ورزش و نشاط

اینزاگی: در سری آ استثنایی بوده‌ایم

سرمربی اینتر عملکرد تیمش را در فصل جاری رقابت‌های سری A بسیار خوب و استثنایی توصیف کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، اینتر در ادامه عملکرد درخشانش در رقابت‌های سری A این بار برابر بولونیا به پیروزی دست پیدا کرد. نراتزوری در هفته بیست‌وهشتم این رقابت‌ها توانست با یک گل بولونیا را شکست دهد تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

به نوشته DAZN، سیمونه اینزاگی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم؛ چرا که در سالروز تاسیس باشگاه توانستیم یک پیروزی بسیار مهم و ارزشمند را به دست بیاوریم. اختلاف امتیازمان را با نزدیک‌ترین رقیبان حفظ کردیم. با آنکه در بعضی از دقایق بازی حریف ما را اذیت کرد اما شایسته کسب پیروزی بودیم.

او ادامه داد: اینکه یکی از مدافعان به دیگر مدافع پاس گل می‌دهد بسیار رضایتبخش است. بازیکنان اینتر در فصل جاری سری A  استثنایی کار کرده‌اند و می‌خواهیم در ۱۰ هفته باقیمانده هم به این روند خوبمان ادامه بدهیم تا جام را مقتدرانه بالای سر ببریم. متاسفانه فوتبال به‌سرعت در حال حرکت است و یک تیم باید خیلی زود در شرایط بازی قرار گیرد. ما ۷۲ ساعت دیگر باید به میدان برویم و به همین خاطر باید خیلی سریع ریکاوری کنیم و خود را در شرایط بازی قرار دهیم.

اینزاگی درباره بازی برگشت با اتلتیکومادرید از دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: اتلتیکو در خانه‌اش تیمی بسیار متفاوت است. می‌دانیم که آنها چه تیم باکیفیتی هستند و چه مربی بزرگی دارند. می‌خواهیم بهترین بازی خود را برابر اتلتیکومادرید به نمایش بگذاریم. ما فصل قبل هم فضای عجیبی را در ورزشگاه خانگی پورتو تجربه کردیم و طبیعی است که فضا در واندامتروپولیتانو هم عجیب و خاص باشد. ما خودمان را آماده این بازی بزرگ خواهیم کرد.

انتهای پیام

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا