اقتصادی

شرکت‌ها از فردا برای دریافت بسته حمایتی آبادیران اقدام کنند

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از همکاری دبیرخانه آبادیران برای پیگیری تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌های منعقد شده در این نمایشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر آن از فردا شرکت‌های فعال در حوزه آبادیران می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی آبادیران مانند دریافت وام‌های کم بهره مراجعه کنند.

به گزارش مجله زنده خبری، حمیدرضا شکری امروز در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه آبادیران، این نمایشگاه را بزرگترین نمایشگاه در حوزه محرومیت‌زدایی دانست و گفت: اینکه در این رویداد ۴۵ نهاد حضور دارد، کار کمی نیست و با توجه به شرایط کشور که در شرایط خاص انتخاباتی قرار دارد، توانست با بهترین کیفیت و شیوه برگزار شود.

وی موضوع آبادیران را موضوع مهم برای همه نهادها دانست و ادامه داد: برای برگزاری این نمایشگاه همه دستگاه‌های مرتبط با محرومیت‌زدایی چون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و بنیاد کرامت و سایر نهادها به خط شدند و مشارکت داشتند.

شکری با بیان اینکه بسته حمایتی برای برنامه ملی آبادیران تدوین و رونمایی شده است، خاطرنشان کرد: این بسته برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و گروه‌های جهادی تهیه شده است.

شکری، این نمایشگاه را یک قرار سالانه توصیف کرد و یادآور شد: ولی با یک نمایشگاه یک ساله نمی‌توان کلیه چالش‌های حوزه محرومیت‌زدایی را برطرف کرد و هر شرکتی که به برنامه ملی آبادیران تعامل داشتند، توانستند از طریق نهادهای مرتبط با محرومیت زدایی، بازار خوبی کسب کنند.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور تاکید کرد: برنامه ملی آبادیران و دبیرخانه آن آمادگی دارند تا با شرکت‌ها تعامل حداکثری داشته باشند و دست آنها را در دست نهادهای متولی این حوزه قرار دهند.

شکری با بیان اینکه کار اصلی ما برای این نمایشگاه آغاز می‌شود،  ادامه داد: از فردا شرکت‌های فعال در حوزه آبادیران می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی آبادیران مانند دریافت وام‌های کم بهره مراجعه کنند.

شکری با اشاره به انعقاد قراردادهایی در این نمایشگاه، گفت: آن دسته از تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌هایی که در این نمایشگاه به امضا رسید، در صورتی که نیاز به پیگیری داشته باشد، این برنامه حمایت کامل از شرکت‌ها خواهد داشت.

مدیر برنامه ملی آبادیران هدف این نمایشگاه را مردمی کردن اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های دیگری که در این نمایشگاه رونمایی شد، غرفه موکب اربعین است که در آن 90 شرکت محصولات خود را مرتبط با حوزه اربعین ارائه کردند و مورد استقبال قرار گرفت.

شکری ادامه داد: اگر بخواهیم آبادانی کشور را رقم بزنیم، راهی جز توسعه نوآوری و فناوری نداریم و وعده صادق رفح فقط با جریان نوآوری خواهد بود.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا