کشته شدن یک نظامی صهیونیست در حمله مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی 

کشته شدن یک نظامی صهیونیست در حمله مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی صهیونیست در پی حمله هوایی مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مجله زنده خبری، این رسانه‌ها امروز سه شنبه گزارش کردند بر اثر حمله موشکی مقاومت لبنان به شهرک «هجوشریم» در شمال فلسطین اشغالی یک شهرک نشین صهیونیستی کشته شد. او از نیروهای امنیتی این شهرک بود. 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان در شهرک‌هایی در الجلیل علیا که هنوز تخلیه نشده‌اند، خواست نزدیک پناه‌گاه‌ها بمانند.

سایت خبری عربی۲۱ گزارش داد آژیر خطر در بخش شرقی مرزها با جنوب لبنان از بیم نفوذ پهپاد، بی‌وقفه در حال هشدار دادن است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد منبع حمله از جنوب لبنان به بخش شرقی مرزها را یا توپخانه پاسخ می‌دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند یک موشک به صورت مستقیم به ساختمانی در شهرک «بیت هلیل» در مرزهای شمالی اصابت کرد و علاوه بر وقوع آتش‌سوزی در مناطق وسیعی از آن، ظاهرا چندین صهیونیست هم زخمی شدند.

سایت خبری قدس گزارش کرد یک پهپاد در  آسمان شهرک‌های اشغالگر در الجلیل علیا مشاهده می‌شود، بی‌آنکه سامانه‌های رژیم صهیونیستی قادر به رهگیری یا برخورد با آن باشند.

همچنین رسانه های عبری از اصابت یک پهپاد به مقر تیپ ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و آتش‌سوزی در محل خبر دادند.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند عملیات‌های حزب‌الله ادامه دارد و ظاهرا آنها بیشتر از اینکه بترسند منتظر هستند تا به حملات رژیم صهیونیستی  پاسخ دهند.

رسانه جنگی مقاومت لبنان اعلام کرد در حمایت از مقاومت فلسطین و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت لیو» در جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت امروز پایگاه «جل العلام» را با توپخانه هدف قرار دادند.

در پی این حملات مقاومت لبنان، رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند حزب‌الله طی ساعات اخیر حملات پهپادی و موشکی را علیه رژیم صهیونیستی شروع کرد و نتایج سنگین بود.

رئیس شهرک صهیونیستی کریات شمونه گفت به دلیل حملات حزب‌الله، ۱۴ درصد از ساکنان این شهرک اعلام کرده‌اند هرگز به خانه‌های خود برنمی‌گردند.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا