ورزش و نشاط

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به ماجرای قرارداد نکونام و فسخ با مهرداد محمدی

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به ماجرای قرارداد نکونام و فسخ با مهرداد محمدی

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شایعاتی که اخیرا درباره این باشگاه منتشر شده توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله زنده خبری، اخیرا خبری در خصوص عدم وجود قرارداد نکونام در باشگاه استقلال در رسانه‌ها منتشر شده که عضو هیات مدیره این تیم در این زمینه توضیحات جالبی را ارائه داد.

علیرضا خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله زنده خبری، درباره امضای قرارداد نهایی با سرمربی استقلال اظهار داشت: قرارداد نکونام به دست ما نرسیده که بخواهیم آن را امضا کنیم. روال کار به این شکل است که اول قرارداد توسط بازیکن یا مربی امضا می‌شود و سپس به دست ما می‌رسد. من عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی هستم و قراردادی دست من نرسیده که آن را مطالعه کنم.

وی افزود: قرارداد جواد نکونام از روز اول دست سرپرست وقت و معاون بوده و چیزی به دست من نرسیده است. باید این قرارداد به من می‌رسید اما تا الان خبری از این موضوع نیست.

عضو هیات مدیره استقلال در ادامه در خصوص وضعیت قرارداد مهرداد محمدی گفت: شایعاتی در خصوص فسخ قرارداد او شنیده شد اما اگر چک او بر گشت می‌خورد به ما اطلاع می‌دادند. چنین اطلاعی به ما نداده‌اند و این خبر صحت ندارد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا