بین المللی

رئیس مجلس علماء فلسطین: جنایتکاران صهیونیست به دست مبارزان فلسطینی نابود خواهند شد

رئیس مجلس علماء فلسطین با تاکید بر این که اطمینان داریم پیروز خواهیم شد، گفت: متجاوزان صهیونیستی به دست مبارزان فلسطینی بالاخره نابود و مجازات خواهند شد.

به گزارش مجله زنده خبری، شیخ حسین قاسم، رئیس مجلس علماء فلسطین در اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم» اظهار داشت: سرزمین فلسطین قبل از اشغال توسط صهیونیست‌ها، 23 بار مورد اشغال قرار گرفت، آشوری‌ها، صلیبی‌ها، مغول‌ها و دیگران آمدند و رفتند و نهایتا صهیونیست‌ها سرزمین فلسطین را غصب کردند، در هر بار ملت فلسطین بر این اشغالگران پیروز شده‌اند.

وی تصریح کرد: هر ملتی که ظلم و کشتار کند، خدا این ملت را نیست و نابود و مجازات خواهد کرد، همه این‌ها در تاریخ ثبت شده، همه به دست ملت مبارز فلسطین شکست خورده‌اند. اکنون طرح غربی‌ها به دست رژیم صهیونیستی اجرا می شود. اما بالاخره این متجاوزین جنایتکار صهیونیست همانند غارتگران و متجاوزان که به این سرزمین آمدند، به دست مبارزان فلسطینی بالاخره نابود و مجازات خواهند شد.

رئیس مجلس علماء فلسطین افزود: بالاخره سرزمین فلسطین برای فلسطینی‌هاست و آن ها به سرزمین‌شان باز می گردند، دنیا چهره واقعی کشورها را روشن کرد؛ آن‌هایی که به این رژیم از هر لحاظ کمک کردند و دست به دست صهیونیست‌ها گذاشتند.

شیخ حسین قاسم خاطرنشان کرد: خداوند به ما وعده پیروزی را داد، امید ما به محور مقاومت است، ما اطمینان داریم پیروز خواهیم شد، سوال مطرح می‌شود که جهان اسلام از آن چه در فلسطین و غزه می گذرد، کجاست؟ این همه ارتش و  سلاح‌هایی که کشورهای اسلامی دارند، کجاست؟ دشمن‌ها از هر لحاظ به صهیونیست ها کمک می کنند. همه کشورها باید موضع‌گیری روشن و واحدی داشته باشند، نباید به گریه و زاری اکتفا کنیم ما نیاز به سلاح، امکانات و توانمندی داریم تا مبارزان فلسطین بتوانند کشتار را متوقف و صهیونیست‌ها را  به خاک ذلت بکشانند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا