فیشیال با چه موادی انجام می شود؟

خدمات یا همان اسکین کر کلینیک ایرانیان به گونه ای طراحی شده اند که به شما کمک کنند بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید. ما طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌دهیم که متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما هستند، از جمله فیشال، پاکسازی و هیدرودرمی.

زیبایی‌شناسان مجرب ما فقط از محصولات با کیفیت بالا استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که پوست شما سالم و درخشان است. چه به دنبال کاهش خطوط ریز و چین و چروک، بهبود چهره خود، یا به سادگی آرامش و استراحت باشید، ما درمان عالی برای شما داریم.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هدف

لایه برداری و، پاک سازی و ابرسانی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

چرا فیشال صورت | اسکین کر در کلینیک های ایرانیان؟

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان

لطفا جهت رزرو نوبت فیشیال در اصفهان شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

نتایج استفاده از اسکین کر

فیلم فیشال صورت و خدمات اسکین کیر

در این ویدیو، شما را به گشت و گذار در کلینیک ایرانیان می بریم و تمام خدمات شگفت انگیز مراقبت از پوست یا همان اسکین کر را که ارائه می دهیم به شما نشان می دهیم. از فیشال صورت گرفته تا لایه برداری و میکرودرم ابریژن، ما همه چیزهایی را که برای داشتن ظاهری سالم و درخشان به پوست نیاز دارید به شما ارائه می کنیم. زیبایی‌شناسان مجرب ما نکات و ترفندهای برتر خود را برای دستیابی به پوستی زیبا و درخشان به اشتراک خواهند گذاشت و ما برخی از محبوب‌ترین درمان‌های خود را به نمایش خواهیم گذاشت. پس بنشینید و آماده شوید تا همه چیزهایی را که باید در مورد مراقبت از پوست و خرید روغن بادام شیرین بدانید در اسپای زیبایی ما بیاموزید!

دکمه بازگشت به بالا