بین المللی

چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم

چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم  بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم

مدافع تیم استقلال گفت: بازی با شمس آذر تجربه مهمی شد و از این بازی باید درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: هواداران سنگ تمام گذاشتند و همه آمده بودند. زحمت کشیدند و تیم را تشویق کردند. بازی را باید بهتر از از اینها تمام می‌کردیم، اما بعد از آنکه ۳ هیچ جلو افتادیم بازی را ساده گرفتیم. اتفاقاتی افتاد که نتیجه بازی ۳ بر ۲ شد و بازی را خیلی سخت کردیم. تجربه مهمی شد و از این بازی باید درس بگیریم. خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم ولی قطعاً از این بازی باید درس بگیریم.

مدافع تیم استقلال درباره بازی سخت هفته آینده تیمش در خانه تراکتور گفت: همه بازی‌ها سخت است. هفته قبل در اراک مقابل آلومینیوم، امروز برابر شمس آذر دیدید که سخت شد، بازی‌ها همه سخت هستند و هیچ بازی آسانی نداریم. تلاش می‌کنیم تا با آمادگی صددرصد به میدان برویم و برابر تراکتور نتیجه خوبی بگیریم.

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا