اجتماعی

آسمان صاف همراه با وزش باد برای آسمان تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از آسمان صاف و افزایش سرعت باد طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی تهران طی ۴ روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.  

همچنین طی این مدت به ویژه روزهای شنبه و یکشنبه (۲۶ و ۲۷ خرداد) در برخی مناطق استان به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر و شب، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است. همچنین طی این مدت، گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با گرد و خاک با احتمال طوفان لحظه‌ای، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه‌جنوبی، غرب و مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.  آسمان روز سه‌شنبه (۲۹ خرداد) پایتخت، صاف تا قسمتی ابری در ساعاتت بعدازظهر همراه با افزایش وزش باد مورد انتظار است.  

امروز و فردا (جمعه و شنبه) کاهش دما و روز یکشنبه نیز افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.   

آسمان تهران فردا (۲۶ خردادماه) کمی ابری، از بعداز ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و گردو خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد و روز یکشنبه (۲۷ خردادماه) صاف، از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رعد و برق و احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

انتهای پیام

بخش مطالب اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر مسائل تربیتی و آموزشی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا