ورزش و نشاط

خوشحالی ناگلزمن از شروع توفانی ژرمن‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از پیروزی قاطع تیمش در آغاز یورو ۲۰۲۴ بسیار خوشحال است.

به گزارش مجله زنده خبری، میزبان یورو ۲۰۲۴ شروعی توفانی در این رقابت‌ها داشت.

تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار افتتاحیه برابر اسکاتلند جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید.

به نوشته کیکر، ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: ۲۰ دقیقه نخست شگفت انگیز بود. اسکاتلند هم بسیار خوب بازی کرد و بازی از ابتدا تا پایان با تمرکز بالایی دنبال شد. بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان به خوبی می‌دانند که گام نخست را خیلی خود برداشتند. بدون شک می‌خواهیم که در دیدار بعدی برابر مجارستان هم به خوبی بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی جوان تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: اسکاتلند احترام زیادی به ما گذاشت و شاید این احترام بعد از زدن دو گل بیش‌تر شد. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. اصلا این پیروزی آسان نبود. بسیار خوب است که در یک بازی چند بازیکن در کسب پیروزی سهیم باشند و گلزنی کنند.

او در پایان گفت: برای موسیالا بسیار خوشحال هستم. او در جام جهانی ۲۰۲۲ فرصت‌های زیادی را از دست داد و این باعث شده بود تا مشغولیت فکری پیدا کند اما با گلزنی در دیدار نخست از زیر فشار خارج شد و اکنون می‌تواند با خیال راحت‌تر و انگیزه بالاتری بازی کند. بازیکنان آلمان بسیار خوب بازی کردند و از کار کردن با این ستاره‌ها لذت می‌برم. من واقعا خوشحال هستم.

انتهای پیام

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا