اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

دیجیکالا ساعت بن تن وجود دارد

معرفی دیجی کالا

خرید لباس گروه شب نقاب: بدون شک دیجی کالا بزرگترین و متنوع‌ترین فروشگاه اینترنتی در کل کشور می‌باشد. این فروشگاه آنلاین با روزانه بیش از پنج میلیون بازدید، بالای 80 درصد از فروش آنلاین کشور را شامل می‌شود که این یک آمار بی‌نظیر در سطح جهانی می‌باشد. در دیجی کالا تمام اقلامی که شما به آن احتیاج دارید وجود دارد. این فروشگاه اینترنتی که با گسترش فعالیت خود به یک شهر بزرگ مبدل شده است؛ همچنان پذیرای شهروند جدید می‌باشد. کد تخفیف دیجی کالا ابزاری برای جذب کاربران جدید و افزایش رضایتمندی کاربران قدیمی این فروشگاه اینترنتی می‌باشد. دیجی کالا در زمینه ارائه کدهای تخفیف به‌صورت روزانه فعالیت دارد. شما می‌توانید با حضور در تاپ کوپن، از تمام کدهای تخفیف دیجی کالا مطلع باشید. کدهای جذاب برای اولین خرید که مخصوص کاربرهایی است که تا به حال تجربه لذت بخش خرید از دیجی کالا را نداشته‌اند.

تاسیس دیجی کالا

لباس سگهای نگهبان: برادران محمدی در سال 1385 دیجی کالا را تأسیس کردند و در سال 1393 به‌صورت حرفه‌ای کسب و کار خود را گسترش دادند و یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی خاورمیانه را بنا نهادند.

کد تخفیف دیجی کالا کدهای جدید و فعال سال 1401

شما می‌توانید برای اطلاع از بروزترین، بهترین و بیشترین تخفیف‌های دیجی کالا، به‌صورت روزانه سایت تاپ کوپن را دنبال کنید.
تصور کنید شما آن فردی هستید که دوستان و آشنایان همواره از شما کدهای تخفیف را جویا می‌شوند!
پس مرجع تاپ کوپن را دنبال کنید تا خودتان به یک مرجع برای دیگران تبدیل شوید.

ایده تأسیس دیجی کالا

خرید لباس زورو: خریدهای ناموفق همیشه عاملی برای نارضایتی و بهم ریختگی نیست. در حقیقت دلیل اصلی ایجاد دیجی کالا، خرید ناموفق یک دوربین عکاسی توسط برادران سعیدی بود. اتفاقی که موجب شد تا با تأسیس بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، خریدهای سنتی به خط پایان خود نزدیک شوند.

 

مزایای خرید از دیجی کالا

هرچند تعداد فروشگاه اینترنتی زیاد است، اما به نظر شما چرا دیجی کالا اولین نامی است که برای خرید اینترنتی به ذهن یک کاربر می‌رسد؟

1-اعتماد:

احتمالاً محکم‌ترین دلیل اصلی کاربران برای این انتخاب اعتماد هست. راحتی خیال یک فرد در هنگام ثبت سفارش، بزرگترین هدیه‌ای است که دیجی کالا به کاربران خود می‌دهد. در این مجموعه شما اطمینان دارید که کالای ارسال‌شده متناسب با تعهدات اولیه دیجی کالا است. این اطمینان ارزشمندترین دارایی دیجی کالا می‌باشد.

2- نظرات کاربران

شاید خیلی از سایت‌ها وجود داشته باشند که کامنت‌های کاربران را درج کنند اما در دیجی کالا این موضوع یک اتفاق ساده نیست. چرا که تعداد کاربران بسیار بالا هست و شما برای هر محصول می‌توانید از نظرات مشتری‌های متعددی استفاده کنید. تلفیقی از مورد اول و مورد دوم نکته مهم دیگری به نام شفافیت را رقم میزند. به این مفهوم که دیجی کالا به دلیل معتمد بودن، تمام نظرات کاربران را درج می‌کند و این‌طور نیست که فقط نظرات مثبت در آن درج گردد. این نظرات در هنگام خرید یک کالا به مشتری کمک می‌کند تا مزایا و معایب اقلام انتخابی را بسنجد.

3- تنوع بینظیر

وقتی یک پلتفرمی در سطح کشور شناخته شود، مجموعه‌های مختلف تمایل به همکاری با آن دارند. اولین مزیت رقابتی که در این حالت اتفاق می‌افتد تنوع در تعداد و نوع کالاهای ارائه‌شده توسط آن فروشگاه است. وجود 7.483.180 کالا، دیجی کالا را به بازاری به وسعت کشور تبدیل کرده است.

4- پشتیبانی

هر پلتفرمی با این سطح از ارائه خدمات، اگر پشتیبانی خوبی هم داشته باشد قطعاً دچار مشکل می‌شود. برای این حجم بالای کاری احتیاج به یک پشتیبانی بی‌نقص است. اتفاقی که در دیجی کالا به‌وضوح باعث رضایتمندی مشتریان شده است. پاسخگویی تلفنی 24 ساعته به این مفهوم است که خدمت‌رسانی در دیجی کالا متوقف نمی‌شود و لحظه‌ای در آن خلل ایجاد نمی‌گردد.

5- مرجوعی بیقید و شرط

زمانی که یک کالا مورد پسند شما نبود می‌توانید آن را مرجوع کنید و پول خود را کامل دریافت کنید. این اتفاق زمانی می‌افتد که برای یک مجموعه، رضایت کاربران از سود مالی اهمیت بیشتری داشته باشد. همچنین ذکر این نکته مهم است که در دیجی کالا فرآیند مرجوعی به هیچ‌وجه پیچیدگی خاصی ندارد و به‌راحتی از طریق پنل خود و یا تماس تلفنی این امکان برای تمام کاربران میسر می‌باشد.

6- خرید اعتباری دیجی کالا

خرید اعتباری یا قسطی از دیجی کالا طرح جدیدی است که دیجیکالا به مشتریان خود ارائه می دهد. فروش اقساطی از طریق دیجی پی این امکان را به کاربران می دهد که محصولات و کالاهای مورد نظر خود را از طریق اعتبار کیف پولشان پرداخت کنند. شما بعد از خرید می توانید اعتبار دریافتی را به صورت 6 ماهه، 9 ماهه و یا 12 ماهه پرداخت کنید.

کد تخفیف سایر پلتفرم های دیجی کالا

 

 

تاپ کوپن علاوه بر کد تخفیف دیجی کالا، از مجموعه‌های معروف دیگری نیز کدهای ویژه دارد.

اگر قصد سفارش را دارید حتما در جریان قیمت بالای رستوران‌ها هستید. این مشکل تنها با حل می‌شود. جایی که صدها کدتخفیف مختلف در انتظار استفاده شما هستند و جدا از این، تاپ کوپن لینک صفحات و رستوران‌های پرتخفیف را نیز برای شما تحت عنوان پیشنهاد تخخفیف دار ثبت میکند.

یکی از مشکلات ما آخر هفته‌هایی است که اغلب کسل کننده دنبال می‌شوند. برای یک آخر هفته پر انرژی چه چیزی بهتر از دیدن فیلم و سریال؟َ!
بهترین ارائه دهنده این خدمت فیلیمو است. پس اگر قصد خرید اشتراک آن را دارید؛ به سری بزنید.

با وجود طرح ترافیک، شلوغی خیابان‌ها، مشکلات جای پارک، نداشتن ماشین و… جابجایی با اسنپ تقریبا اتفاق روزمره همه ماست. اما بالا رفتن هزینه اسنپ یکی از چالش‌های پیش رو است. اینجاست که تاپ کوپن با در خدمت شماست.

همچنین اگر قصد خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید، پیشنهاد ما به شما وب سایت خانومی است

 

دکمه بازگشت به بالا