اقتصادیبرترینهای کسب و کار

بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک 206

برای صاحبان خودروهایی با گیربکس اتومات همواره این نگرانی وجود دارد که در صورت برخورد با مشکلات مختلف، باید به کدام مرکز مراجعه کنند؛ چرا که گیربکس بخش بسیار مهم و حساسی در خودرو است و برای تعمیر و تعویض احتمالی آن، نیاز به مهارت و تجربه زیادی وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر از تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 روی لینک کلیک کنید.

گیربکس‌های اتومات به دلیل پیچیدگی بسیار بالا نیاز به دقت و مهارت بسیار بالایی برای تعویض دارند. در صورت عدم رعایت نکات کلیدی و مهارت کم فرد تعمیرکار، بدون شک مشکلات و هزینه‌های بسیار سنگینی به وجود می‌آید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین تعمیرگاه‌های تهران می‌پردازیم که گیربکس‌های اتومات از انواع مختلف را به بهترین شیوه تعمیر کرده و همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده‌اند. برای اطلاعات بیشتر، حتما تا انتها همراه ما باشید.

1-    مجموعه تخصصی تعمیرکار

مجموعه تعمیرکار اولین مجموعه برای است که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم. در این مرکز از متخصصین ماهر و باتجربه که به انواع گیربکس‌ها و مشکلات آن‌ها تسلط دارند استفاده می‌شود. همچنین جدیدترین و بهترین امکانات برای رفع مشکلات نیز در این مجموعه دیده می‌شود.

گفتنی است در این مرکز ابتدا عیب‌یابی به صورت کاملا رایگان توسط تیمی ماهر صورت می‌گیرد و در ادامه بهترین راه برای رفع مشکل به طور کامل پیشنهاد می‌شود. خودرو بر رایگان در تمام تهران، ارائه ضمانت بعد از تعمیرات به مدت یک سال و پشتیبانی دائمی از مزایای این مجموعه هستند.

2-    اتو کلینیک تخصصی مقدم

کلینیک تخصصی مقدم نیز دیگر مرکز معتبر و برتر تهران برای تعمیر و تعویض انواع گیربکس خودروهای مختلف است. در این مرکز تمامی فرآیندها تحت نظر تیمی مجرب و ماهر صورت گرفته و عیب‌یابی رایگان نیز در دستور کار آن‌ها قرار دارد.

3-    تعمیرگاه تخصصی گیربکس آقای اتومات

در لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران باید نام مرکز آقای اتومات را نیز قرار داد. این مجموعه با سابقه 30 سال فعالیت در زمینه تعمیر گیربکس، یکی از بهترین و باتجربه‌ترین تعمیرگاه‌های گیربکس در تهران به شمار می‌رود.

اتو کار از دیگر مجموعه‌های معروف و حرفه‌ای تهران است که به تعمیر گیربکس انواع خودرو، حتی خودروهای گران‌قیمت نیز می‌پردازد. عیب‌یابی در این مرکز با استفاده از دستگاه بسیار دقیق صورت می‌گیرد و در ادامه نیز کارشناسان باتجربه و متخصص آن، بهترین روش برای رفع مشکل موجود را اتخاذ می‌کنند.

5-    مجموعه هیدروتک

در ادامه معرفی بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران باید به مرکز هیدروتک نیز اشاره کنیم. این مرکز با ضمانت‌نامه 6 ماهه و یکساله بعد از تعمیرات و تعویض قطعات، خیال مشتری را از جهت کیفیت کار راحت می‌کند.

6-    تعمیرگاه تخصصی رنو سید

در این مرکز که کارشناسانی باسابقه از ایران خودرو و پارس خودرو در آن مشغول به کار هستند، برای خودروهایی همچون رنو داستر، مگان، ساندرو، ال نود و… خدمات مختلفی با 4 ماه گارانتی ارائه می‌شود. گفتنی است تعویض روغن گیربکس با دستگاه و سپس شستشو با مواد آمریکایی نیز در این مجموعه انجام می‌شود.

7-    تعمیرگاه تخصصی هدا

این مرکز با بیش از 10 سال سابقه، کلیه خدمات مربوط به خودروهای کره‌ای و ژاپنی را با بهترین کیفیت ممکن بر عهده می‌گیرد. در صورت نیاز به مشاوره، در این مجموعه مشاوره و راهنمایی به صورت تلفنی و حضوری هم صورت می‌گیرد.

8-    نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک سایپا – کد 9900

در این مجموعه با استفاده از جدیدترین و بهترین ابزارهای موجود، فرآیند تعمیر و عیب‌یابی روی انواع گیربکس‌های اتومات صورت می‌گیرد. همچنین این مجموعه قابلیت تست گیربکس‌های مختلف را نیز دارد و باید آن را در لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران قرار داد.

9-    تعمیرگاه گیربکس آپ

مرکز تعمیرگاه گیربکس آپ، یکی از قدیمی‌ترین مراکز ارائه‌کننده انواع خدمات به خودروهای با گیربکس اتومات است. یکی از ویژگی‌های این مجموعه خدمت‌رسانی به دسته بسیار وسیعی از خودروها با گیربکس‌های اتومات از انواع مختلف است.

تمام مشکلات گیربکس در این مرکز به صورت دقیق عیب‌یابی شده و بهترین و دقیق‌ترین روش‌های برای رفع آن‌ها انجام می‌شود.

10- مجموعه تخصصی تهران گیربکس

در این مجموعه تعمیر تخصصی گیربکس برای تمام برندها صورت می‌گیرد. همچنین ضمانت نامه تعمیرات از دیگر خدمات تهران گیربکس است. امکان رزرو نوبت، مشاوره تلفنی و زمان تحویل سریع نیز دیگر مزایای این مجموعه هستند. در صورت نیاز خودرو بر سفارشی نیز برای مشتری ارسال می‌شود.

11- مجموعه گیربکس وان

این مجموعه که پیش‌تر با نام تعمیرگاه میثم و مسعود فعالیت می‌کرد، از دیگر مراکز معتبر و خوب تهران است. در این مجموعه با استفاده از متخصصین باتجربه و ماهر، کلیه خدمات مربوط به گیربکس‌های اتومات پذیرفته می‌شود.

12 ماه گارانتی تعویض، ضمانت بهترین قیمت و کلیه خدمات گیربکس اتومات از جمله مزایای این تعمیرگاه هستند.

12- تعمیرگاه بیمارستان خودرو

در لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران باید نام مجموعه بیمارستان خودرو را نیز قرار داد. در این مجموعه به تعمیر و عیب‌یابی گیربکس اتومات انواع خودرو شامل نیسان، مزدا، هیوندای، بنز، کیا، بی ام و، تویوتا و… پرداخته می‌شود.

13- تعمیرگاه تخصصی آندره

در ادامه بررسی لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران، به تعمیرگاه آندره می‌رسیم. گفتنی است که تمامی خودروهای داخلی در این مجموعه پذیرش شده و فرآیندهای عیب‌یابی و تعمیرات آن‌ها توسط تیمی باتجربه و متخصص صورت می‌گیرد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، از بهترین قطعات بازار و از نوع درجه یک استفاده می‌شود.

14-تعمیرگاه تخصصی شیدائی

یکی از مراکز قدیمی و باکیفیت تهران، تعمیرگاه تخصصی شیدائی است. این مرکز کلیه خودروهای گیربکس اتومات اعم از بنز، بی ام و، مازراتی، پورشه، هیوندای و… را با استفاده از بهترین تجهیزات و برترین متخصصان مورد تعمیر قرار می‌دهد.

15-اتومکانیک غرب

اتومکانیک غرب نیز از دیگر مراکز معروف و باکیفیت تهران است که با سرعت بسیار بالا در کنار دقت و کیفیت عالی، مشکلات خودرو شما را به طور کامل برطرف می‌کند. علاوه بر خودروهای سواری در این مرکز خودروهای وانت و شاسی بلند و کامیون نیز تحت تعمیرات تخصصی قرار می‌گیرند.

16-تعمیرگاه تخصصی مکران

اگر خودروی مدل بالا و لوکسی در اختیار دارید و برای تعمیر گیربکس و حتی بررسی آن دچار مشکل شده‌اید باید بگوییم که مرکز تخصصی مکران یکی از بهترین‌ها است. این مرکز که در لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران قرار گرفته است، با کادری متخصص و حرفه‌ای اقدام به رفع مشکلات خودرو می‌کند.

17-تعمیرگاه گیربکس مستردیاگ

فرقی نمی‌کند که خودرو شما چه نوع گیربکسی دارد و از چه برندی است؛ در این مرکز حرفه‌ای عیب یابی تخصصی روی گیربکس صورت گرفته و در هر گونه مشکل و ایراد آن برطرف می‌شود. برای راهنمایی و مشاوره نیز می‌توانید با این مجموعه و کارشناسان آن‌ها در ارتباط باشید.

18-تعمیرگاه سیتروئن

این مجموعه با تمرکز روی خودروهای برند سیتروئن، به طور حرفه‌ای و تخصصی اقدام به تعمیر بخش‌های مختلف این خودروهای می‌کند. از بخش‌های بسیار مهمی که توسط این مجموعه به طور کاملا حرفه‌ای بررسی شده و مورد تعمیر و تعویض قرار می‌گیرد، گیربکس است.

گفتنی است که فرآیند عیب‌یابی در این تعمیرگاه با دستگاه لگزیا به صورت دقیق و صحیح انجام می‌شود. کلیه سرویس‌های دوره‌ای نیز در این مجموعه پذیرفته می‌شود.

19-تعمیرگاه سعید

در مجموعه تخصصی سعید کلیه خودروهای تولید داخل، خودروهای چینی، کره‌ای، ژاپنی و… عیب‌یابی شده و تعمیرات تخصصی روی آنها انجام می‌گیرد. بعد از عیب یابی اصولی، بهترین روش برای تعمیر مشکل ایجاد شده در گیربکس اتخاذ می‌شود.

20-تعمیرگاه مهندس برهانی

آخرین مجموعه از لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران که به معرفی آن می‌پردازیم، مجموعه مهندس برهانی است. در این مرکز پرسنلی کاملا باتجربه و آموزش‌دیده حضور دارند که سابقه 5 سال حضور در نمایندگی رسمی بی ام و، یعنی پرشیا خودرو را دارند.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا