بین المللی

شکار بالگرد رژیم صهیونیستی توسط القسام در روز اول عملیات طوفان الاقصی

منابع رسانه‌ای عبری از رهگیری یک فروند بالگرد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت فلسطین خبر دادند.

به گزارش مجله زنده خبری، خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز شنبه با انتشار تصاویری از بالگرد سوخته نظامیان صهیونیست گزارش داد که این هلی‌کوپتر هدف حمله نیروهای حماس قرار گرفته و نابود شد.

براساس این گزارش، خلبان‌های این بالگرد فرار کردند اما بالگرد گرفتار حریق شد و کامل سوخت. این خبرنگار حوزه نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفته که تلفاتی هست اما به تعداد آنها اشاره‌ای نکرده است.

این شبکه رژیم صهیونیستی درباره زمان این اتفاق گزارش داد که این بالگرد نظامی در روز نخست عملیات «طوفان الاقصی» سرنگون شد.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد هشتمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، درخواست تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه درحالی همچنان ادامه دارد که تعداد قربانیان به ۲۲۱۵ شهید و ۸۷۱۴ مجروح رسیده است.

وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که میان شهدا ۷۲۴ کودک و ۴۵۸ زن وجود دارد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا