ورزش و نشاط

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی از ساعات اولیه صبح امروز (جمعه 8 تیر) در سراسر کشور آغاز شد که جامعه ورزش همچون همیشه مشارکتی گسترده و حماسه ساز در آن داشتند.

سالن افراسیابی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پایگاه ویژه برای جامعه ورزش و اعلام رای آنها برای انتخاب رییس جمهور چهار سال آینده بود. این سالن همزمان با آغاز رای گیری در سراسر کشور، میزبان چهره های ورزشی از رشته های مختلف بود که در راستای ادای دین به خون شهیدان و سهیم شدن در سرنوشت خود و کشورشان آمدند.

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی»

ابراز امیدواری وزیر ورزش به توجه بیشتر دولت جدید به ورزش

کیومرث هاشمی وزیر ورزش جزو افرادی بود که در ساعت اولیه رای گیری به سالن شهید افراسیابی آمد و رای خود را داخل صندوق اخذ رای انداخت. وی در جریان این حضور گفت که جامعه ورزش همیشه در انتخابات و رویدادهایی که با سرنوشت کشور ارتباط داشته حضور پرشور و موثری داشته است.

وی با اشاره به مشارکت اهالی ورزش و انتخاب رئیس جمهور آینده برای بهتر شدن شرایط ورزش کشور گفت: هدف همه ما این است که بتوانیم با توسعه و گسترش ورزش در استان ها و نقاط مختلف کشور باعث رشد و شکوفایی استعدادها شویم تا آنها برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که تا زمانی که حضور دارد خدمتگزار جامعه ورزش خواهد بود ادامه داد: ما وظیفه داریم که امر ورزش و در حوزه جوانان به خواست و انتظار اهالی این حوزه توجه کنیم و امیدوارم دولت آینده هم نگاه بیشتر و توجه مضاعف تری به جامعه ورزش داشته باشد.

وی تاکید کرد: امیدوارم دولت آینده نسبت به ورزش توجه بیشتری داشته باشد تا در سایه برنامه ریزی مناسب تلاش هایی که برای پیشرفت ورزش صورت گرفته است مسیرش را به خوبی ادامه دارد و براساس سیاست هایی که قانونگذار مشخص کرده است به بهترین شکل ممکن پیش برویم.

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی»

اهالی ورزش به عهد و پیمان با شهدا پایبند هستند

سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش نیز از مسئولان حاضر در رای گیری امروز بود. وی گفت: این یکی از مهمترین انتخابات کشور است که باید یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی را گرامی بداریم و به روح پاکشان درود بفرستیم.

وی با اشاره به حضور جامعه ورزش در این انتخابات خاطرنشان کرد: جامعه پرافتخار ورزش اعم از ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و اعضای تیم های ملی رشته های مختلف با حضور خود نشان دادند که با عهد و پیمانی که با شهدای انقلاب بسته اند پایبند هستند و با حضورشان باعث ناامیدی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند شد.

معاون وزیر ورزش لازمه ایران قوی را حضور پرشور جامعه ورزش در عرصه مشارکت تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: حضور پرشور و باشعور در انتخابات باعث افتخار، انسجام، و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قطعا با این حضور به استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان می دهد که جامعه ورزش سرافزار کشور همگام با سایر اقشار در این انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت و روح سردار سلیمانی و همه شهدا را شاد خواهیم کرد.

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی»

نقش ورزشی ها در حماسه

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که همراه با دیگر مسئولان در محل انتخابات جامعه ورزش حضور داشت، گفت: بار دیگر شاهد حماسه سازی مردم ایران هستیم
و ورزشی ها نیز در این حماسه حضور به پا خواستند.

این معاون وزیر ورزش تاکید کرد: بر طبق سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران همیشه برنده اصلی انتخابات مردم بوده اند و این بار نیز مردم پیروز این میدان هستند.

مشارکت بالایی که بدخواهان نظام را ناامید کرد

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در جریان حضورش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جامعه امروز ورزش حضور پر شور در ورزشگاه شهید شیرودی داشتند و ما نیز با تیم ملی فوتبال جوانان حضور پیدا کردیم.

وی تاکید کرد که مردم‌ پای صندوق رای بیایند و با مشارکت بالا بد خواهان نظام در خارج از کشور نا امید شوند.

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی»

کمکی که ورزشی ها به انتخاب فرد اصلح رییس جمهور داشتند

میرشاد ماجدی با حضور در انتخابات ریاست جمهوری ضمن تسلیت مجدد بابت شهادت رییس جمهور کشورمان گفت: حضور در انتخابات امروز یک تکلیف است اما به غیر از این ورزشی ها امده اند تا با رای خود به انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور آینده کمک کنند.

وی ادامه داد: کسانی که اینجا در محل اخذ رای هستند، آمده اند که بگویند ما پای انقلاب، نظام، رهبری هستیم اما از رییس جمهور آینده تقاضامندیم از ریس جمهور آینده غیر از اینکه قرار است در مسائل سیاسسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با چالش ها کنار بیاید، به ورزش هم توجه کند. ورزش یک چالش بزرگ است و من فکر می کنم تقاضاهای زیادی دارد که همه آنها فقط هم برای سربلندی و اهتزاز پرچم کشورمان است.

رییس هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد: رییس جمهور آینده باید کمک کند تا روند حضور تیم های ما در میادین بین المللی و کسب سهمیه بهتر از همیشه شود.

ماجدی در واکنش به «ورزش قوی، ایران قوی»، خاطرنشان کرد: این جمله گهرباری بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ورزش قوی به یک برنامه و نقشه قوی نیاز دارد. موظفیم در ساختن ایران قوی مشارکت داشته و با انتخاب فرد اصلح به ترسیم نقشه راه کمک کنیم. اطمینان دارم هر کسی انتخاب شود باید نگاه ویژه به ورزش داشته باشد، مخصوصا رای اولی ها خیلی از آنها ورزشی و خیلی ها فوتبالی هستند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: این افراد تقاضاهایی از رییس جمهور ِآینده دارند و او (رییس جمهور) بعد از انتخاب شدن باید به آنها توجه داشته باشد.

تاکید بر حضور گسترده در میدانی مهم

امیر صدیقی که در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضر شده بود تا رای خود را به صندوق ویژه جامعه ورزش بیندازد، گفت: حضور افراد در این سالن نشان از استقبال گسترده ورزشی ها از انتخابات دارد.

وی تاکید کرد: انتخابات امروز میدان مهمی است، آینده کشور به نظر مردم بستگی دارد.

صدیقی تصریح کرد: امیدوارم رییس جمهور منتخب برنامه ویژه و حمایت خوب و ارزشمندی از ورزش داشته باشد. ورزشی که امروز در میادین بین المللی افتخار آفرینی می کند و دل مردم را شاد می کند.

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی»

مشارکتی که نشان از علاقه به آینده دارد

میلاد تقوی که همراه به دیگر اعضای جامعه ورزش در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضر شده بود تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، گفت: همانطور که در گذرگاه های سخت نظام مردم بهترین و محمکترین پشتوانه بودند امروز پای صندوق رای حماسه سازی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم نشان داد که علاقمند هستند که در آینده خودشان تاثیرگذار و تصمیم گیر باشند. امیدوارم با رای مردم کاندیدای اصلح به عنوان رییس جمهور انتخاب شود.

رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: امیدوارم رییس جمهور جدید در چهار سال آینده مشکلات مردم را بشناسد و برطرف کند.

عمل به وظیفه با حضور در انتخابات

کامران شهلا سرمربی تیم ملی بیلیارد با حضور در محل سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را وظیفه خود می دانم، خاطرنشان کرد: آمده ام اینجا تا رای خود را اعلام می کنم، حضور در این انتخابات وظیفه من است.

سرمربی تیم ملی بیلیارد ابراز امیدواری کرد که انتخاباتی پرشور برای تعیین رییس جمهور جدید کشورمان برگزار شود.

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی»

کمک به ورزش پویا با انتخاب اصلح

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورمان در پای صندوق های رای به تعیین سرنوشت مان و آینده کشور کمک می کند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با انتخاب اصلح می توانیم ورزشی پویا داشته باشیم. ورزش پتانسیل زیادی دارد و با انتخاب اصلح می‌توانیم کمک کنیم تا به قله های افتخار برسیم، باعث برافراشته شدن پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ابراز امیدواری کرد که با رای تک تک ایرانی ها انتخاب اصلح صورت بگیرد و بتوانیم به افتخاراتی که حق ایرانی ها است، دست یابیم.

حضوری برای پیام رسانی آزادی به جهانیان

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو هم از افراد حاضر در سالن شهید افراسیابی بود که رای خود را برای انتخاب رییس جمهور جدید داخل صندوق ویژه جامعه ورزش انداخت. وی در این رابطه گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای پیام رسان آزادی مردم برای جهانیان است زیرا که ایرانی ها سرنوشت خود را با دستان خود رقم می زنند.

ادای دین جامعه ورزش و انتظار از رئیس جمهور/ ورزش پای «ایران‌ِقوی»

پیشقدم بودن جامعه ورزش در تعیین سرنوشت کشور

پژمان درستکار سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد نیز بعد از رای مکتوب خود در سالن شهید افراسیابی گفت: جامعه‌ ورزش همواره برای سرنوشت کشور پیشقدم بودند.

وی تاکید کرد که ورزشکاران با حضورشان در پای صندوق رای ارادتشان را به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی نشان دادند.

لبیک به مقام معظم رهبری

نصیر زاده رییس فدراسیون پرورش اندام نیز در جریان حماسه انتخابات امروز گفت: ورزشکاران و قهرمان امروز پای صندوق های رای آمدند تا به فرمان مقام‌معظم رهبری (ره) لبیک بگویند.

امید به حمایت رییس جمهور جدید از ورزش

ناطق نوری رییس فدراسیون انجمن های ورزشی هم گفت: خوشحالیم در کنارجامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری حضور داریم. ان شالله رئیس جمهور آینده حامی ورزشکاران و ورزش باشد.

ادامه راه شهید رییسی توسط رییس جمهور منتخب

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته هم در جریان انتخابات ریاست جمهور با تاکید بر اینکه جامعه ورزش با حضور حداکثری پای صندوق رای آمدند تا اصلح ترین فرد را انتخاب کنند، گفت: فردی که انتخاب می شود راه شهید رئیسی را ادامه دهد و ان شاءالله رئیس جمهور آینده به فکر ورزش کشور باشد.

دکمه بازگشت به بالا