ورزش و نشاط

بعید می‌دانم در راه رسیدن به جام جهانی به مشکل بخوریم

فراز فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله زنده خبری، در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی گفت: امیر قلعه نویی نتایج خوبی گرفته و در جام ملت‌ها هم خوب کار کرد. اعضای تیم بازی به بازی بهتر می‌شوند و بعید می دانم مشکلی در راه رسیدن به جام جهانی داشته باشیم زیرا شرایط به طور کلی خوب است.

وی در خصوص انتقادات از دستیارهای امیر قلعه‌نویی گفت: دستیاران وی یا بازیکنان نامی بودند یا انسان‌هایی با دانش. و قلعه نویی یک مربی بزرگ و باتجربه است. خودش بهتر از هر کسی می‌تواند تشخیص دهد که کادر باید تقویت شود یا خیر. به او اعتماد دارم و به نظرم بهترین انتخاب را می‌کند. همان‌طور که گفتم او بهترین تصمیم را در این زمینه خواهد گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل ازبکستان عنوان کرد: ایران در این بازی نیاز چندانی به برد نداشت و به همین دلیل با تمام وجود به حمله نپرداخت. ازبکستان دیگر آن تیم ضعیف نیست و به یک قدرت تبدیل شده است. قطعا فشار سفر به هنگ‌کنگ هم روی بازیکنان تاثیر داشت. در مجموع تساوی، اتفاق بدی نبود.

فاطمی در پایان درباره حواشی مربوط به فساد در فوتبال اظهار داشت: وقعا خوشحالم که این مساله در حال پیگیری است. باید پیگیری شود و فوتبال‌مان را پاک‌تر از این حرف‌ها ببینیم. از پیگیری این ماجرا استقبال می‌کنم.

انتهای پیام/

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا