برترینهای کسب و کارعمومی

مشخصات فنی لوله های پنج لایه:

مشخصات فنی لوله نیو پایپ

لوله نیو پایپ از ساختار پنج لایه تشکیل شده است که مناسب برای مصارف ساختمانی و بهداشتی می باشد. این لوله از ترکیب فلز و پلیمر تشکیل شده است که با بهره گیری از خواص فلز و پلیمر می توان برای مصارف مختلف از این لوله ها استفاده کرد و با توجه به تحمل دمایی تا 90 درجه سلسیوس می توان در حوزه های مصرفی بسیار زیادی از این لوله ها بهره برد. برای ساخت لوله پنج لایه نیو پایپ از تکنولوژی روز استفاده شده است که با توجه به متریال استفاده شده، محاسن زیادی نسبت به لوله های قدیمی و فلزی دارد و جایگزین مناسبی برای آن ها در مصارف مختلف می باشد. از نظر اقتصادی لوله نیو پایپ ارزان تر و مقرون به صرفه تر از لوله های فولادی می باشد. لوله پنج لایه نیو پایپ در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم می باشد، مانند لوله های قدیمی رسوب پذیری ندارد و مانع از افت فشار در خطوط لوله می شود. وجود آلومینیوم در لایه میانی این لوله با جوش آلتراسونیک باعث شده لوله نیوپایپ مقاومت عالی در برابر فشار داشته باشد و نفوذ پذیری اکسیژن و انبساط طولی را به حداقل مقدار ممکن برساند. عمر مفید لوله های نیو پایپ حدود 50 سال تخمین زده شده است.

لوله ها در صنعت ساختمان سازی است. لوله پلیکا را به نام لوله پی وی سی هم می شناسند. بسیاری از افراد بر این باورند پلیکا، نام جنس این لوله است. در صورتی که نام یکی از برندهای معتبری است که مشغول تولید لوله پی وی سی است. اغلب کاربران، این لوله را به رنگ طوسی می شناسند. مزیت های زیاد این لوله سبب محبوبیت آن در بین مردم شده است. مقاومت بالا، عدم خراب شدن و طول عمر بالا از مهمترین این مزیت ها است. با توجه به این شاخصه ها، صنایع مختلفی از لوله پلیکا استفاده می کنند که صنعت آب و فاضلاب یکی از مهمترین ها می باشد. این لوله پلیمری یا پلاستیکی مانند سایر لوله ها از نظر ابعاد و اتصالات، متنوع می باشد. از طرف دیگر، به دلیل اینکه این لوله ها را از پلاستیک فشرده، تولید می کنند از نظر ضخامت و انعطاف پذیری نیز متنوع هستند. با توجه به این موارد، لوله پلیکا یا لوله های پی وی سی را به انواع مختلفی، دسته بندی می کنند که عبارتند از:

  • لوله M-PVC : این مدل لوله ها معمولا مقاومت خیلی بالایی در برابر ضربه و فشارهای نقطه ای از خود نشان می دهند.
  • لوله U-PVC : این لوله ها نیز از مقاومت و سختی خیلی زیادی برخوردار هستند.
  • لوله O-PVC : مقاومت این مدل لوله ها در برابر فشار، بسیار عالیست.
  • لوله P-PVC : این مدل لوله ها یکی از منعطف ترین انواع لوله های پی وی سی معرفی می شوند.
  • لوله C-PVC : مقاومت این دسته از لوله های پی وی سی در برابر تاثیرات مواد شیمیایی بسیار زیاد است.

لوله ها ی PVC معمولی، لوله های PVC فشار قوی و نیم قوی.

لوله پلیکا یا لوله پولیکا ؟

لوله پلیکا ( پولیکا ) در واقع همان لوله U-PVC است که اولین تولید کننده این نوع لوله پلیکا نام داشت و به به همین نام در ایران شناخته شد و عامه مردم نام پلیکا را برای لوله‌های UPVC خاکستری رنگ انتخاب کردند و نام پلیکا بر روی این جنس لوله ماند. لوله پلیکا تمامی خواص مواد U-PVC را دارد و به سختی صدمه می بیند و عمر طولانی دارد. این لوله زنگ نمی‌زند و پوسیده نمی‌شود. به همین جهت لوله  pvc در سیستم‌های آبی، سیم‌کشی زیرزمینی و خطوط فاضلاب کاربرد فراوانی دارد. U-PVC ( پی وی سی ) پس از پلی اتیلن یکی از پر‌مصرف‌ترین مواد پلیمری است. مدت زیادی است که U-PVC به عنوان ماده‌ای رشد یافته مورد توجه قرار گرفته است و با تمامی صحبت‌هایی که در مورد آن مطرح بوده و هست، و به رغم وجود محدودیت‌های گوناگون در استفاده از آن، آینده‌ای همراه با رشد اقتصادی برای این ماده تصور می‌شود.

قیمت لوله پلیکا فاضلابی

از لوله‌های پلیکای فاضلابی در اتصال فاضلاب‌ها، برطرف‌کردن نیازهای آبرسانی ای منطقه‌ای، ساپورت برق شهری و همین‌طور سیستم‌های تهویه و لاین‌های مخابراتی نیز استفاده می‌شود. مقاومت بالایی در مقابل خوردگی، حرارت و اکسید دارد و یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای حمل و انتقال آب به جریان اصلی شهری از آن استفاده کنید.

قیمت لوله پلیکا بر اساس ضخامت، میزان مقاومت در مقابل خوردگی، دوام و استحکام فنی و… مشخص می‌شود. لوله‌های پلیکا دامنه کاربرد گسترده‌ای دارند.

همین‌طور انتظار می‌رود که در مقابل جریان آب قوی، خوردگی، عوامل آسیب‌زا مانند حرارت تا حدی مقاوم باشند. این لوله‌ها را می‌توان حتی برای شبکه‌های برقی نیز استفاده کرد.

تولید و عرضه لوله پلیکا فاضلابی به سرار ایران ،لوله پلیکا فاضلابی با فشار کاری ۶ بار به طول شاخه های ۶ متری در سایز های مختلف ،لوله پلیکا فاضلابی مربوط برای فاضلاب داخلی ساختمان برای انشعاب اصلی فاضلاب بیرون ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد،لوله پلیکا فشار قوی از دسته لوله pvc  فاضلابی سنگین محسوب می شود که جهت لوله کشی آب و فاضلاب مصارف شهری و ساختمانی تاسیساتی دارد.

دکمه بازگشت به بالا