بین المللی

لاپید ادعاهای نتانیاهو درباره اطلاع نداشتن از حمله هفتم اکتبر را رد کرد

رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد او و نتانیاهو قبل از حمله هفتم اکتبر، هشدارهایی از سرویس‌های امنیتی در رابطه با آمادگی برای مقابله با دشمنان دریافت کرده بودند.

به گزارش مجله زنده خبری، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی ضمن رد ادعاهای نتانیاهو درباره اطلاع نداشتن از عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گفت نتانیاهو در پاسخ به هشدارهای امنیتی گفته بود که بازدارندگی در برابر حماس ایجاد شده و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

این در حالیست که نتانیاهو و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اتهاماتی متقابل را به یکدیگر در رابطه با حمله هفتم اکتبر حماس وارد کردند.

نتانیاهو گفته که ادعای وزارت جنگ مبنی بر هشدار به او در رابطه با حمله احتمالی قبل از هفتم اکتبر کاملاً خلاف حقیقت است.

نتانیاهو اظهار داشت: برآوردها و ارزیابی‌های نهادهای امنیتی نشانگر هیچ گونه هشداری نسبت به تصمیم حماس برای حمله به اسرائیل نبوده است بلکه این نهادها یک ارزیابی کاملاً برعکس ارائه داده‌اند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا