ورزش و نشاط

ماجدی: با مسببان تجمع مقابل هیات فوتبال برخورد می کنیم

رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره حواشی امروز هیات فوتبال صحبت کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، میرشاد ماجدی، رییس هیات فوتبال استان تهران، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ملی ازبکستان گفت: خیلی خوشحالیم که تیم ملی ما تا امروز صدر جدول بوده و امیدواریم امروز هم مانند گذشته یک بازی هجومی و پر از گل را ببینیم. ازبکستان تیم خوبی شده و از 2018 و پس از جام جهانی یک تغییرات ساختاری در فدراسیون به وجود آوردند و روی آکادمی ها سرمایه گذاری کردند. من افتخار این را داشتم که به عنوان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بار از آکادمی های ازبکستان بازدید کنم. واقعاً معنای آکادمی را می شود آنجا خیلی خوب لمس کرد. بازیکنان شبانه روزی در آنجا می خوابند، درس می خوانند و تمرین می کنند. این کشور 20 آکادمی دارد که به همه آنها دولت کمک می کند تا بازیکنان ارتقا پیدا کنند. این مساله باعث می شود که استعدادها شناخته شوند و در تیم های ملی پخش شوند.

ماجدی درباره حواشی امروز هیات فوتبال استان تهران گفت: انضباطی، استیناف و اخلاق کمیته های مستقلی هستند که خودشان تصمیم می گیرند. در هر کمیته ما 5-6 قاضی و وکیل حضور دارند و به خوبی می توانند قوانین را تشریح کنند. ما در هیچ پرونده ای دخالت نمی کنیم و امروز برای اولین بار اتفاق افتاد. من حس می کنم که خط دهی شده بوده و کسانی که بودند به کمیته اخلاق احضار خواهند شد.

او ادامه داد: بنده هیچ هراسی از صفحات مجازی ندارم. آن چیزی که قانون است را سعی می کنم انجام دهم. شاید به ضرر برخی باشد. آن چیزی که قانون است را انجام می دهیم و با کسانی که امروز این کار را کردند، با شدیدترین قوانین برخورد می کنیم و صد درصد آنها را به کمیته اخلاق ارجاع می دهیم. اگر می خواهد اینگونه باشد که سر هر رایی 10 نفر بیاند که نمی شود فوتبال را مدیریت کرد. اگر می خواهیم به حق برسیم باید به قوانین تمکین کنیم. 

ماجدی با اشاره به صفحات هواداری در فضای مجازی عنوان کرد: رسالت ما برگزاری مسابقات، شناسایی استعدادها و برگزاری مراسم هاست. از دماوند تا ملارد باید این کار را بکنیم و وظیفه ما این نیست که ببینیم فلان صفحه چه می گوید. من درخواست می کنم که تمام دستگاه های نظارتی و امنیتی با ما بیشتر جلسه بگذارند. ما معرفی می کنیم و خواهش می کنم جلوگیری کنند زیرا این موضوع دارد به فوتبال ما ضربه می زند و بیشتر آن نیز غرض های شخصی است.

او درباره زمان معرفی سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: من هفته گذشته دو بار به دبیرکل محترم نامه زدم، یک بار پیام گذاشتم و امروز نیز با او صحبت می کنم. زمان نداریم و باید به سرعت سرمربی و کادر فنی مشخص شود. 

میرشاد ماجدی درباره ممانعت از ورود هدایت ممبینی به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی امشب هم گفت: این به خاطر نبود برنامه ریزی است. مگر می شود دبیرکل فدراسیون یا من که عضو هیات رئیسه و مجری برگزاری این مسابقه هستم، اجازه ندادند ماشین هایمان را وارد پارکینگ کنیم. کیلومترها دورتر پارک کردیم. ما که دست اندرکاران فوتبال هستیم اگر نتوانیم داخل شویم، پس چه کسی باید وارد شود؟

او درباره انتخاب جانشین خداداد افشاریان گفت: راجع به افشاریان صحبتی نشد و جانشینی فکر نمی کنم داشته باشند زیرا او رای مجمع را دارد. باید ببینیم که نتیجه نهایی برای حضور یا غیبت او چه می شود.

انتهای پیام

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا