برترینهای کسب و کارعمومی

ریمل چند کاره لاکچری کوین

مژه‌ها از اصلی‌ترین قسمت‌هایی هستند که زیبایی چشم‌ها را چند برابر افزایش می‌دهند.بیشتر خانم‌های با سلیقه و زیبا از ریمل تقویت مژه لاکچری کوین که استفاده می‌کنند انتظاراتی دارند از جمله بلند و کشیده کردن مژه‌ها، حجم دهی به مژه و… یا اینکه افرادی هستند که چشم‌هایی حساس دارند و استفاده از لوازم آرایشی که مرغوب نباشد برای آنها آلرژی ایجاد می‌کند.

ریمل چند کاره x6 لاکچری کوین تمامی نیازها و انتظاراتی که از یک ریمل عالی دارید را برای شما عزیزان برطرف می‌کند. این محصول از برند «Luxury Coin» بوده و قابلیت دانه دانه کردن مژه را دارد و از چسبیدگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.این محصول فوق‌العاده را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شما همراهان گرامی فراهم آورده است. می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت مناسب محصول، خرید خود را انجام دهید.در ادامه ما را همراهی کنید و از تمامی نکات مرتبط با این بی نظیر مطلع شوید.

ریمل چند کاره x6 لاکچری کوین «Luxury Coin»

امروزه بیشتر خانم‌ها برای داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت، هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند که گاهی نه تنها نتیجه‌ای مطلوب ندارند بلکه باعث ریزش و نازک و ضعیف شدن مژه‌ها نیز می‌شوند.این ریمل با دارا بودن فرمولاسیونی عالی امکان داشتن مژه‌هایی بلند و حجیم را برای شما فراهم می‌کند. از ویژگی‌های ای محصول فوق‌العاده نمونه هایی را ذکر کرده‌ایم

  • برس خوش فرم
  • مواد حالت دهنده مژه
  • فرمول عاری از مواد مضر
  • پوشش طولانی و با ظرافت
  • قوام سبک و مخملی

ریمل چند کاره 6 ایکس لاکچری کوین Luxury coin، وجه تمایزات زیادی با دیگر نمونه‌های ریمل در بازار دارد. این محصول مزایا و کاربردهای بسیاری داشته و فقط  یک بلند کننده مژه یا حجم دهنده مژه نمی‌باشد.برند لاکچری کوین لوازم آرایشی‌های خود را کاملا ارگانیک تولید می‌کند و علاوه بر اینکه در تولید آنها از مواد مضری استفاده نمی‌کند بلکه از ویتامین‌ها و مواد مفید برای سلامتی شما نیر استفاده می‌کند.این ریمل بر اساس تکنولوژی روز ساخته شده و این اجازه را به شما می‌دهد که تا هر قدر که تمایل دارید از آن استفاده نمایید و مژه‌هایی بلند، ضخیم و لیفت شده‌ایی را ایجاد کنید بدون اینکه حالتی چسبیده در مژه‌ به وجود بیاید.

Multi-purpose luxury coin mascara

مزایای استفاده از ریمل 6 ایکس لاکچری کوین

اگر چشم‌های حساسی دارید استفاده از ریمل 6 ایکس لاکچری کوین انتخابی مناسب برای شما می‌باشد. در ترکیبات این محصول از مواد اولیه درجه یک استفاده شده و آلرژی ایجاد نمی‌کند و هیچ گونه نگرانی از بابت استفاده شما عزیزان از محصول وجود ندارد.این محصول مژه‌هایی بلند، پرپشت را به چشما شما هدیه می‌دهد و زیبایی و درخشش چشم تان را افزایش می‌دهد.با ویژگی ضد آب بودن  این ریمل دیگر نگران پاک شدن آرایش خود و بهم خوردگی آن نباشید. از دیگر مزایای این محصول عالی نمونه‌هایی را برای شما عزیزان ذکذ کرده‌ایم.

  • پرپشت شدن مژه
  • کشیدگی و بلند کنندگی مژه‌ها
  • ایجاد حالت دانه دانه و دور کردن آن از حالت چسبیده

این ریمل با شکل‌دهی جذابی که به مژه می‌دهد، گیرایی چشمان شما را بیشتر می‌کند و شما از داشتن مژه‌هایی به حالت لیفت شده لذت می‌برید.

ریمل چند کاره 6 ایکس لاکچری کوین برای چه سنی مناسب است؟

ریمل چند کاره لاکچری کوین با قابلیت‌های خاص خود و ترکیبات مواد طبیعی که در خود جای داده است مورد منع استفاده‌ای برای افراده نداشته؛ و تمامی خانم‌ها و دختر خانم‌های خوش ذوقی که به داشتن مژه‌هایی پرپشت و جذاب علاقه دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.از این ریمل فوق‌العاده استفاده کنید و دیگر نگرانی از بابت ملتهب شدن چشم‌هایتان با محصولات شیمیایی را کنار بگذارید.

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

ژل تقویت ابرو لاکچری کوین مدل 110 تحت لیسانس فرانسه با فرمولاسیونی قوی حاوی سبوس برنج قهوه‌ای و سبوس چند غله، بیوتین، کرچک و چندین ماده موثر دیگر به خوبی می‌تواند فولیکول‌های نواحی خالی شده از موی ابرو را تقویت نموده و بازسازی کند. این محلول غنی از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها و آمینواسیدهای مورد نیاز پیاز ابرو بوده و روند رشد و تکثیر ابروها را تسریع می‌کند.همچنین با تغذیه رسانی مناسب به ریشه ها و تارهای ابرو، از ریزش ممانعت کرده و افزایش ضخامت و پرپشتی ابروها را به دنبال دارد.

مواد موثره این ژل با تحریک رویش مجدد موها، ابروان یکدست و حجیم را برای شما به ارمغان آورده و خواص نرم‌کنندگی آن با بهبود وضعیت پوست و موی منطقه ابرو، از ریزش مجدد جلوگیری کرده و زمینه‌ساز رشد تارهای موی جدید می‌باشد. تمامی خانم‌ها و آقایان با هر نوع پوست می‌توانند از این محصول استفاده کرده و ابروهای از دست رفته خود را بازیابی نموده و به آن‌ها حالتی زیبا بدهند.

روش مناسب برای استفاده از ریمل 6x Luxury Coin

استفاده از طریقه صحیح ریمل چند کاره لاکچری کوین موجب نتیجه‌دهی بهتر می‌شود. به نکات گفته شده زیر در استفاده از این محصول توجه کنید و در حین آرایش با چشم‌ها موارد استفاده این ریمل را به یاد داشته باشید.

  • اضافی ریمل ابرو لاکچری کوین روی براش را بگیرید؛ این کار موجب می‌شود که حجم زیادی از ریمل بر روی مژه پخش نشود و حالت چسبیده‌ای ایجاد نکند.
  • می‌توانید برای گیرایی و زیبایی بیشتر چشم هایتان، براش را سه بار کامل از ریشه تا انتهای مژه بکشید.

برای زدن ریمل مژه‌های پایین، به صورت عمودی براش را در دست گرفته و به آرامی و دانهريمل حجم دهنده ۲X لاکچری کوین یک ، مخصوص بانوان زیبا پسند ایرانیست. این ریمل با خاصیت تقویت کنندگی، ضد ریزش و ضد شکستگی مژه‌ها ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.در ادامه توضیح مختصری درباره ریمل خواهیم گفت، سپس با نحوه پاک کردن صحیح ریمل آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

ویژگی ريمل حجم دهنده ۲X لاکچری کوین :

  •  دارای خواص تقویت کنندگی به دلیل داشتن مواد گیاهی
  •  بادوام ،ضدریزش ، و ضدشکنندگی مژه ها
  •  مناسب برای چشم های حساس
  •  ضد آب

ریمل چیست ؟

ريمل همانند يک روکش باعث پر رنگ تر شدن مژه ها مي شود. زيرا مژه ها به خودي خود رنگ کمي دارند و با زدن ريمل، مژه های تان پرتر و پر رنگ تر جلوه مي کند. ريمل مي تواند آرايش چشم ها را تکميل کند و آن ها را زيباتر جلوه دهد به شرطي که از ريمل مناسبی استفاده کنيد.

رنگدانه های آرایشی

رنگدانه هایی که برای سیاه کردن مژه ها استفاده می شوند شبیه به ترکیباتی است که توسط زنان مصری استفاده می شده است . ریمل های سیاه و قهوه ای معمولا با استفاده از اکسید آهن رنگ می شوند. بعضی از ریمل های مژه و ابرو حاوی رنگ آبی فوق العاده ای می باشند.ریمل های مژه و ابرو از ترکیب رنگدانه ها، موم ها و روغن ها با اجزای متفاوتی به دست می آیند. رنگدانه های ریمل به طور معمولی شامل اکسید آهن و دی اکسید تیتانیوم می شوند که مژه ها را با رنگ دلخواه در می آورند.

روغنها و موم ها

در بین روغن های استفاده شده در ریمل، روغن کنجد، روغن کرچک ، روغن اوکالیپتوس ، لانولین و روغن سورنتین اغلب دیده پر کاربرد تر هستند ولی به طور معمول از روغن کنجد استفاده می شود. موم هایی که در ریمل جهت مرطوب کردن به کار می

دکمه بازگشت به بالا