بین المللی

حزب‌الله لبنان: مسئله نخست ما فلسطین و آزادی آن است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تاکید کرد، هرآنچه امروز رخ می‌دهد، گواهی بر پیشرفت محور مقاومت است و امید به آزادی قدس نزدیک می‌شود.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از العهد، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنرانی در راهپیمایی عاشورایی در شهر صور اعلام کرد: ما نیروهای مقاومت حسینی در تمامی جبهه‌ها برای دفاع از مظلومان و دفاع از ارزش‌های دینی و مقدساتمان باقی خواهیم ماند.

وی افزود: ما در مقابل انحراف‌هایی خواهیم ایستاد که تمامی عناصر قدرت در جامعه ما را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

صفی الدین تصریح کرد: فلسطین و قدس در خرد ما و قلب ما باقی خواهند ماند و هرآنچه امروز رخ می‌دهد، گواهی بر پیشرفت محور مقاومت است و امید به آزادی قدس نزدیک می‌شود.

در همین حال، محمد یزبک، رئیس هیات شرعی در حزب‌الله در راهپیمایی عاشورایی در بعلبک گفت: ما برای پاسخ به ندای امام حسین (ع) در مقابل روشی که می‌خواست جاهلیت را برگرداند و با اسلام مقابله کند، لبیک یا حسین می‌گوییم.

یزبک خاطرنشان کرد: ما در تمامی میدان‌ها برای مقابله با تمامی مستکبران حاضر هستیم تا رویای آزادسازی لبنان از دشمن را محقق کنیم.

وی افزود: با کمک روش امام حسین (ع) و خون مجاهدان و شهداء، لبنان از دشمن آزاد گشت و مستقل شد.

یزبک تصریح کرد: ما با امام حسین (ع) عهد می‌بندیم که در این روش بمانیم و دست ما به روی همگان دراز است و قلب‌های ما به روی همگان باز است.

وی افزود: برای انتخاب یک شخصیت مستقل و قدرتمند که بتواند حاکمیت لبنان را حفظ کند و با دیکته‌های دیگران مخالف باشد، بیایید گفت‌وگو و تفاهم کنیم.

یزبک تصریح کرد: مساله نخست ما فلسطین و آزادی آن است چراکه به منزله قلب این اسلام است. ما دستان مردم و گروه‌های فلسطینی را می‌فشاریم تا در مقابله با دشمن متحد شوند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا