اجتماعی

حضور رئیس قوه قضاییه در مهمانی غدیر/ گفت‌وگوی محسنی اژه‌ای با مردم

رئیس قوه قضاییه در مراسم جشن عید سعید غدیر خم با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» در تهران حضور یافت.

به گزارش مجله زنده خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در جریان این مراسم با تعدادی از مردم و راهپیمایان همکلام شد و از نزدیک و بدون واسطه به استماع مسائل و دغدغه‌های آنان پرداخت.

همچنین رئیس قوه قضاییه در جریان راهپیمایی میلیونی غدیر در تهران، در یکی از ساختمان‌های متعلق به قوه قضاییه که در طول مسیر راهپیمایی قرار داشت، مستقر شد و به همراه تعداد دیگری از مقامات قضایی، به مدت حدود ۳ ساعت با شمار قابل توجهی از مردم که دارای مشکلات و مسائل قضایی و حقوقی بودند، به صورت مستقیم و بدون واسطه دیدار کرد و در چهارچوب موازین قانونی، دستورات مقتضی را برای رفع مشکلات و مسائل آنها صادر کرد.

محسنی اژه‌ای در خلال این دیدار بار دیگر خطاب به مقامات قضایی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها در چارچوب قانون را در زمره اولویت‌های کاری خود بگنجانند و در برگزاری دیدارهای مردمی به مناسبت‌های مختلف بویژه مناسبت‌های مرتبط با اعیاد اسلامی و ملی، استمرار و مداومت داشته باشند.

مراسم جشن عید سعید غدیر خم با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» برای سومین سال پیاپی و با حضور مردم در تهران و ۳۰۰ شهر دیگر در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا