برترینهای کسب و کارعمومی

چرا وام طلا جایگزینی مناسب برای فروش آن محسوب می‌شود؟

طلا از سال‌های دور به عنوان یک سرمایه با ارزش شناخته می‌شد و در حال حاضر در برخی از اقتصادها پشتوانه پول و ارزش پول ملی کشورها به حساب می‌آید، طلایی که در ایران دارای دو جنبه زینتی و سرمایه‌گذاری دارد را اکثر افراد با تاکید بر این دو جنبه با توجه به میزان درآمد و پس انداز خود خریداری می‌کنند. بنابراین فروش این کالای ارزشمند درمواقع ضروری برای رفع مشکلات مالی گزینه مناسبی نبوده و بهتر است با ضمانت گذاشتن این سرمایه ضمن حفظ آن، معادل صد درصد ارزشش وام دریافت نمایید تا مشکل مالیتان حل شود و سرمایه خود را نیز حفظ کنید. اگر با توجه به این مسائل باز هم شکل دارید که چرا وام طلا انتخاب مناسبی است، در ادامه همراه ما بمانید. اگر شرایط زیر را داشته باشید میتوانید در موسسه وام پایتخت انواع وام را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید :

فروش یا دریافت وام بر روی طلا؟

با توجه به نوسانات بازار طلا و سکه در ایران فروش این سرمایه ارزشمند در این شرایط کار سنجیده‌ای به نظر نبوده و ممکن است ضرر مالی بسیاری برای شما به همراه بیاورد یا حتی ممکن است در آینده‌ای نزدیک حسرت بخورید که چرا طلایی که ارزشش دو برابر شده را فروختید. کماکان بسیاری از افراد به ناچار جهت برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش این سرمایه ارزشمند می‌شوند، بنابراین بهتر توجه نمایید که وام طلا این امکان را برایتان ایجاد میکند که بدون فروش طلا و یا سرمایه مسئله ی مالی خود را برطرف کنید.

حال که متوجه شده‌اید چرا وام طلا انتخاب بهتری است باید بدانید که دریافت آن قاعده پیچیده ایی ندارد و هر مبلغی که درخواست وام داشته باشید، معادلش به نرخ روز طلای شما محاسبه می‌شود و در صورتی که ارزش طلا با مبلغ وام و کارمزد برابر شد، طلا را به عنوان ضمانت قبول می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :

چرا وام طلا نیاز به ضامن ندارد؟

بسیاری از اشخاص در مورد گرفتن انواع وام از بانک ها فقط به علت نداشتن ضامن مایوس خواهند شد و این موضوع در سال‌های اخیر با کم شدن استخدام های رسمی بیشتر شده و کمتر کسی در میان اطرافیان و آشنایان خود که اعتماد کامل به او داشته باشند، دارای یک دوست یا قامیل کارمند رسمی دولتی می‌باشد که از این رو که در مورد دریافت آن احتیاجی به ارائه ضامن وجود ندارد و تنها طلای سپرده گذاری شده در بانک خود ضامنی جهت دریافت وام است، به نفع بسیاری از افراد شده و مشکل بزرگ دریافت وام را حل نموده است.

در این وام تنها ضامن شما طلایی که به امانت می‌گذارید است و به همین دلیل نیاز به معرفی ضامن کارمند یا چک و سفته نادارید.

بیشتر بخوانید :

چرا وام طلا جایگزینی مناسب برای فروش آن محسوب می‌شود؟

متاسفانه به علت پایین امدن سطح درآمد و نقدینگی افراد و بازاریان در کشور، مردم و بازاریان با مشکلات متعددی از قبیل رکود و نداشتن نقدینگی و رونق کسب و کار روبرو هستند و در این حالت کسانی که به وام فوری و ضروری از بانک‌ها نیازمندند، با طولانی شدن و سخت گیری‌های بیش از اندازه بانک باید دغدغه‌ای به مشکل خود اضافه کنند تا پس از هزار و یک پیچ و خم روال اداری بانک منتظر تایید یا عدم تایید وام مربوطه باشند.

در این وضعیت با توجه به کمبود نقدینگی در کشور و عدم توانایی مردم برای خرید و رونق کسب و کارشان، به ارائه انواع وام فوری در قبال سپرده طلا روی آورده است که هم کسب و کار خودش رونق پیدا کند و هم مشکل مردم حل شود. اگرچه سود وام موسسات مقداری از سود بانک‌ها بالاتر می‌باشد اما در شرایطی که بانک‌ها نیاز فوری مردم را نمی توانند با ارائه وام ضروری و فوری تامین کنند و هزار و یک ضامن و وثیقه و چک و سفته درخواست می‌کنند، سود بالاتر وام های خصوصی به مراتب بهتر از این شرایط دست و پا گیر در بانک‌ها می‌باشد، به خصوص که پرداخت فوری این وام مشکلات آنی مردم را حل کرده و سرمایه آن‌ها را حفظ می‌نماید.

بیشتر بخوانید :

برای چه افرادی انتخاب مناسوام طلا 1402

یکی از انواع وام فوری می‌باشد که می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمود که این روش تامین سرمایه این روزها متقاضیان بسیای دارد و شرکت وام خودرو، دریافت را در زمانی کوتاه و به شیوه‌ای بسیار سریع برای شما امکان‌پذیر خواهد کرد که در ادامه درباره این وام توضیحات بیشتری ارائه می‌دهیم. برای دریافت وام طلا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید :

فروش طلا یا دریافت وام طلا 1402

معمولا زمانی که نیاز مالی دارید، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، فروش طلای بی‌استفاده و برطرف کردن کردن نیاز مالی می‌باشد و زمانی که طلایی را خریداری می‌کنید، بستگی به طرح طلای خریداری شده ۲۰ الی ۳۰ درصد اجرت طلا ساز می‌باشد و ۷ درصد آن هم سود طلا فروش به علاوه ۹ درصد مالیات که جمعا چیزی بین ۳۰ الی ۴۵ درصد برآورد می‌شود اما زمانی شما تصمیم به فروش طلا بگیرید، اجرت طلا ساز و سود فروشنده طلا و مالیات از آن کسر شده و عملا طلایی که در دست دارید، حداقل ۳۰ درصد پایین تر به فروش می‌رسد و در صورتی که نیاز باشد دوباره طلا را تهیه نمایید، باز چیزی میان ۳۰ الی ۴۵ درصد باید بیشتر هزینه کنید که بتوانید دوباره همان مقدار طلا تهیه کنید.

در صورتی که با به امانت گذاشتن طلای خود و دریافت 1402 ارزش طلای شما حفظ شده و شما تنها ماهانه سودی کمی را بابت وام ضروری و فوری که دریافت کردید، پرداخت می‌نمایید که پس از اتمام اقساط طلای خود را پس می‌گیرید.

بیشتر بخوانید :

طلا در کشور ما فقط به عنوان زیورآلات کاربرد نداشته و یک منبع مطمعن برای حفظ سرمایه محسوب می‌شود. سرمایه‌ای که افراد در روز مبادا کنار می‌گذارند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند که وام با طلا راهی مناسب برای جایگزینی فروش آن محسوب می‌شود.

فرض کنید جهت خرید خانه یا خودرو، پرداخت مبالغ عروسی یا تحصیل و یا حتی هزینه‌های درمان یک مریضی نیاز به مقدار مشخصی پول دارید. برای دریافت سایر انواع وام‌ها، مثل وام‌های بانکی باید زمان بسیاری را در صف‌های ادارات بگذرانید و مدت زیادی را در نوبت بمانید و این در صورتی است بوده و در مدتی کوتاه در اختیارتان قرار می‌گیرد که در موسسه وام خودرو به اندازه ۱۰۰ درصد ارزش طلایی که به امانت می‌گذارید وام به شما تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید :

مراحل دریافت در سال 1402

با توجه به اینکه طلا دارای ارزش قابل توجهی می‌باشد و بسیاری از افراد در شرایط حساس طلایی که دارند را به فروش می‌گذارند، راه بهتری به شما پیشنهاد می‌دهیم که ضمن تماس با می‌توانید از شرایط دقیق دریافت آن اطلاع یابید. منبع : تجارت نیوز

بیشتر بخوانید :

بنابراین زمانی که با موقعیتی حساس روبرو می‌شوید که به پول نقد احتیاج دارید، می‌توانید از طلایی که در خانه شما بدون استفاده مانده است، بهره ببرید که برای دریافت این وام نیاز است مراحل زیر را انجام دهید:

  • طلایی که قصد دریافت 1402 با آن دارید را نزد موسسه‌ی وام خودرو بگذارید.
  • وجه نقد مورد نیاز خود را به صورت آنی و به اندازه ارزش طلای خود دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید :

بی است؟

  • کسانی که ضامن معتبر بازاری و یا کارمند ندارند.
  • شخصی که شرایط سپرده‌گذاری در بانک را ندارد.
  • کسی که طلا دارد، اما مایل به فروش آن نیست.
  • شخصی که برای مدت زمان کوتاهی به وجه نقد نیاز دارد.
  • آن دسته از افرادی که فرصتی برای تامین وجه نقد مورد نیازشان ندارند.
  • افرادی که برای دریافت وام از بانک دسته چک ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چرا وام طلا در ، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :

 

دکمه بازگشت به بالا