برترینهای کسب و کارعمومی

اجاره خودرو شورلت در دبی

کمپانی عظیم شورلت، یکی از برند‌های معروف و نام آشنا در بین خودروسازی‌ها است. محصولات این شرکت آمریکایی از دیرباز محبوبیت زیادی در جوامع و عموم برای خود کسب کرده‌اند. امروزه این شهرت و آوازه در شهر دبی نیز وجود دارد. یکی از رکوردارترین اجازه‌های خودرور را، اجاره خودرو شورلت در دبی مختص خود کرده است. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید و برای داشتن سفری هرچه بهتر، قصد اجاره خودرو شورلت در دبی را داشته باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمپانی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه شرکت شورلت

شورلت در واقع یک شرکت خودروسازی آمرکایی است که در سال 1911 توسط ویلیام سی و لوئیس شورلت تاسیس شد. پس از گذشت هفت سال در سال 1918 این شرکت خودروسازی توسط کمپانی جنرال موتور خریداری شد و امروزه شورلت به عنوان گروهی از خودروهای این کمپانی تولید می شود. اسم این کمپانی از روی اسم راننده نام آشنای سوئیسی که خود یکی از موسسان این کمپانی است انتخاب شده.
لوئیس شورلت، در سال 1878 در فرانسه متولد شد؛ او چندین سال بعد به همراه دو تن از برادران خود آرتور و گاستون به کانادا مهاجرت کرد. لوئیس سپس به آمریکا رفت و در زمینه ماشین و اتومبیل های مختلف شروع فعالیت کرد. استعداد وافر لوئیس در زمینه خودرو باعث شد به همراه ویلیام سی اتومبیلی جدید که به سبک خودرو های فرانسوی شباهت زیادی داشت طراحی کنند.

بیشتر بخوانید : nationalcar.com

در سال 1911 این اتومبیل طراحی شده که به اسم شورلت نام گذاری شد در آمریکا به تولید انبوه نزدیک به 3000 هزار دستگاه رسید. از تولیدات اخیر و محبوب این شرکت اتومبیل سازی می‌توان به شورلت کامارو 2021 و شورلت تراورس 2022 اشاره کرد. محبوبیت زیاد این کمپانی باعث شده است که مسافران، تمایل زیادی به اجاره خودرو شورلت در دبی داشته باشند.

لوگوی شرکت شورلت

لوگوی شورلت یکی از لوگوی های معروف در سرتاسر جهان است. در طول زمان کم‌ترین تغییر را داشته و به همین سبب شناسایی آن به سادگی امکان پذیر است. آرم این شرکت به رنگ زرد و طلایی است که حاشیه نقره‌ای رنگ دارد. این لوگو را اغلب افراد به شکل پاپیون یا صلیب تشبیه می کنند. روایت‌های مختلفی در مورد ایده اولیه و طراحی این لوگو وجود دارد.

در پایان

در این مقاله به طور کلی توضیحاتی از شرکت خودروسازی شورلت ارائه شد و شما با یکی از محبوب‌ترین خودروهای آمریکایی آشنا شدید. شما می‌توانید برای اجاره خودرو شورلت در دبی به وب سایت کارا پلاس مراجعه کنید. در این وب سایت تنوع زیادی از محصولات وجود دارد و به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را با توجه به کاربرد و سلایق برای اجاره خودروهای لاکچری در دبی نیاز به ارائه  دارید. این خودروها هم به صورت بدون راننده و هم با راننده تشریفاتی اجاره داده می‌شوند. در ادامه لیست کاملی از این مدارک لازم را آورده‌ایم که با کمک آن برای اجاره خودروهای لوکس اقدام کنید.

اجاره خودروی لوکس در دبی بدون راننده

همان طور که گفته شد، شما می‌توانید این دسته از خودروها را به صورت بدون راننده در اختیار داشته باشید. در ادامه مدارکی که برای اینکار باید تهیه کنید و ارائه دهید، درج شده است.

افرادی که مقیم امارات نیستند بای اجاره خودروی VIP به چه مدارکی نیاز دارند؟

  1. داشتن یک نسخه کپی از گواهینامه بین‌المللی
  2. داشتن یک نسخه کپی از کارت اقامت امارات
  3. داشتن پاسپورت امارات
  4. داشتن ویزای امارات
  5. پرداخت هزینه دیپوزیت (ودیعه نقدی ضمانت)

افرادی که ساکن دبی هستند برای اجاره خودروی لاکچری به چه مدارکی نیاز دارند؟

  1. داشتن گواهینامه رانندگی امارات
  2. داشتن یک نسخه کپی از کارت اقامت امارات
  3. داشتن پاسپوت امارات
  4. داشتن ویزای امارات
  5. پرداخت هزینه دیپوزیت (ودیعه نقدی ضمانت)

مدارک لازم برای اجاره خودروی لوکس بدون راننده در دبی برای توریست‌های کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا، اسپانیا و

  1. داشتن گواهینامه ملی همان کشور (نیاز به ارائه گواهینامه بین‌المللی نیست.)
  2. داشتن ویزای امارات .
  3. داشتن پاسپورت امارات.
  4. پرداخت هزینه دیپوزیت (ودیعه نقدی ضمانت).

مدارک لازم اجاره خودروی لوکس در دبی برای خودروهای با راننده

برای اجاره خودروهای لوکس با راننده ابتدا خودرو را انتخاب کنید؛ سپس از قسمت رزرو آنلاین موجود در وب‌سایت برای رزرو آن اقدام نمایید. در صورتی که خودرو با راننده در مدت زمان انتخابی شما آزاد باشد، رزرو انجام خواهد شد. توجه داشته باشید به دلیل حضور راننده نیازی به ارائه‌ هیچ‌گونه مدرک و دیپوزیتی نیست؛ همچنین تمامی مسئولیت‌ها و خسارات احتمالی برعهده‌ی راننده خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که حداقل زمان اجاره خودرو با راننده در دبی 5 ساعت است. خودروهای موجود در شرکت سعادت رنت با قیمت‌های متنوعی ارائه می‌شوند تا انتخاب‌های بیشتری پیش روی شما باشد.

چگونه خودروی VIP اجاره‌ای خود را تحویل بگیرم؟

ما در سعادت رنت برای رفاه اجاره‌کنندگان، علاوه بر در نقاط مختلف شهر دبی از جمله ترمینال‌های 1 و 2 و 3 دبی، دبی مال، منطقه دیره، پالم جمیرا، و مناطق دیگر به شما تحویل خواهیم داد. اگر مکان مورد نظر شما در لیست نوشته شده نبود، می‌توانید با مراجعه به کارشناسان فروش سعادت رنت از طریق شماره واتس‌اپ، النترا ان لاین خود را در هر مکانی که در نظر دارید تحویل بگیرید.

اجاره شورلت تراکس در دبی | اجاره تراکس در دبی

شرایط بیمه خودروی لوکس در دبی

شرایط بیمه خودروها برای شرکت‌های مختلف اجاره خودرو مختلف است. در زمان رزرو خودرو هر چه بیمه بهتری انتخاب کنید مسئولیت مالی شما در تصادفات کمتر خواهد شد. در نتیجه در هنگام تصادف هزینه کمتری را پرداخت می‌کنید. بهترین نوع بیمه خودروهای اجاره‌ای LDW بین‌المللی است. اما در تمامی تصادفات اگر خودرو تعداد روز زیادی در تعمیرگاه متوقف شود، این هزینه برعهده شما است زیرا بیمه این نوع هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد. سعادت رنت فقط دو نوع بیمه دارد که به شرح زیر است و شما با انتخاب بیمه کامل می‌توانید تعهد مالی خود را در خسارت های احتمالی به وجود آمده کاهش دهید.

بیمه پایه در اجاره خودروی لوکس در دبی

حداقل نوع بیمه و تعهد مالی را پوشش می‌دهد. این بیمه به صورت پیش‌فرض بر تمامی خودروها وجود دارد و حتما باید در نظر داشته باشید در بیمه پایه مسئولیت مالی تمامی خسارات برعهده اجاره‌کننده است

  1. امداد جاده ای گسترده (ERA)
  2. تعهد ایمنی سعادت رنت (SSP)
  3. پوشش کامل سرقت
  4. بیمه شخص ثالث (ALI)
  5. هزینه‌ی خواب ماشین برعهده‌ی مشتری است.

بیمه کامل برای اجاره خودروهای VIP

کامل‌ترین نوع بیمه بین‌المللی (LDW) خودروهای اجاره‌ای که تمامی پوشش‌ها را شامل می‌شود و مسئولیت مالی شما را تا سقف دیپوزیت شما کاهش می‌دهد. با انتخاب این بیمه شما جدیدترین مدل خودرو سعادت رنت را دریافت خواهید کرد. پوشش این نوع بیمه مخصوص خودروهای اجاره‌ای است و کاملاً متفاوت با بیمه‌های شخص ثالث و بیمه بدنه است.

  1. امداد جاده ای گسترده (ERA)
  2. تعهد ایمنی سعادت رنت (SSP)
  3. پوشش کامل سرقت
  4. بیمه شخص ثالث (ALI)
  5. حداقل معافیت افت قیمت
  6. بیمه بدنه و حداقل مسئولیت (LDW)
  7. هزینه‌ی خواب ماشین برعهده‌ی مشتری است.

چرا از سعادت رنت خودروی لاکچری اجاره کنیم؟

ما معتقدیم هر مسافری به دبی حق تجربه‌ی روزهایی لاکچری با امکانات لوکس را دارد. با یک تویوتا لندکروز ال سی جذاب و قدرتمند یا با که خودرویی راحت و بزرگ محسوب می‌شود، این تجربه‌ی بی‌نظیر را با انتخاب از کلکسیون خاص سعادت رنت برای خود رقم بزنید. خودروهای ما علاوه بر ویژگی‌هایی که گفته شد، سالم و تولید سال‌های جدید هستند. بنابراین شما علاوه بر اینکه خودروی خاص دلخواهتان را دارید از سالم بودن آن نیز اطمینان حاصل می‌کنید.

خدمات جانبی اجاره خودروی لوکس در دبی

  • مراحل رزرو کاملاً آنلاین است و نیازی به اقدام حضوری شما نیست.
  • تحویل خودروها در نقاط مختلف شهر دبی و اماکن مدنظر شما.
  • در صورت بروز مشکل در خودرو، نمایندگی ما در دبی در طول شبانه‌روز به شما پاسخگو خواهد بود.
  • باک بنزین خودرو کاملاً پر به شما تحویل داده می‌شود.

قیمت اجاره خودروهای VIP در دبی با راننده تشریفاتی

لازم به توضیح است که برای اجاره خودروهای وی‌آی‌پی در دبی می‌توانید از حداقل 5 ساعت روانه هزینه پرداخت کنید. برای ساعات بیشتر از آن نیز مبالغ مازاد دریافت می‌شود. در جدول زیر لیست قیمت روزانه اجاره خودرو در دبی با حداقل زمان یعنی 5 ساعت در روز نوشته شده است:

نام خودرو هزینه اجاره با راننده
تویوتا لندکروز ال اسی سرویس فقط بدون راننده
نیسان پاترول 1500 درهم
فورد تریتوری 850 درهم
شورلت کاپتیوا 7 نفره 900 درهم
شورلت کاپتیوا 5 نفره 750 درهم
تویوتا کراس 900 درهم
تویوتا کمری ال ای سرویس فقط بدون راننده

نکات کلیدی اجاره خودروی لاکچری در دبی

  • حداقل مدت اجاره در دبی به صورت بدون راننده، 3 روز است.
  • شرکت اجاره‌دهنده خودرو به عنوان ضمانت سلامت، نگهداری، جریمه و بازگرداندن خودرو از شما مبلغی را به امانت می‌گیرد این مبلغ که دیپوزیت نامیده می‌شود، پس از تحویل خودرو تمام و کمال به شما عودت داده می‌شود.
  • شما می‌توانید دیپوزیت خودروهای اجاره‌ای را به صورت درهم و یا ریال پرداخت کنید.
  • شما می‌توانید با ماشین‌های اجاره‌ای به ازای هرروز 250 کیلومتر رانندگی کنید. در صورتی که بخواهید بیش از این میزان در یک‌روز با خودرو رانندگی کنید، هزینه کیلومتر مازاد از شما دریافت خواهد شد.
  • در صورت درخواست شما، یک متصدی فارسی زبان خودرو را به شما تحویل خواهد داد. این فرد تا پایان اقامت شما در دبی به صورت 24 ساعته و بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای پاسخگو و راهنمای شما خواهد بود.

سوالات متداول در اجاره خودروهای VIP در دبی

در اینجا به مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است درباره اجاره خودروهای لوکس و VIP در دبی به ذهن شما بیاید، پاسخ می‌دهیم:

آیا لازم است تا پرداخت برای اجاره خودروهای لوکس در دبی فقط با درهم امارات انجام شود؟

خیر. پرداخت دیپوزیت و کرایه با ریال ایران، دلار و یورو و حتی با BTC و USDT هم ممکن است.

آیا امکان تحویل خودروها در فرودگاه دبی وجود دارد؟

بله، با هماهنگی قبلی با پشتیبانی 24ساعته از طریق واتس‌اپ یا سایت، بعد از اجاره خودروی VIP مدنظر شما در دبی، می‌توانید آن را در هر کجا که تمایل داشته باشید، در دبی دریافت کنید.

لوکس‌ترین خودروهای اجاره‌ای در دبی کدام‌ها هستند؟

تویوتا لندکروز ال سی، نیسان پاترول و فورد تریتوری از لاکچری‌ترین خودروهای مجموعه ما هستند.

 

مروری بر عناوین پنهان کردن عناوین
دکمه بازگشت به بالا