اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

کتاب پزشکی قانونی دکتر گودرزی pdf

کتاب پزشکی قانونی دکتر گودرزی pdf

دانلود کتاب پزشکی قانونی  ، کتاب پزشکی قانونی گودرزی و کیانی 404 صفحه pdf برای شما علاقه مندان آماده شده است. تصویب و اجرای قانون مجازات اسلامی جدید در سال 1392 موجب شد تا در برخی از موارد قانونی مرتبط با متن کتاب تغییراتی اساسی رخ دهد. برخی از این موارد مانند مواد قانونی مربوط به رضایت و برائت و جنون دچار تغییرات در خور توجهی شده اند.

 

دانلود کتاب انتقال جرم بهمنیار ، انتقال جرم دکتر بهمنیار بدون شک یکی از بهترین جزوات درس انتقال جرم مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی محسوب می شود. نگاه اجمالی به واحدهای عملیاتی صنایع شیمیایی، پتروشیمی، نفت، غذایی و … حاکی از این است که انتقال جرم یکی از پدیده های بسیار مهم در این واحدهاست. درک بهتر انتقال جرم ما را قادر می سازد که واحدهای عملیاتی مربوطه را با دقت و اطمینان بیشتری طراحی نموده و مورد استفاده قرار دهیم.

دانلود pdf کتاب قرابت معنایی هامون سبطی نظام جدید ، این کتاب تنها مرجع آموزش «درست خواندن شعر» در تاریخ آموزش و پرورش کشور است. بی گمان اولین و بزرگ‌ترین مشکل دانش‌آموزان کشور در برخورد با ادب پارسی ناتوانی آنان در خواندن درست بیت است که باعث می‌شود هیچ برداشتی از معنای بیت نداشته باشند و تا این مشکل حل نشود رسیدن به معنا و سپس مفهوم بیت‌ها غیرممکن است. این کتاب جزو پرفروش ترین کتب انتشارات دریافت است که بارها به تجدید چاپ رسیده است.

 

دکمه بازگشت به بالا