بین المللی

ممنوعیت به کارگیری اتباع در مراکز تره‌بار شهرداری تهران

بختیاری‌زاده در گفتگو با آنا خبر داد؛

ممنوعیت به کارگیری اتباع در مراکز تره‌بار شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بکارگیری اتباع در مراکز میوه و تره‌بار شهرداری ممنوع است و بخش خصوصی حق استفاده از اتباع در این مراکز را ندارد.

مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: تخریب و بازسازی مراکز میوه و تره‌باری که چند سالی از ساخت آنها گذشته است و شاید ساختار ساختمان این مراکز مقداری فرسوده شده است، در دستور کار ما قرار دارد و سالی چند عدد از این مراکز را مورد تخریب و بازسازی قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته کار تخریب ۳ مرکز میوه و تره‌بار شهر تهران شامل بازار میوه و تره بار لویزان، بازار فدک و همچنین بازار میوه و تره‌بار آذرشهر انجام شد و کار بازسازی این مراکز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سال جاری هم ۴ مرکز میوه و تره‌بار دیگر مورد تخریب و بازسازی واقع خواهد شد و ۳ بازار دیگر از این مراکز نیز در دستور توسعه قرار دارند و این مراکز به مرور اعلام خواهد شد.

مدیریت همه مراکز تره‌بار شهرداری توسط بخش خصوصی

بختیاری‌زاده همچنین یادآور شد: در سال گذشته کار بهسازی بنای ۱۵ مرکز میوه و تره‌بار نیز اجرایی شد و امسال نیز ۳۰ بازار در لیست دستور بهسازی قرار گرفته‌اند و اگر توفیق داشته باشیم بازار‌های میوه و تره‌باری که وضعیت نامناسب دارند، امسال بهبود پیدا می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بازار میوه و تره در شهر تهران فعال هستند و با توجه به برنامه ریزی که داریم اگر که به مشکلی برخورد نکنیم تلاش ما این است که ۴۰ بازار میوه و تره‌بار جدید به این مراکز اضافه کنیم و بحث خدمات رسانی خود را بیش از پیش گسترش بدهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: همه غرفه‌های فعال در سازمان میوه و تره‌بار میادین توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شوند و بیشترین مشارکت شهرداری تهران با بخش خصوصی را ما در سازمان میادین با بخش خصوصی و مردم داریم.

بختیاری‌زاده با اشاره به فعالیت ۲ هزار و صد غرفه در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، اضافه کرد: بهره‌بردار همه این غرفه‌ها بخش خصوصی است و ما هم با دقت بسیار بر عملکرد و نحوه خدمت رسانی غرفه دار‌های بخش خصوصی نظارت داریم.

ممنوعیت بکارگیری اتباع در بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا بکارگیری اتباع بیگانه در داخل مراکز مدیریت میادین میوه و تره‌بار مجاز است یا خیر، خاطرنشان کرد: بکارگیری اتباع در این مراکز کاملا ممنوع است و بخش خصوصی حق استفاده از اتباع را ندارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یادآور شد: عموما از بکارگیری اتباع در مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران جلوگیری می‌شود، اما خب در بخش‌های پشتیبانی و … خارج از بازار‌ها از این افراد بکارگیری می‌کنند.

ثبت و پیگیری شکایات مردمی به صورت آنلاین و لحظه‌ای

بختیاری‌زاده تاکید کرد: همکاران ما به صورت آنلاین در بازار‌های میوه و تره‌بار به نوع خدمت رسانی و شکایات مردمی و گلایه‌های احتمالی آنها رسیدگی می‌کنند و مردم در لحظه برخورد با هر موردی که از مراکز میوه و تره‌بار شکایت دارند، می‌توانند به مدیریت مجموعه مراجعه و شکایت خود را بیان کرده و شاهد رسیدگی به آن باشند.

وی خاطرنشان کرد: فارغ از مراجعه حضوری مشتریان محترم مراکز میوه و تره‌بار شهرداری برای طرح شکایت، افراد می‌توانند در سامانه‌های شهرداری نیز شکایت خود را ثبت کرده و ما هم بلافاصله پس از ثبت و مشاهده شکایت موارد را پیگیری می‌کنیم و جدای از آن ما بحث ((کیو آر کد))‌ها را در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران راه‌اندازی کردیم و این بخش به طور کد اختصاصی برای هر غرفه‌ای فعال است و مردم می‌توانند نظرات و شکایات خود را برای عملکرد غرفه‌های مختلف ثبت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اضافه کرد: سال گذشته تقریبا میزان شکایات مردمی از این مراکز نصف شده است و سعی کردیم که کیفیت محصولات و کالا‌های تمام بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری در شهر تهران با هم یکسان باشد.

بختیاری‌زاده یادآور شد: ما همواره در تلاش هستیم تا میوه و تره‌بار و اقلام مورد عرضه در مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران را با کیفیت بیشتر و قیمت کمتر از سایر مراکز عرضه در دیگر نقاط پایتخت به مردم ارائه بدهیم.

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا