برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

آیا ضد جوش ها تاثیر دارن؟

می توانند با حذف چربی های اضافی در بافت اصلی پوست به تاثیر سرم ضد جوش کوین در پوست کمک زیادی کنند. اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پروکساید دو ماده اصلی در این کرم هستند که می توانند با ضدعفونی کردن محل جوش در ترمیم بافت هم تاثیر بسزایی داشته باشند. این مواد تاثیر گذار نوعی اسید هستند که به خشک شدن سریع جوش کمک می کنند و با کلاژن سازی و ترمیم پوست مانع از ایجاد جای جوش روی پوست می شوند. با این متریال سلول های مرده جوش به راحتی از پوست جدا می شوند و جوش های ریز و درشت با چندین روز مصرف کرم به راحتی از بین می روند. کرم هایی که دارای این ۲ ماده اصلی هستند همیشه تاثیر بهتری دارند.

آیا کرم های ضد جوش و آکنه پوست تاثیری بر روی زیبایی دارد؟ - فروشگاه ماه تی تی

اسید سالیسیلیک به درمان جوشهای سر سیاه و سفید کمک می کند و با خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی کنندگی خود می تواند محل را از هر گونه آلودگی پاک کند. هر جای بدن که دچار جوش شده باشد با این ماده به راحتی درمان می شود.

استفاده مداوم از این کرم می تواند مانع از بروز جوش ها شود. برای کم کردن چربی های اضافی از پوست بنزوئیل یک انتخاب عالی بوده که در بیشتر کرم های ضد جوش استفاده می شود. وقتی چربی اضافی از پوست جذب می شود دیگر شما شاهد جوش های ریز و درشت و حتی چرکی نخواهید بود. هر عاملی که باعث ایجاد جوش در صورت و بدن می شود با این کرم به راحتی کنترل می گردد.

ترمیم پوست با کرم های ضد جوش

با کرم های ضد جوش که حاوی اسید سالیسیلیک هستند پوست شما به خوبی ترمیم می شود و اثری از جوش و جای آن باقی نمی ماند. اسیدی که در این کرم و ترکیبات آن نهفته است با لایه برداری ملایم می تواند به خشک شدن جوش و کم شدن سطح چربی پوست کمک کند. سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین یک محصول آرایشی است که حاوی هیالورونیک اسید به عنوان یکی از عناصر اصلی وجود دارد. این سرم با ترکیب هیالورونیک اسید با وزن مولکولی بالا، به پوست کمک می‌کند تا رطوبت خود را حفظ کند و باعث افزایش ظرافت و شادابی پوست می‌شود

علاوه بر این سرعت کلاژن سازی را افزایش داده و با ترمیم سریع بافت مانع از ایجاد اسکار و لک های قهوه ای روی پوست می شود. زمانی که جوش روی پوست ایجاد می شود یک حفره کوچک دارد که پس از بهبودی هم ممکن است این حفره خالی بماند که شما برای رفع این مشکل باید دوره کوتاهی از کرم استفاده کنید تا ترمیم سریع تر اتفاق بیفتد.

برای اینکه ترمیم پوست با کرم سریع تر انجام شود شما باید ابتدا پوست را تمیز کنید تا هیچ گونه آلودگی نداشته باشد سپس کرم را استفاده کنید که در چنین شرایطی به سرعت جذب شده و با کلاژن سازی می تواند به ترمیم کمک کند. پوست ترمیم شده کاملا روشن بوده و هیچ گونه تیرگی ندارد. هر چه جوش بزرگ تر باشد ترمیم آن طولانی تر خواهد بود چون پوستی که آسیب دیده باید مجدد خود را بازسازی کند.

کرم های ضد جوش به دلیل قوی بودن می توانند ترمیم را در کمترین زمان انجام دهند بنابراین نیازی نیست که شما مدت طولانی از کرم استفاده کنید. این کرم در واقع چندکاره بوده که علاوه بر از بین بردن جوش آن را ترمیم نیز می کند و تاثیر کرم ضد جوش در پوست را دو چندان می نماید.

ایا میزان اثرگذاری کرم و ژل ضدجوش باهم تفاوت دارد؟

میزان اثر گذاری کرم و ژل ضد جوش کاملا متفاوت است چون هر کدام ترکیبات مختص به خود را دارند. کرم ها به صورت عمقی جذب پوست می شوند و می توانند از بروز مجدد جوش تا حد زیادی پیشگیری کنند اما ژل ها اصولا به خشک کردن جوش در لایه های سطحی پوست کمک می کنند.

غلظت بالایی که کرم دارد باعث شده تا مدت طولانی روی پوست بماند و بتواند حتی به ضد عفونی کردن و ترمیم هم کمک کند. اما ژل رقیق تر است بنابراین به سرعت جذب شده و تنها به حذف و خشک کردن جوش کمک می کند. باکتری هایی که باعث ایجاد جوش می شوند با کرم و ژل به راحتی از بین می روند و از بروز مجدد آنها هم پیشگیری می شود.

درصد اسید سالیسیلیک و بنزوئیل در کرم و جوش کاملا متفاوت بوده و کرم ها همیشه درصد بیشتری از این ترکیبات را دارند به همین دلیل سرعت بهبودی جوش ها با کرم بیشتر است. میزان تاثیر گذاری کرم و جوش به هم نزدیک است آن دوره درمان آنها متفاوت می باشد چون کرم با چندین روز مصرف به سرعت نتیجه می دهد اما ژل باید دوره بیشتری استفاده گردد تا بتواند با کنترل چربی های پوست کمک کند.

آلفا هیدروکسی اسید بیشتر در کرم های ضد جوش وجود دارد به همین دلیل تاثیرگذاری آنها را بیشتر کرده و باعث شده تا این کرم ها بتوانند نقش ترمیم کنندگی هم داشته باشند.

بهترین مدل های کرم  ضدجوش فوری

بهترین مدل های کرم ضدجوش فوری را می توانید در اسوکالا تهیه کنید. این کرم ها به صورت کاملا بهداشتی تولید و از طریق بسته بندی های استریل به دست مصرف کنندگان می رسند و هر کدام برند خاص خود را دارند.

ضدجوش های فوری به قدری قوی هستند که شما تنها با یکبار مصرف می توانید تاثیر آن را به سرعت مشاهده کنید چون جوش ها سریع کوچک و خشک می شوند. ضدعفونی کردن پوست با این کرم ها باعث می شود تا چربی اضافی از بین برود که در این صورت پوست شما دچار جوش نمی شود. کرم های فوری به سرعت جذب می شوند تا بتوانند بهترین تاثیر را داشته باشند.

اسوکالا با ارائه بهترین و قوی ترین کرم های ضد جوش توانسته به خوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. این کرم ها فوری هستند و اگر شما پوست حساسی دارید بهتر است از قبل این کرم قوی را تست کنیدبرخی از داروهای مالیدنی یا موضعی ضد جوش منجر به تحریک خشکی قرمزی و یا خارش پوست می شوند. برای مقابه با این مشکل باید چند قانون کلی را رعایت شود.

  1. در شروع مصرف داروهای موضعی باید از مقدارکم و مدت مواجهه (مدت زمانی که دارو روی پوست میماند) کوتاه داروها استفاده شود تا پوست به تدریج به داروها عادت کند.
  2. باید میزان مصرف داروها (چه ازلحاظ مقدار و چه ازلحاظ مدت مواجهه) براساس تحمل پوست تنظیم شود. یعنی اگر به دنبال مصرف داروهای موضعی پوست خشک یا قرمز شد، نوبت بعدی مقدار کمتر دارو استفاده شود و همچنین مدت مواجهه دارو با پوست کاهش یابد. دارو پس از مثلاً پنج دقیقه یک ربع یا یک ساعت شسته شوند.
  3. هرگز نباید روی پوست قرمز و ملتهب داروی مالیدنی محرک استفاده شود. اگر به دنبال مصرف داروهای مالیدنی پوست شما قرمز و ملتهب شده صبرکنید تا قرمزی والتهاب بخوابد و سپس داروها را ادامه دهید.
  4. داروهای مالیدنی را فقط در نواحی ایجاد جوش استفاده کنید. مثلاً اگر جوش ها فقط درناحیه پیشانی ایجاد می شوند داروها فقط به ناحیه پیشانی بمالید. اگر جوش درهمه صورت پراکنده است داروها را به همه صورت بمالید.
  5. بیاد داشته باشید نواحی تحتانی صورت مثل چانه و اطراف دهان به داروها حساستر هستند و بیشتر درمعرض خشکی و قرمزی هستند. داروها را در این ناحیه با احتیاط مصرف کنید.
  6. همیشه از یک شوینده ملایم برای شستشوی صورت استفاده کنید. صابون هایی که پوست را خشک میکنند، برای افرادی که درحال مصرف داروهای موضعی هستند مناسب نیستند. شوینده ایی برای پوست ایده ال است که به دنبال شستشو، پوست راخشک نکند. اگر پوست با آب خالی تمیز می شود نیازی به استفاده ازشوینده نیست.
  7. همیشه ازیک مرطوب کننده مناسب و فاقد چربی استفاده کنید. استفاده ازیک مرطوب کننده به دنبال هربار شستشوی صورت پوست را نرم کرده و تحمل پوست را به داروهای موضعی افزایش میدهد.

به طور کلی نحوه استفاده از کرم و ژل ضد جوش به این شکل است که، ابتدا منطقه ای را که می خواهید درمان کنید مرطوب کنید. مقدار کمی از محصول را روی دستان خود قرار دهید. آن را صاف کنید یک لایه نازک از ژل یا کرم را روی تمام مناطق آسیب دیده از پوست قرار دهید. اگر تمام صورت شما دارای جوش است، هر بار از یک نوار ژل (به طول ۲.۵ سانتی متر) استفاده کنید. سرم سیر سیاه لاکچری کوین از فرآوری گارلیک در یک دمای معین و رطوبت محیطی به مدت زمان یک ماه بدست میآید.

معمولاً یک یا دو بار در روز از ژل و کرم ضد جوش استفاده کنید. اگر پوست حساسی دارید، یک بار در روز، قبل از خواب نیز کفایت می کند. بهتر است از کرم های و ژل های ضد جوش به مقدار لازم استفاده کنید. اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید، ممکن است پوست تحریک شود. در صورت اتفاق افتادن این موضوع بهتر است تا آنجا که می توانید پوست را بشویید و صبر کنید تا تحریک از بین برود.

. ضدجوش های فوری عملکرد فوق العاده ای دارند و جوش و اطراف آن را به خوبی ضدعفونی می کنند. این کرم روی هر نوع جوش تاثیر دارد و می تواند به از بین رفتن آن و همچنین ترمیم جای جوش کمک کند. افرادی که می خواهند سریع تر از شر جوش ها خلاص شوند می توانند از این کرم استفاده کنند. کرم های ضدجوش فوری از برندهای داخلی و خارجی هستند و هر کدام تاثیر کرم ضد جوش در پوست زا به خوبی نشان می دهند.(برای مشاهده بیشتر کلیک کنید)

 

دکمه بازگشت به بالا