برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

مشخصات تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High

تخت بادی طبی و خوب چه خصوصیاتی دارد؟

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High یکی از بهترین مدل های تخت خواب موجود در بازار می باشد که خصوصیات بسیاری دارند. این نوع تخت خواب ها محصول شرکت های اینتکس و بست وی می باشند که تولید انبوه شده و به سراسر کشور های آسیایی و اروپایی عرضه می شوند. خصوصیت این محصولات در پرتابل بودن آن است که حجم کم و وزن بسیار سبکی دارند که به راحتی قابل حمل بوده و میتوان به جای تخت های فلزی و چوبی قدیمی در منزل و محل کار استفاده نمود. جنس این محصولات از وینیل 4 لایه ضخیم با روکش مخمل ضد تعریق توسط مجهز ترین و بروز ترین دستگاه ها در کارخانه تولید می شود.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

ساختار داخلی این محصولات از جنس PVC و یا نخ های ابریشم به صورت پل های عمودی تشکیل می شوند که بستگی به ساختار و مدل تخت بادی اینتکس دارد. رویه این تخت خواب ها از اشکال مختلفی مانند حفره های دایره ای شکل, خط های افقی یا عمودی, مربع, خوشخواب ( لوزی ) تولید می شوند که تمامی این ها خاصیت طبی بودن را دارند و مورد تائید پزشکان مطرح قرار گرفته اند.

استفاده از پل های PVC و یا نخ های ابریشم در ساختار داخلی باعث می شود که رویه تخت ها کاملا سفت و مسطح باشند تا در هنگام خواب تمامی قسمت های بدن را به خوبی پوشش دهد و خوابی راحت برای مصرف کننده فراهم سازد. تمامی این محصولات تست سلامت و تست فشار در برابر وزن مربوط به هر تخت را به مدت 4 روز در کارخانه اینتکس سپری میکنند.

تخت بادی دو نفره دایره طبی :

تخت بادی دو نفره دایره طبی اینتکس دارای ساختار خاص خود می باشد که به جای فنر از هوا برای نگه داشتن وزن استفاده شده و دیگر هیچ گونه افت و گودی در قسمت مرکزی تخت به جود نمی آید حتی در استفاده طولانی مدت. یکی از ویژگی های این محصول این است که شما میتوان از آن بر روی آب به عنوان تشک روی آب هم استفاده کنید چون این محصول کاملا ضد آب بوده و قابلیت شستشو را نیز دارد. تخت بادی دایره کاملا طبی و مفید برای درد کمر, گردن, پاها و ستون فقرات می باشد و مورد تایید پزشکان مطرح قرار گرفته است. این محصول برای دو نفر طراحی شده و دارای 273 کیلوگرم تحمل وزن می باشد.

جنس بدنه و ساختار داخلی تخت بادی دو نفره دایره طبی:

جنس بدنه این محصول از مخمل ضد تعریق و قسمت کف برزنتی ضخیم توسط به روز ترین دستگاه های پرس در کارخانه اینتکس دوخت می شود , رویه این محصول از حفره های دایره ای شکل و طبی طراحی شده تا بتواند راحتی بیشتر و بهتری را برای مصرف کننده فراهم سازد . شما میتواند ساعت ها روی این محصول استراحت کنید و از بدنه جیر و بسیار لطیف این محصول نهایت لذت را ببرید . ساختار داخلی تخت بادی دو نفره اینتکس از پل ها پی وی سی ضخیم به صورت شبکه ای طراحی شده که موجب طول عمر و استحکام بیشتر محصول در استفاده طولانی مدت می شود . استفاده از پل های پی وی سی در ساختار داخلی باعث میشود رویه کاملا مسطح و سفتی را داشته باشدکه کاملا انعطاف پذیر می باشد .

 ویژگی های مهم تخت بادی دو نفره دایره طبی:

  • قابلیت پر و خالی کردن مداوم بدون هیچ گونه آسیب و صدمه ای به بدنه.
  • اشغال کردن فضای کمی در صندوق خودرو در مسافرت.
  • دارای نشان CE اروپا.
  • قابل تعمیر و پنچرگیری با چسب قطره ای اینتکس توسط خود شما در منزل.
  • قیمت مناسب و بصرفه نسبت به تخت های چوبی و فلزی.
  • دارای دریچه پیچی بزرگ برای راحت تر باد کردن محصول.
  • خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس در ایران.

روش باد کردن تشک تخت بادی دو نفره دایره طبی:

برای باد کردن این محصول می توانید از پمپ های باد دستی و برقی پرتوان شرکتی استفاده کنید . توجه داشته باشد که با پمپ های برقی محصول شما را به صورت استاندارد باد میشود اما پمپ های دستی به علت مکانیکی بودن از قدرت بالایی برخودار هستند و چنانچه اگر محصول خود را بیش از اندازه باد کنید از قسمت های پرس و درز آسیب جدی میبیند .

معرفی تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High تولید سال جدید میلادی و جزو باکیفیت ترین تخت های بادی اینتکس می باشد که با پمپ باد برقی سرخود و همین طور وجود ساک حمل و چسب تعمیرات عرضه شده است. ارتفاع بلند این تخت بادی در کنار رویه و بخش های کناری کاملا مخمل محصول از دیگر ویژگی های فوق العاده این تخت بادی است. از نظر ارتفاع در میان تخت های بادی این محصول بلند ترین ابعاد را داراست که امکان خرید و ثبت سفارش از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High بدنه ای ساده با ارتفاع بلندی دارد که تمامی افراد با سلایق مختلف توانسته اند آن را انتخاب کنند. خرید این تخت بادی می تواند برای افرادی که به دنبال راحتی و آسایش هستند مناسب باشد و بهترین مزیت ها را داشته باشد. به نوعی این محصول می تواند یک محصول کاملا طبی با ساختاری مواج برای مسافرت و استفاده در مکان های خارج از منزل و یا حتی به عنوان تخت خانگی برای استفاده دائم باشد. در نتیجه بدنه ای سبک و قابل حمل دارد که در بسیاری از موارد می توان از آن استفاده کرد. تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد تا بتوان از آن حداکثر استفاده را کرد. از این رو فروش و استفاده فراوانی دارد و محبوبیت بالایی در بین مردم به دست آورده است.

خرید تخت بادی دو نفره اینتکس با ارتفاع بلند

بدنه دارای طراحی طبی است به گونه ای که فقط قسمت بالایی آن قابلیت موج دار شدن را دارد. به همین دلیل است که ستون فقرات و کمر در وضعیت امنی قرار دارند و می توانند آرامش خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. محصول مورد نظر از بهترین ساختار ساخته شده و در واقع بدنه ای بی نقص و حرفه ای دارد. از این رو کسانی که به دنبال محصولی منحصر به فرد و کاربردی هستند که با خیالی آسوده بتوان آن را خریداری کرد، می توانند برای سفارش تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل Comfort Plush High به صورت حضوری یا تلفنی در فروشگاه اینتکس ایران در سراسر کشور، تخت بادی دو نفره طبی اینتکس با برند اصلی اینتکس را خریداری کنند.

دکمه بازگشت به بالا