برترینهای کسب و کارعمومی

لندکروز را فیس لیفت کنیم؟

فیس لیفت خودرو ها یکی از مهم ترین خدمات و البته جذاب ترین خدمات خودرو به شمار میرود. سرشناس ترین خودروی که در کشور ما نیز فیس لیفت می شود، یک غول ژاپنی، یعنی لندکروز است. از همین جهت هم بسیاری از افراد که صاحب خودروی لندکروز هستند، برای به روز بودن خودرو خود، آن را فیس لیفت میکنند. به صورت کلی فیس لیفت لندکروز جز خدمات محبوب در مرکز خدمات خودرو استارلوکس است. فیس لیفت لندکروز امروز با مدرن ترین تجهیزات سال 2023 که به صورت مستقیم توسط استارلوکس تامین می شود، انجام خواهد شد.

فیس لیفت لندکروز در استارلوکس:

آیا به دنبال افزایش جذابیت خودروی لندکروز هستید؟ آیا می‌خواهید خودرویی با ظاهری بیشتر از همیشه داشته باشید؟ اگر پاسخ شما بله است، فیس لیفت لندکروز استارلوکس را تجربه کنید! فیس لیفت لندکروز استارلوکس، یک راه حل عالی برای به روز کردن ظاهر خودروی شماست.

با این فناوری، شما می‌توانید خودروی خود را به صورت ارگونومیک و حرفه‌ای طراحی کنید و به نظر جذابیت آن را افزایش دهید. با فیس لیفت لندکروز استارلوکس کار ، می‌توانید به راحتی تمام خودروی خود را به روز کنید. با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و طراحی حرفه‌ای که در آخرین نسخه های این غول ژاپنی استفاده شده است، میتوانید یک خودرو دو چندان زیبا داشته باشید. استارلوکس میتواند با خدمات فیس لیفت لندکروز، به خودروی شما ظاهری مدرن و بی‌نظیر می‌بخشد.

خدمات فیس لیفت استارلوکس باعث افزایش ارزش خودروی شما می‌شود و از این طریق، می‌توانید از خودرویی ژاپنی خود را با قابلیت بازاریابی بهتری برخوردار شوید. ما در استارلوکس میتوانیم یک خودرو استثنایی و به روز از لندکروز شما بسازیم.

تغییرات فیس لیفت تویوتا لندکروز

حالا که از تغییرات صحبت می‌کنیم، بهتر است شما را از قسمت‌هایی که عوض شده‌اند مطلع کنیم. چنانچه فیس لیفت تویوتا لندکروز را با نسخه‌های قدیمی آن مقایسه کنید، متوجه تغییرات زیر در آن خواهید شد.

  • تودوزی‌های جدید برای صندلی‌ها کار شده است.
  • آپشن‌های جدید به منظور راحتی و سرعت بیشتر فیس لیفت تویوتا لندکروز به خودرو اضافه شده‌اند.
  • رینگ و لاستیک‌ها به طور کامل تعویض شده و با نمونه‌های کارآمدتری جایگزین شده‌اند.
  • در نمونه فیس لیفت تویوتا لندکروز سقف جیر برای آن کار شده است.
  • یک مانیتور اندرویدی در لندکروز مشاهده شده است که می‌تواند در طول مسیر راحتی و سرگرمی بیشتری برای سرنشینان خودرو فراهم کند.
  • اگر ماشین را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که سپر عقب و جلو در آن با نمونه جدید جایگزین شده‌اند.
  • شیشه‌ها، کناره‌های خودرو و بدنه آن نیز به جهت دادن ظاهر جدید به این ماشین تغییر کرده‌اند.
  • تغییرات درونی که برای این ماشین انجام شده است شامل تغییر دیفرانسیل و گیربکس نیز شده است.
  • چرخ‌ها در تویوتا لندکروز قسمت بسیار مهمی هستند که در نمونه جدید با انواع بهتر و کارآمدتری تعویض شده‌اند.
  • در آخر به این مورد هم اشاره می‌کنیم که گلگیرهای ماشین در نمونه جدید تغییر کرده‌اند.

هزینه فیس لیفت چقدر است؟

در پاسخ به این سوال موارد زیادی را باید مورد بررسی قرار داد. از جمله این که تغییرات در کدام یک از بخش‌های خودرو اعمال خواهد شد. آیا زیر سازی خودرو نیز تغییر دارد یا نه. و عوامل دیگر که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. اما اصولا تغییرات ایجاد شده در فیس لیفت ماشین معمولا در بخش‌هایی از خودرو صورت می‌گیرد که راحت‌تر تغییر می‌کنند. از این فیس لیفت لندکروز در خارج از کارخانه نیز امکان پذیر است. از جمله تغییراتی که معمولا در خودرو اعمال می شود مواردی مانند سپرها، چراغ‌ها و نظایر آن هستند.

با این‌ حال حتی تغییرات جزئی در سبک و مشخصات خودرو برای طراحی، پیاده‌ سازی و بازاریابی هزینه می‌برد. البته شما به عنوان مصرف کننده خودرو، بعد از فیس لیفت ماشین آن نیاز به بازاریابی ندارید. چرا که قرار نیست خودرو خود را به فروش برسانید. اما در مورد خودرو سازان این گونه نمی‌باشد.
لذا هزینه بازاریابی را به عنوان هزینه سربار بر روی قیمت نهایی محاصبه می‌کنند. بنابراین فیس لیفت خودرو همیشه از خود آن گران‌تر است. بدیهی هر چه تغییرات قابل‌ توجه‌تر باشند، هزینه انجام مرکز فیس لیفت در تهران بالاتر است.

افزایش قیمت نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود. فقط در موارد نادر ممکن است قیمت خودرو افزایش خاصی پیدا نکند. اما برای فیس لیفت‌های خارج از کارخانه هزینه را به موارد زیادی می‌توان نسبت دارد. که محاصبه کلی آن امکان پذیر نیست. لذا بدین منظور بهتر است به استارلوکس مراجعه کنید تا محاصبه هزینه فیس لیفت ماشین انجام شود.

همچنین آلایندگی این موتور هم ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده تا امکان مطابقت با استاندارد‌های یورو ۴ را داشته باشد که برای تردد در برخی کشور‌ها الزامی است. علاوه بر این، قدرت موتور هم حالا از ۱۲۹ به ۲۰۱ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. انتقال نیروی پیشرانه نیز از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

البته GDJ ۷۶ جایگزین HZJ ۷۶ نخواهد بود و دو مدل حداقل برای یک سال در کنار هم تولید خواهند شد و سازمان‌ها با وجود پیشرفت‌های قابل‌توجه مدل جدید همچنان می‌توانند همان مدل قدیمی را هم سفارش دهند. فعلاً مشخص نیست که تویوتا جبل‌الطارق چه زمانی HZJ ۷۶ را کنار خواهد گذاشت و یا اصلاً قصد چنین کاری را دارد یا نه.

به گفتهٔ این شرکت، به لطف پیشرانهٔ جدید، زیر کاپوت GDJ ۷۶ حالا فضای آزاد بیشتری وجود دارد که سازمان‌های امدادی می‌توانند از آن برای تجهیزاتی مثل باطری اضافی، دینام بزرگ‌تر و سیستم‌هایی که به پیشرانه متصل می‌شوند مثل یخچال برای انتقال واکسن استفاده کنند.

تحویل GDJ ۷۶ به سازمان‌های بشردوست از مارس آینده آغاز خواهد شد. به گفتهٔ تویوتا جبل‌الطارق، سازمان ملل از اولین خریداران این خودرو محسوب می‌شود و ناوگان بزرگی را سفارش داده است.

طراحی ظاهری تویوتا لندکروز

کمپانی تویوتا از سال ۲۰۰۸ تا به امروز از یک اتاق در ساخت این خودرو استفاده می کند و تغییر زیادی در اتاق لندکروز نداده است. این موضوع سب شده است که اکثر افرادی که فیس قدیم این خودرو را دارند دست به انجام تغییر فیس بزنند و طراحی ظاهری ماشین خود را بروز کنند.

طراحی ظاهری تویوتا لندکروز امروزه بسیار متنوع است و نمی شود گفت کدام ظاهر بیشتر به این خودرو می آید. امروزه کیت های متنوعی با نام های کیت خان، کیت والد، کیت فابریکی لندکروز و … در بازار خودرویی دنیا وجود دارد و هر کدام از این کیت ها زیبای خاص خود را دارد.

در کل طراحی ظاهری اصلی این خودرو بسیار زیبا و با عظمت است و می توان آن را جزء خودروهایی دانست طراحی ظاهری آن سن و جنسیت را نمی شناسد و هر فردی با هر مشخصه ای می تواند از داشتن این خودور لذت ببرد.

دکمه بازگشت به بالا