ورزش و نشاط

خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری؛ تمرینات استقلال در سال جدید همچنان ادامه دارد. آبی پوشان برای از سرگیری مسابقات خود در لیگ برتر آماده می‌شوند. جایی که آنها باید هجدهم فروردین در استادیوم آزادی تهران به مصاف مس رفسنجان بروند.

به نقل از ورزش سه یکی از نفراتی که این روزها پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارد، کوین یامگا است. ستاره فرانسوی این تیم که در یکی از تمرینات آبی پوشان و پس از برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با چشمش دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

یامگا این روزها در تمرینات استقلال حضور یافته ولی او تحت نظر کادر پزشکی تیم و با شدیدترین تمهیدات لازم در حال انجام تمرینات بدنی خود است تا بتواند همچنان آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند.

گفته می‌شود که یامگا زیر نظر پزشکان و مربیان استقلال در حال انجام تمرینات پایین تنه است و او باید به شدت مراقب باشد که هیچ فشاری روی چشمانش وارد نشود و به همین دلیل این بازیکن با احتیاط زیاد در حال آماده‌سازی خود است.

عمل‌های جراحی صورت گرفته به روی این بازیکن با موفقیت پیش رفتند و او امید زیادی دارد که بتواند از فصل بعد به میادین بازگردد با این حال او باید منتظر نظر نهایی پزشکان حاذق بماند تا بتواند مجوز بازگشت به ترکیب تیم را به دست بیاورد.

257 251

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا