اجتماعی

با نزدیک شدن سه طرف مردم ، سلامتی و دولت در امید صبح روشن می شوند



مجله زنده خبری / مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: امیدوارم با نزدیک شدن مردم به سه طرف ، بهداشت و دولت نزدیک شود.

طبق گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دکتر مصطفی قاسم زاده اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه ما به ویروس مخرب ، خشن و پرماجرا به نام ویروس کرونا آلوده شده ایم.

وی گفت: “این بیماری تعداد زیادی از شهروندان ما را تحت تأثیر قرار داده است و در حال حاضر خسارات زیادی به پاتوژن به ما وارد کرده است.”

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: از روزی که درگیر این بیماری شدیم ، مسئولان دانشگاه براساس مأموریت بهداشتی و حرفه ای خود به ستاد بحران دانشگاه اعزام شده اند.

دکتر قاسیم زاده اظهار داشت: وظیفه مدیریت بحران عبارت است از تدوین ، سیاست گذاری ، اجرای و نظارت بر کلیه فرایندهای پیش روی کورونا.

“ما می خواهیم مردم همیشه دو موضوع نظم و انضباط و امید داشته باشند: پیروی از قوانین بهداشت ، پیروی از یک فاصله اجتماعی و امید به یک صبح روشن.”

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابلاس گفت: “ما معتقدیم هر جا که هر دو طرف بهداشت ، دولت و مردم با هم ملاقات کنند ، قطعاً یک صبح روشن وجود دارد.”

دکتر قاسم زاده خاطرنشان کرد: از همه همکارانی که در این راستا کار می کنند قدردانی می کنم.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر اساس سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، بنابراین مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا