بین المللی

گردان شهدای الاقصی: با اشغالگران در نابلس و اریحا مقابله کردیم

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که امروز سه‌شنبه با اشغالگرانی که به شهرهای نابلس و اریحا یورش بردند، با سلاح و مین‌های انفجاری درگیر شده و با آنها مقابله کرده‌اند.

به گزارش مجله زنده خبری، گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح امروز اعلام کرد که نیروهایش با اشغالگرانی که به شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش آورده بودند، وارد درگیری‌های شدیدی شدند و در این درگیری‌ها از مسلسل و بمب‌های انفجاری استفاده کردند.

 همچنین این گردان‌ها گزارش دادند که نیروهایشان با اشغالگرانی که به اردوگاه «عین السلطان» واقع در غرب شهر اریحا یورش برده بودند، با مسلسل و بمب‌های انفجاری درگیر شدند.

همزمان با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با این اشغالگران و شکل‌گیری درگیری‌های پراکنده‌ای با آنها، از بلندگوهای مساجد فراخوان‌هایی برای مقابله با یورش این اشغالگران به دو اردوگاه «عقبه جبر» و «عین السلطان» واقع در جنوب و شمال شهر اریحا منتشر شد.

بامداد امروز در تیراندازی سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش‌شان به این دو اردوگاه، یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و چند فلسطینی دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا