«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حامد کنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شامکی معاون توسعه و نوآوری این شرکت و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فنی شرکت سخنرانی کردند. قائم مقام این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری “تارا” با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شد، گفت: فعالیت جدی تارا از زمان 1400 آغاز شد و هم اکنون با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای ارتقای تجربه مردم از خدمات مالی سعی دارد به دغدغه ها و نیازهای امروزی ها فکر کند و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است. .

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، بن رفاه سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی را ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که از راه اندازی این سرویس می گذرد با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. آماده است. “

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار ارائه کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا را که این اپلیکیشن بر اساس آن ساخته شده است، ذکر کرد: «با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در زمینه تحویل کالا و نقاط فروش و تجربه طولانی 50 ساله»، «تجربه کاربری ویژه و منحصر به فرد»، «گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مکان خرید شخصی و غیر شخصی در زمینه های مختلف از جمله FMCG، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی. ، بیمه خدمات و…»، «عدم دریافت سود و کارمزد»، «بهبود سطح زندگی نسبی مردم» و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و استرداد وجوه اخذ شده با وام انفرادی از مصرف کننده کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این مشکل اتفاق بیفتد، در نظر گرفته شده است. مصرف کننده و شناسه او “نتیجه منفی دریافت می کنند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

وی همچنین گفت: باید این قول را بدهیم که تارا چه از منظر کاربری و چه از نظر خدماتی در ابتدای مسیر توسعه خود است و برنامه ریزی های انجام شده نوید تحولات هیجان انگیزی را برای مابقی امسال و سال های بعد می دهد. جایی که شعار تارا با عنوان راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی و تفکر جامع به دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم عملی خواهد شد و می توان گفت این خدمات منطبق بر تعهدات کسب و کار است. به مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی. برندها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.”

سخنران بعدی این نشست وحید شامهی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا بود که به حضار توضیح داد که چرا و چگونه این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه آن و چشم انداز آینده آن ایجاد شده است.

وحید شامی به تمرکز تارا در سال گذشته بر روی وام دهی نهادی و انبوه اشاره کرد و گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه اندازی کنیم که به نام “اعتبار اندک” یا “اکنون بخر، دیر پرداخت کن!” ” سرویس. او در جهان مشهور است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا بدون چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل کرده و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از 4500 مرکز فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند رشد والدین خوانده تارا سریع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی هوشمندانه‌تر زندگی کنند و چون در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه دیرتر هزینه خرید خود را پرداخت می‌کند، بنابراین این به نفع اوست.

برای بهره مندی از این سرویس کافی است شماره تلفن همراه به نام خودتان باشد و کارت ملی هوشمند (جدید) داشته باشید.

وی همچنین گفت: همکاری مصرف کنندگان منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و این طرح تدوین شود. همچنین ممکن است مجبور شویم در ایران ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم که نیازی نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) محقق شود.

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود که روز به روز بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجاری و فناوری تارا در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها گفت: یکی از اهداف این است که تماس های سازمانی از خدمات استفاده کنند. هدف تارا بهبود تجربه آنهاست. اینها برنامه های جبران نیروی انسانی سازمان آنها هستند.”

وی درباره موضوع توسعه شبکه پذیرندگان تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رتبه های مختلف توسعه دهیم تا نیازها و نیازهای خانواده های ایرانی را بهتر پوشش دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه در خدمات مالی، گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت بوده است. به نرم افزار و نحوه انجام تراکنش مورد نظر. خوب.”

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این جلسه مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت نقدی 3 درصدی است که در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است مراسم راه اندازی رسانه ای اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای با حضور اصحاب رسانه و … برگزار شد. عموم و مهمانان .

دکمه بازگشت به بالا