برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

قهوه گانودرما برای نازایی

گانودرما و نازایی

قارچ گانودرما انواع مختلفی دارد و در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمازون یافت می‌شود. معمولاً این قارچ در درختان بلوط در جنوب شرقی و جنوب غربی ایالات متحده در حال رشد است. در شمال شرقی ایالات متحده، این گیاه را می‌توان در حال رشد روی درختان افرا یافت. علی رغم اینکه در سراسر جهان رشد می‌کند اما یافتن آن در طبیعت بسیار نادر است و به همین دلیل، معمولاً کشت می‌شود.

قارچ گانودرما برای افزایش احتمال بارداری در افرادی که مشکل باروری دارند، مفید است و شانس موثر بودن درمان‌های نازایی مانند IVF را بالا می‌برد. در این مطلب به طور گسترده راجع به تاثیر گانودرما بر درمان ناباروری صحبت می‌کنیم.

قارچ گانودرما در درمان نازایی

هیچ مطالعه رسمی نشان دهنده این موضوع نیست که قارچ گانودرما می‌تواند ناباروری را درمان کند، تنها چیزی که برخی مطالعات اثبات کرده‌اند، برخی خواص سلامتی این قارچ جادویی است که می‌تواند به بهبود سلامتی کلی بدن (مانند کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی، سلامت کبد و تعادل هورمونی) برای افزایش شانس باروری کمک کند.

تاثیر گانودرما بر ناباروری

برخی از مطالعات علمی نشان داده‌اند گانودرما بر نازایی ، تاثیر مثبتی دارد. تاثیر گانودرما بر نازایی در واقع به خاطر تاثیر آن بر سیستم ایمنی بدن، کنترل استرس، سلامت کبد و عملکرد جنسی است.

درمان نازایی با قارچ گانودرما در آقایان و خانم ها

اگر به دنبال یک روش طبیعی و سالم برای تقویت شانس باروری خود هستید، قارچ ریشی گیاهی قدرتمند است که می‌تواند به افزایش باروری در مردان و زنان کمک کند. قارچ گانودرما یا ریشی یک قارچ منحصر به فرد در سراسر جهان است که به دلیل توانایی در تقویت نشاط، سلامتی و ماندگاری مشهور است. این قارچ معمولاً برای تقویت سیستم ایمنی بدن و باروری مورد استفاده قرار می‌گیرد. قارچ گانودرما با بهبود سیستم عصبی و کاهش پاسخ به استرس، به بهبود سلامت تولید مثل کمک می‌کند.

به علاوه، نشان داده شده است که خواص دارویی موجود در قارچ گانودرما از سلامت کبد پشتیبانی می‌کند، که برای بازگرداندن هورمون‌ها به تعادل و باروری بسیار مهم است.

فواید و خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما

همانطور که گفتیم قارچ گانودرما تاثیر بسیار زیادی برای ناباروری دارد. از مهمترین خواص قارچ گانودرما کمک به ناباروری در مردان است. علاوه بر این خواص قارچ گانودرما سیستم گوارش را کنترل و جذب کربوهیدرات های بدن را افزایش می دهد. همچنین مصرف این نوع قارچ بیخوابی را درمان می کند و باعث تقویت سیستم عصبی می شود. قارچ گانودرما باعث بهبود عملکرد دستگاه گردش خون (تاثیر قارچ گانودرما بر بهبود گردش خون) می شود و سرطان را کنترل می کند. این نوع قارچ ضد التهاب بوده و مسکن قوی برای درد است. همچنین این نوع قارچ بر غدد جنسی و غده هیپوفیز به طور مستقیم تاثیر می گذارد و سطح تستوسترون استروژن را افزایش می دهد و سبب درمان ناباروری می شود. اگر شما قصد مصرف قارچ گانودرما را برای درمان ناباروری دارید حتما قبل از مصرف این نوع قارچ نکات زیر را رعایت کنید.

اگر سابقه بالا و یا پایین بودن فشارخون دارید و دارو مصرف می کنید از خوردن قارچ گانودرما بپرهیزید چرا که ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد. در زمان بارداری و شیردهی از مصرف این نوع قارچ پرهیز کنید. افرادی که پلاکت خون پایینی دارند کمتر از قارچ گانودرما استفاده کنند چون باعث خونریزی بیشتر می شود. افراد دیابتی اگر دارو مصرف می کنند در طول مصرف دارو از خوردن قارچ گانودرما پرهیز کنند

قهوه لاغری سوپریم دکتر بیز مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند شما را لاغر کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

قهوه گانودرما دکتر بیز با پایین ترین قیمت و تا 50٪ تخفیف خرید انواع محصولات بیز بصورت آنلاین و اینترنتی با امکان ارسال رایگان ارائه می دهد

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت اطلاع از آدرس فروشگاه محصولات دکتر بیز کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا