اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

استفاده از محصولات نانو در تمیزی کابین دوش کاهش تجمعات آب و جلوگیری از تشکیل چربی

چگونه از لک شده شیشه جلوگیری کنیم؟

فروش محصولات نانوسان در تهران: دیواره‌های شیشه‌ای کابین دوش‌ها همیشه در معرض رطوبت و آب هستند در نتیجه هیچ روشی وجود ندارد که از لک شدن آن‌ها جلوگیری کند اما پاک شدن این لکه‌ها و رسوب‌های ایجاد شده به راحتی انجام می‌شود که با روش‌های مختلفی انجام می‌شود، در ادامه به این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

بهترین روش برای تمیز کردن کابین دوش

در محصولات نانوسان شرکت بیز شیشه‌های کابین دوش معمولا همیشه با آب در ارتباط هستند و ممکن است که لکه‌های شامپو و غیره نیز بر روی آن باقی بماند در نتیجه باعث ایجاد لکه برروی دیواره‌های شیشه‌ای کابین دوش می‌شود روش‌ها و راهکار‌های بسیاری برای پاک کردن این لکه‌ها وجود دارد که چه با مواد شیمیایی چه با مواد طبیعی و دست‌ساز امکان پذیر می‌باشد، باید به این نکته توجه داشت که تمیز کردن با مواد طبیعی باعث می‌شود جرم‌های روی شیشه کاملا از بین بروند همچنین این مواد مقرون به صرفه هستند و به ریه‌های شما هنگام تمیز کردن شیشه آسیبی وارد نمی‌شود. در ادامه با ما هراه باشید تا شما را با این روش‌ها و مواد آشنا کنیم.

شستشو شیشه کابین دوش حمام با مواد طبیعی

محصولات نانو در کرج: از ترکیبات طبیعی و مناسب برای پاک کردن شیشه و درخشندگی آن میتوان به سرکه، آبلیمو و آب اشاره کرد. دلیل انتخاب این ترکیب اسیدی بودن سرکه و آبلیمو است باعث از بین رفتن لکه و رسوبات روی شیشه می‌شود.

طرز تهیه: ابتدا مقداری سرکه را با آب ترکیب می‌کنیم سپس مقداری آبلیمو به آن اضافه می‌کنیم.

ترکیب دیگری که برای تمیز کردن دیواره‌های شیشه‌ای کابین دوش به کار می‌رود ترکیب جوش شیرین و آب است چرا که جوش شیرین خاصیت پاک‌کنندگی و درخشان کنندگی بالایی دارد که به کمک آن لکه‌های روی شیشه کاملا از بین می‌روند.

طرز استفاده: ابتدا مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط می‌کنیم سپس به سطح شیشه اسپری می‌کنیم. بعد از گذشت چند دقیقه با استفاده از دستمال مرطوب کل سطح شیشه‌ را پاک می‌کنیم.

استفاده از مواد شوینده شیمیایی مناسب

روش دیگری که امروزه بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند استفاده از مواد شوینده موجود در بازار است البته هنگام تمیز کردن شیشه و شستشو کابین دوش به این روش نیز باید به نکاتی توجه داشته باشیم که مهم‌ترین آن استفاده از دستمال مناسب و مخصوص شیشه است که به شیشه آسیب و خراشی وارد نشود.
نکته بعدی این است که برای پاک کردن لکه با استفاده از شوینده با دستمال چند بار روی لکه بکشید تا کاملا پاک شود.

لوازم مناسب برای پاک کردن شیشه

از بهترین وسیله‌ها برای پاک‌کردن و تمیز کردن شیشه‌های کابین دوش، شیشه روب است که مانند برف پاک کن عمل می‌کند و از یک تیغه پلاستیکی تشکیل شده که به کمک آن می‌توان جرم و رسوب تشکیل شده حتی در نقاطی که دسترسی به آن آسان نیست را تمیز کند و مانع از تجمع باکتری و جرم بر روی شیشه می‌شود.
برای استفاده ابتدا مقداری مواد شوینده شیمیایی یا طبیعی به شیشه بزنید سپس شیشه روب را چندین بار به صورت عمودی و افقی روی شیشه حرکت دهید تا لکه‌ها کاملا پاک شوند.

پاک کننده لکه شوره شیشه

همانطور که اشاره شد دیواره‌های شیشه‌ای کابین دوش همواره در ارتباط مستقیم با آب، کف و مواد شوینده مانند شامپوها هستند که این موضوع باعث ایجاد لک روی شیشه می‌شود. اگر این لکه‌ها در طولانی مدت پاک نشوند باعث ایجاد سفیدک و جرم می‌شود. همچنین بخار ایجاد شده روی شیشه نیز اگر در طولانی مدت روی شیشه باقی بماند باعث ایجاد شوره شیشه می‌شود، این موضوع طبیعی است و در اغلب شیشه‌هایی که در حمام وجود دارند اتفاق می‌افتد. برای حل این مشکل باید از جرم گیر‌ها و مواد شوینده بسیار قوی توسط یک دستمال مناسب و تمیز بر روی شوره‌ها کشیده شود.

از بین بردن جرم شیشه

جرم و رسوب ایجاد شده روی شیشه نیز با استفاده از شوینده‌های بسیار قوی به راحتی پاک می‌شوند و از بین می‌روند.

پاک کردن این جرم و رسوب‌ها اهمیت بالایی دارند چرا که این موضوع باعث زیبایی و درخشندگی بیشتر شیشه می‌شود.

تمیز کردن شیشه سکوریت

معمولا برای ساخت کابین دوش شیشه ای از شیشه نشکن یا همان استفاده می‌شود علت انتخاب این نوع شیشه امنیت بیشتر برای مصرف کنندگان از کابین دوش‌ است. این نوع شیشه برای درخشندگی و تمیز شدن به مواد پاک کننده مناسب و نیاز دارد و برای پاک کردن این نوع شیشه باید از دستمال نانو دستمال میکروفایبر همراه با انواع جرم‌گیر و مواد شوینده قوی موجود در بازار استفاده شود .

نکات مهم هنگام تمیز کردن شیشه کابین دوش

  • استفاده زیاد از آب برای شستشو کابین دوش در بلند مدت باعث تاثیر بد روی عایق بندی آن می‌شود و در نتیجه آن را تخریب می‌کند پس هنگام تمیز کردن از مقدار زیادی آب استفاده نکنیم.
  • مواد شیمیایی قوی که برای پاک کنندگی کابین دوش استفاده می‌شود ممکن است به ریه‌های شما آسیب بزند پس ترجیحا از مواد شوینده طبیعی استفاده کنید.
  • هنگام استفاده از شوینده‌های قوی شیمیایی حتما از دستکش و ماسک استفاده شود.
  • حتما به تمیز کردن شیشه حمام در زمان درست توجه داشته باشید چراکه در غیر این صورت در بلند مدت باعث ایجاد و جمع شدن باکتری بر روی شیشه می‌شود این موضوع بهداشت و سلامتی شما را به خطر می‌اندازد.
  • موادی مانند جوهر نمک که قابلیت خورندگی دارند را به هیچ وجه برای تمیز کردن شیشه استفاده نکنید چرا که باعث آسیب شیشه می‌شود.
  • حتی برای پاک کردن لکه‌های بزرگ و سخت نیز از وسیله‌های مانند چاقو استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد خط و خش بر روی شیشه می‌شود که این موضوع زیبایی و درخشندگی شیشه را از بین می‌برد.
  • استفاده از موادی مانند صابون برای پاک کردن شیشه باعث ایجاد رسوب و لکه سفید روی شیشه می‌شود پس حتما در نظر داشته باشید که از بجای استفاده از صابون از مواد شوینده نرم و ملایم استفاده کنید.
دکمه بازگشت به بالا