بین المللی

عضو کنست: نمی‌توانیم وارد جنگ گسترده با حزب‌الله لبنان شویم

یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد امکان ندارد وارد جنگ گسترده با حزب‌الله لبنان شوند.

به گزارش مجله زنده خبری، روزنامه عبری‌زبان «معاریو» به نقل از «زئیو الکین» عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نوشت مخالفت اعضای کنست از ائتلاف در حال افزایش است و ممکن است منجر به انحلال آن شود.

وی در ادامه افزود: مشکل ما در شمال این است که در غزه گیر افتاده‌ایم.

این عضو کنست همچنین تصریح کرد: امکان ندارد تا زمانی که جنگ غزه پایان نیافته وارد جنگ گسترده با حزب‌الله بشویم.

پیشتر روزنامه عبری معاریو به نقل از «الی کوهن» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نوشته بود، در صورت بروز جنگ گسترده با حزب‌الله لبنان، تاسیسات انرژی تهدید می‌شوند و وزارتخانه روی حفظ آنها کار می‌کند.

این در حالی است که پیشتر کوهن تهدید کرده بود اگر برق در فلسطین اشغالی چند ساعت قطع شود، برق لبنان ماه‌ها قطع خواهد شد.

این وزیر صهیونیستی به هنگام صحبت از عدم احتمال قطعی برق در فلسطین اشغالی اظهارات مذکور را مطرح کرد زیرا این نگرانی وجود دارد که درگیری در شمال فلسطین اشغالی با حزب‌الله لبنان و نیز ادامه جنگ غزه برای ۹ ماه متوالی موجب قطعی برق شود.

کوهن در عین حال تاکید کرد وزارت انرژی برای هر سناریویی آماده است‌.

اخیرا تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی افزایش یافته و مقامات بین‌المللی نسبت به وقوع یک «جنگ تمام عیار» ابراز نگرانی کرده‌اند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا