بین المللی

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف نزدیک به ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون تانکردار در سمنان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و … به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا