیر نشان می دهد:

آب خام یا حوضچه ها را تمیز کنید

جداسازی سیلت و ماسه در آب

استفاده بالقوه برای تصفیه آب پرورش ماهی

آب استخر را تمیز کنید

تصفیه آب برای برج های خنک کننده و نیروگاه ها

که…

مهمترین اجزای فیلتر شنی استخر

دستگاه فیلتر شنی استخر از اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهمترین آنها به شرح زیر است:

لوله های متصل به دستگاه

دریچه هوا

شیرهای اتصال که در آن عملیات ورودی و خروجی آب انجام می شود

فشارسنج

شیرآلات دستی اتوماتیک یا غیر مستقیم

پنجره خلاصه

و..

انواع فیلتر شنی استخر

فیلترهای شنی برای استخرها و جکوزی ها انواع مختلفی دارند، از جمله:

فیلترهای شنی آهسته: این نوع فیلتر شنی یکی از قدیمی ترین فیلترها می باشد. اغلب برای تصفیه آب با حجم های بسیار بالا استفاده می شود به عنوان مثال تصفیه آب شهری اغلب با استفاده از این نوع فیلتر شنی انجام می شود.

فیلتر شنی سریع: این نوع فیلتر اغلب به عنوان فیلتر شنی استخر و جکوزی شناخته می شود که برای تمیز کردن آب از بسترهای سیلیکونی تحت فشار عبور می کند.

فیلتر شنی پرسرعت: در صورت استفاده از این نوع فیلتر، سرعت آب بسیار بیشتر و افت فشار کمتر می شود و استفاده از این مدل بهترین انتخاب برای استخرهایی با تعداد شناگر کم است. فیلتر شنی با کیفیت بالا مقرون به صرفه است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. از طرفی این نوع فیلتر حجم آب عبوری را کاهش می دهد.

خرید فیلتر شنی استخر

خرید سنگدانه شن و ماسه استخری به دو صورت حضوری یا اینترنتی وجود دارد. امروزه فروشگاه های مختلفی این تجهیزات را عرضه می کنند و به صورت آنلاین به فروش می رسانند که یک پمپ فروشی خوب از بهترین این مغازه ها محسوب می شود که می توانید تجهیزات فیلتر شنی را در بهترین شرایط ممکن خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه کنید.

اگرچه برای خرید حضوری این دستگاه باید زمان زیادی را برای مراجعه به فروشگاه صرف کنید، اما برای خرید اینترنتی می توانید این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در ضمن از این طریق با مشکل ترافیکی مواجه نخواهید شد و می توانید از هر شهر و استانی سفارش خود را ثبت و در محل مورد نظر دریافت نمایید.

نکاتی برای خرید فیلتر شنی استخر

اگر می خواهید برای استخر مورد علاقه خود فیلتر شنی بخرید، توصیه می کنیم نکات زیر را در نظر بگیرید:

از فروشگاه های معتبر خرید کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید فیلتر شنی استخر باید به آن توجه کنید، خرید این دستگاه از فروشگاه های معتبر است. همانطور که می دانید اخیرا فروشگاه های کلاهبرداری زیادی وجود داشته اند که محصولات و دستگاه های تقلبی را عرضه می کنند. بنابراین با توجه به بالا بودن قیمت فیلتر شنی بهتر است از فروشگاه های معتبر و مناسب خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید. در این زمینه باید به گارانتی دستگاه برای اطمینان از اعتبار آن توجه شود.

به انواع و مدل های فیلتر شنی توجه کنید

همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شد، انواع مختلفی از تجهیزات فیلتر شنی وجود دارد که باید با توجه به نیاز شما و با توجه به ابعاد و اندازه استخر تهیه شود تا فیلتر طراحی شده مناسب برای استخر و شرایط شما و از دان باشد. . نگران این نباش اگر فیلتر شنی با شرایط استخر یا جکوزی مطابقت نداشته باشد، نمی توانید از کاربرد و پتانسیل آن بهره مند شوید. به عبارت دیگر، نوع فیلتر و نوع استخر باید مطابقت داشته باشند.

با نصب پمپ آب خانه ای که سطح فشار لازم را ندارد تامین می شود. پمپ آب می تواند دبی را افزایش داده و آب را از منابع آب شهری به لوله ها پمپ کند و همچنین فشار مورد نظر را تامین کند. تقویت‌کننده پمپ، اما در ساختمان‌های مرتفعی که برای رسیدن به ارتفاع بالاتر نیاز به آب است، به نظر می‌رسد که مقدار آب صحیح در طبقات بالاتر ساختمان ضروری است. تغییر فشار آب از شیر خروجی در خانه ایده خوبی نیست. به خصوص اگر در یک منطقه مسکونی بزرگ اتفاق بیفتد. بنابراین برای حل مشکل، استفاده از پمپ را در نظر بگیرید.

بوستر پمپ شامل یک یا چند پمپ است که به صورت موازی کار می کنند. این پکیج از طریق کنترل پنل مدیریت می شود و هدف نهایی آن این است که بتواند سطح آب ساختمان را در سطح بهینه و یکنواخت حفظ کند. یکی از بهترین بوستر پمپ های موجود در بازار ایران بوستر پمپ پایا شاران می باشد.

فیلتر شنی استخر چیست؟

فیلتر شنی مخزنی پر از شن است که با تمیز کردن استخر شما همراه است. با عبور استخر از داخل ماسه باکس، ماسه زباله ها را جمع آوری کرده و از بازگشت آن به استخر جلوگیری می کند. فیلتر شنی آب تمیز و خالص را فراهم می کند.

اکثر فیلترهای شنی هیچ هستند. 20 شن یا نه. 20 از سیلیس کریستالی استفاده می کند. محفظه یک فیلتر شنی معمولاً از فولاد ضد زنگ، فایبرگلاس یا پلاستیک ساخته شده است و به اندازه کافی قوی است که تحت فشار زیاد مورد نیاز برای عملکرد یک سیستم به درستی عمل کند.

پمپ تمیز کردن استخر

راز تمیز و سالم بودن آب استخر در پمپ فیلتر استخر شماست! پمپ استخر شما به عنوان قلب استخر شما عمل می کند و آب را از فیلتر از طریق زهکشی و زهکشی اصلی بیرون می کشد و از طریق جت های برگشتی شما خارج می شود.

هر پمپ فیلتر استخر دارای یک پروانه، یک پروانه و یک سبد برای گرفتن برگ ها، موها، زباله ها و سایر زباله ها هنگام عبور از واحد فیلتر است. پروانه در انتهای موتور پمپ قرار دارد و همانطور که پروانه در موتور می چرخد، آب را از پمپ به داخل سبد زباله می کشد و از طریق پمپ (خروجی) به فیلتر شما باز می گردد. مهم است که همیشه پمپ خود را با یک سبد زباله کار کنید، زیرا اگر موتور بدون گیر افتادن از محفظه پمپ عبور کند، به راحتی با زباله های متوسط ​​مسدود می شود. بنابراین هنگام راه اندازی پمپ تمیز کننده استخر مراقب باشید.

پمپ استخر

پمپ استخر برای تمیز و سالم نگه داشتن آب استخر بسیار ضروری است. پمپ های استخر از راکد شدن آب جلوگیری می کنند و به جریان آب از طریق سیستم های تصفیه، فاضلاب و گرمایش شما کمک می کنند. دو نوع آنها در زیر ذکر شده است:

پمپ استخر روی زمین

پمپ استخر

پمپ استخر روی زمین

اگر یک استخر نیمه زمینی دارید، باید تصمیم بگیرید که آیا از پمپ استخر بالای زمین استفاده کنید یا خیر. پمپ زمینی معمولاً 110/120 ولت با یک پریز برق استاندارد است و برای پرایمینگ به نیروی گرانش متکی است که آب را وارد سبد پمپ می کند.

برای کمک به تصمیم گیری، باید محل پمپ خود را نسبت به سطح آب و ولتاژ استخر در نظر بگیرید. اگر سطح آب استخر یا استخر کمتر از سطح نصب شده پمپ باشد، به یک پمپ داخلی نیاز دارید، بنابراین باید قبل از خرید پمپ جدید، محل قرار دادن پمپ را در نظر بگیرید.

پمپ استخر سرپوشیده

پمپ استخر داخلی مانند پمپ های روی زمین به نیروی جاذبه نیاز ندارد و می تواند آب را از استخر به شیر آب بکشد. به این می گویند خودکنترلی. به طور کلی، پمپ های استخر داخلی را می توان از 220 ولت به 110 ولت تغییر داد و اکثر نصب پمپ های داخلی نیاز به سیم کشی سخت دارند.

اگر سطح آب استخر یا استخر کمتر از سطحی است که پمپ استخر در آن نصب شده است، به پمپ زیرزمینی نیاز دارید. پس ابتدا به این فکر کنید که پمپ را کجا نصب کنید تا یک پمپ جدید بخرید.

تفاوت پمپ استخر بالای زمین و داخل زمین چیست؟

پمپ زمین معمولاً 110/120 ولت با دوشاخه دیواری استاندارد است.

اکثر پمپ های داخلی 220 ولت با گزینه تغییر به 110 ولت هستند

اکثر پمپ های داخلی برای نصب نیاز به سیم کشی سخت دارند.

یک پمپ شناور مانند پمپ های شناور نیازی به آب تغذیه گرانشی ندارد، زیرا برای به حرکت درآوردن آب به داخل سبد به نیروی جاذبه متکی هستند. به همین دلیل، گاهی اوقات پمپ شناور را پمپ خود پرایمینگ می نامند.

منبع تحت فشار

منبع فشار برای ایجاد جریان آب با سرعت و فشار ثابت در لوله آبرسانی و همچنین کاهش راندمان لوله آب استفاده می شود. منبع فشار پمپ به مخزن فشار، مخزن دیافراگمی و مخزن انبساط نیز معروف است.

یک مخزن فشار، آب را ذخیره می کند و جریان آن را از طریق شیرهای خانه حفظ می کند. از این رو نیاز به شروع و توقف مکرر پمپ را کاهش می دهد. یعنی هر بار که شیر آب باز و بسته می شود نیازی به راه اندازی پمپ آب نیست. هر چه حجم منبع تحت فشار بیشتر باشد، فشار کمتری به پمپ وارد می شود. البته این بدان معنا نیست که می توانید از هر حجمی از منبع تحت فشار استفاده کنید. ظرفیت منبع تحت فشار برای مصارف خانگی از 24 لیتر برای خانه های سه طبقه تا حدود 150 لیتر برای خانه های چند طبقه با پمپ استاندارد متغیر است.

LEO GROUP یک شرکت داخلی با فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی، تولید، بازاریابی و خدمات مشتری فعالیت می کند و طیف کاملی از پمپ ها را ارائه می دهد. LEO اولین شرکت بورسی در صنعت نجات چین است. پمپ آب لئو نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف آب، منابع آب، برق دارد. ساخت و ساز، پتروشیمی، معدن، متالورژی، حفاظت در برابر آتش، تهویه، تهویه، تهویه، آبیاری کشاورزی، تامین آب و فاضلاب شهری و غیره.

LEO در حال حاضر دو تیم مجزا دارد که مسئول کاربردهای صنعتی و غیرنظامی هستند. با چهار پایگاه تولیدی در چین، LEO دارای یک پایه قوی به عنوان ارائه دهنده راه حل های پمپ و سیستم پمپاژ جهانی در آینده نزدیک است. یکی از پرفروش ترین محصولات این برند پمپ فیلتر استخر لیو می باشد.

پمپ آب لئو ACm

از این پمپ آب مایع با توجه به خواص شیمیایی و فیزیکی می توان برای پمپاژ مایعاتی مانند آب تمیز و موارد مشابه استفاده کرد.

مناسب برای مصارف صنعتی و آبرسانی شهری، ساختمانهای بلند و آتش نشانی، آبیاری باغ، انتقال آب از راه دور، هوای گرم و تهویه مطبوع، گردش فشار متفاوت برای آب سرد و آب گرم و لوازم جانبی و غیره.

ویژگی های پمپ آب لئو

من AISI 304 را دیدم.

حداکثر دمای مایع: +40 ℃.

حداکثر مکش: +8 متر

بلبرینگ C&U.

کویل مسی afi.

حفاظت حرارتی داخلی برای موتورهای تک فاز.

کلاس عایق: F.

کلاس حفاظت: IPX4.

حداکثر دما: +40 درجه سانتیگراد

LEO یک تولید کننده پیشرو پمپ گریز از مرکز (پمپ آب لئو) است که تنها پمپ های با کیفیت بالا را ارائه می دهد. LEO میلیون ها پمپ تولید کرده است که اکنون در بیش از 140 کشور استفاده می شود و پمپ های آب خانگی LEO، پمپ های چرخ، پمپ های هیدرولیک، پمپ های تک فاز، پمپ های آب سه فاز و راه حل های سفارشی را ارائه می دهد. پمپ آب گریز از مرکز LEO می تواند تمام نیازهای سیستم پمپاژ خانگی را برطرف کند.

پمپ آب ابارا

در اینجا ما مدل های پمپ آب گریز از مرکز CMA – CMB – CMC – CMD را در نظر می گیریم. بسته به مدل، پروانه، شفت و پایه موتور می تواند از مواد مختلفی ساخته شود. اندازه جمع و جور پمپ آب ابارا باعث می شود تا پمپ سانتریفیوژ CMA-B-C حتی در فضاهای تنگ یا صعب العبور نصب شود.

طراحی قوی و قابل اعتماد پمپ های آب Ebara عملکرد خوب را در تمام برنامه های انتقال آب تضمین می کند. مزایای پمپ آب ابارا در مثال های بالا:

فشار داخلی

آبیاری در مقیاس کوچک

سیستم های شستشو و کارواش

مایعات و مایعات غیر تهاجمی برای مصارف صنعتی و ساختمانی

پمپ های آب ابارا برای استفاده در برنامه های انتقال آب تمیز و مواد غذایی، سیستم های افزایش فشار خانگی، سیستم های شستشوی مواد غذایی (CMR – نسخه پروانه باز)، کاربردهای صنعتی و نصب و تجهیزاتی که از سیالات غیر تهاجمی استفاده می کنند طراحی شده اند.

پمپ آب ابارا در مدل های قبلی برای استفاده با آب تمیز و مایعات غیر تهاجمی برای مصارف مسکونی و صنعتی طراحی شده است. همچنین برای پمپ آب آشامیدنی تایید شده است. معمولا یک منبع فشار نیز به همراه پمپ آب تعبیه می شود.

نصب پمپ آب آبرا CMA-CMB-CMC-CMD

اولین پیکربندی به عملیات زیر نیاز دارد:

درپوش بالایی محفظه پمپ را باز کنید.

آن را با قیف از آب پر کنید تا سرریز شود.

دوباره درب را ببندید تا ببندد، این کار از ورود هوا به داخل جلوگیری می کند.

مطمئن شوید که هیچ چیز مانع دریچه پای لوله عمیق نمی شود. پس از انجام این مراحل، دو یا سه بار کلید را روشن و خاموش کنید تا شرایط کار و جهت چرخش پمپ بررسی شود. سپس عملیات مداوم آن را شروع کرده و به تدریج درب تحویل را باز کنید. همیشه به دفترچه راهنمای کاربر و تعمیر و نگهداری مراجعه کنید.

برای پمپ آب

DAB WATER PUMP JET 102M

در اینجا نگاهی داریم به پمپ آب خود پرایمینگ DAB DAB Cast Iron JET 102 M 0.75KW 1HP 240V. مشخصات ساخت پمپ آب عبارتند از:

تکیه گاه موتور و محفظه پمپ در چدن.

پشتیبانی موتور در آلومینیوم ریخته گری.

پروانه، دیفیوزر، ونتوری و حفاظ شنی ساخته شده از حلقه های سایش فولاد ضد زنگ تکنوپلیمر.

مهر و موم مکانیکی کربن/سرامیک.

طرح ساخت موتور پمپ آب:

نوع آسنکرون، بسته، با خنک کننده هوای خارجی.

روتورها بر روی یاتاقان های بزرگ و با عمر طولانی نصب می شوند تا صدای کم و عمر طولانی را تضمین کنند.

با حفاظت حرارتی آمپرومتریک و خازن دائمی در طرح تک فاز.

استفاده از محافظ اضافه بار برای محافظت از موتور سه فاز مطابق با مقررات جاری توصیه می شود.

مشخصات فنی پمپ آب JET 102 M

الزامات کیفی سیال برنجی برای این مدل پمپ آب داب، تمیز، عاری از مواد جامد یا آلاینده های ساینده، غیر چسبنده، غیر تهاجمی، غیر کریستالیزه و از نظر شیمیایی خنثی با خواص مشابه آب است. حداکثر دمای محیط برای نصب پمپ آب +40 درجه سانتیگراد می باشد.

حفاظت از موتور پمپ آب: IP 44

درجه حفاظت از بلوک ترمینال: IP 55

کلاس عایق: f

پمپ آب بافر JET 112 M

پمپ آب JET 112 M 1KW 1.36HP 240V DAB الکتروپمپ چدنی خود پرایمینگ دارای ویژگی های طراحی زیر است:

تکیه گاه موتور و بدنه پمپ آب ریخته گری

پشتیبانی از موتور در آلومینیوم.

پروانه حلقه برش فولاد ضد زنگ پلیمری، دیفیوزر، پنکه و محافظ شن و ماسه.

مهر و موم مکانیکی کربن سرامیکی.

ویژگی های ساختمانی معمولی موتور پمپ لاستیکی

نوع آسنکرون، بسته، با خنک کننده هوای بیرون.

روتور بر روی یاتاقان‌هایی با عمر طولانی و بزرگ نصب می‌شود تا صدای کم و عمر طولانی را تضمین کند.

دارای محافظ حرارتی آمپرومتریک و خازن دائمی در نسخه تک فاز.

دکمه بازگشت به بالا