بین المللی

حضور علی باقری در سفارت روسیه در تهران برای عرض تسلیت

حضور علی باقری در سفارت روسیه در تهران برای عرض تسلیت

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در سفارت روسیه در تهران پیامی را در دفتر یادبود قربانیان حمله تروریستی مسکو نوشت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، امروز با حضور در سفارت روسیه یاد قربانیان حمله تروریستی مسکو را گرامی داشت.

سفارت روسیه در تهران در این خصوص نوشت: معاون وزیر امور خارجه ایران امروز با حضور در سفارت روسیه پیامی را در دفتر تسلیت به یاد قربانیان حمله تروریستی ۲۲ مارس مسکو نوشت.

طبق اعلام سفارت روسیه، علی باقری کنی ضمن ابراز همدردی ایران با ملت روسیه، حمایت ایران از روسیه را اعلام کرد.

جمعه شب رسانه‌های روس از حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس در حومه مسکو خبر دادند که  ۱۳۳ کشته و ۱۵۲ زخمی در پی داشت.

بعد از این حادثه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: اقدام تروریستی اخیر در شهر مسکو را قویا محکوم کرده، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان، به همکارم سرگئی لاورف، دولت و ملت روسیه این حادثه تلخ را تسلیت می‌گویم.

وی تأکید کرد که مبارزه مشترک و موثر با ‎تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا