سلامت و تندرستی

قدرتمندترین گوشی هوشمند میان‌رده دنیا/ عکس

رقابت تنگاتنگی در بخش بهترین گوشی‌ های موبایل در جریان است و رد مجیک ۹ پرو پلاس مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ویوو ایکس ۱۰۰ مجهز به تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ در رقابتی نزدیک برای کسب مقام اول بنچمارک انتوتو قرار دارند. این لیست در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است.

در همین حال، پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش گوشی‌ میان رده رخ داده است. در ادامه ۱۰ گوشی هوشمند میان‌رده‌ی برتر ماه نوامبر (آبان و آذر) را معرفی می‌کنیم.

رتبه‌ی اول: ریلمی GT Neo 5 SE (اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲، ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌ سازی) با امتیاز ۱٫۱۶۶٫۳۳۴

قدرتمندترین گوشی هوشمند میان‌رده دنیا/ عکس

رتبه‌ی دوم: ردمی نوت ۱۲ توربو (اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲، ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۱٫۱۵۶٫۹۲۶

رتبه‌ی سوم: اوپو رینو ۱۱ 5G (دیمنسیتی ۸۲۰۰، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۱٫۰۲۱٫۷۲۴

رتبه‌ی چهارم: iQOO Z8 (دیمنسیتی ۸۲۰۰، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۹۶۶٫۵۱۳

رتبه‌ی پنجم: iQOO Neo 7 SE (دیمنسیتی ۸۲۰۰، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۹۵۵٫۰۹۱

رتبه‌ی ششم: ویوو S17 پرو (دیمنسیتی ۸۲۰۰، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۹۵۰٫۹۸۱

رتبه‌ی هفتم: ردمی Note 12T پرو (دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۹۰۲٫۸۰۵

رتبه‌ی هشتم: شیائومی سیوی ۳ (دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۸۹۶٫۵۱۴

رتبه‌ی نهم : ردمی K60E (دیمنسیتی ۸۲۰۰، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۸۹۵٫۳۴۲

رتبه‌ی دهم: وان پلاس Ace Racing Edition (دیمنسیتی ۸۱۰۰ مکس، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) با امتیاز ۸۹۲٫۲۳۲

ریلمی GT Neo 5 SE جایگاه خود را به‌عنوان پادشاه عملکرد میان ‌رده برای دومین ماه حفظ کرده است. پس از آن ردمی نوت ۱۲ توربو قرار دارد. هر دوی این دستگاه ها از اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ استفاده می‌کنند که در تعداد کمی از گوشی‌ها استفاده شده است.

سه میان‌رده‌ی بعدی این لیست یعنی iQOO Z8 ،iQOO Neo 7SE و ویوو S17 پرو همگی از تراشه‌ی دیمنسیتی ۸۲۰۰ قدرت می‌گیرند. چهار گوشی هوشمند بعدی از تراشه‌های دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا و ۸۱۰۰ مکس استفاده می‌کنند.

بنابراین با توجه به ظاهر آن، به نظر می‌رسد تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ هنوز از نظر عملکرد در بخش میان‌رده‌ها برتری دارد. با این حال، ممکن است به‌زودی نسل جدیدی از گوشی‌های مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و دیمنسیتی ۸۳۰۰ وارد بازار شوند.

آنر ۱۰۰ و ردمی K70E مجهز به دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا هم‌اکنون در بازار عرضه شده‌اند و منتظریم عملکرد این گوشی‌ها را نیز در بنچمارک انتوتو در ماه آینده ببینیم.

۵۸۵۸

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.
دکمه بازگشت به بالا