بین المللی

تظاهرات دانشجویان بروکسل در همبستگی با مردم فلسطین

دانشجویان دانشگاه آزاد بروکسل در بلژیک روز جمعه تظاهراتی را برای محکوم‌ کردن حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار کردند.

به گزارش مجله زنده خبری، دانشجویان بلژیکی در تظاهرات دانشگاه آزاد بروکسل شرکت کردند و شعارهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین سر دادند.

به نقل از آناتولی، پلیس برای جلوگیری از رفتن دانشجویان به سفارت رژیم صهیونیستی در بروکسل، اطراف دانشگاه را محاصره کرده بود.

با این حال دانشجویان دانشگاه آزاد بروکسل (ULB) روز جمعه در حالی که خود را به خارج از محوطه دانشگاه رساندند، با سر دادن شعارهایی با پرچم‌ها، بنرها و چفیه‌هایی به گردن راهپیمایی کرده و به حملات صهیونیست‌ها به غزه اعتراض کردند.

تظاهرات دانشجویان بروکسل در همبستگی با مردم فلسطین
تظاهرات دانشجویان 

ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا