اقتصادی

فروشگاه های آنلاین ماه رمضان از تاریخ 26 ماه مه آغاز می شود

معاون نخست وزیر صنعت ، معدن و تجارت (همان) از توزیع 200 هزار تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: “فروش آنلاین ویژه کالاهای پرمصرف از فردا (شنبه) 26 ماه مه آغاز می شود.”

به گزارش مجله زنده خبری ، حسین مدرس خیابانی در خصوص رویکرد رادیو اچتساد اظهار داشت: شب عید و ماه مبارک رمضان دوره های حساس برای مسئولان در تنظیم بازار کشور است. برای این منظور ، دولت مدت ها است کالاهایی را که مردم مورد نیاز آنها ساخته شده است ، طراحی و آماده کرده است و با همکاری شبکه های توزیع برای تهیه کالاها و شبکه های نظارت برای تقویت نظارت و کنترل بازار ، آنها سعی در کنترل ماه مبارک رمضان و همچنین شب عید دارند.

معاون وزیر ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود: بر این اساس در ماه مبارک رمضان بیش از 200000 تن کالاهای اساسی و ملزومات توزیع می شود که این مهمترین ضروریات مردم در ماه مبارک رمضان است. آرامش کالاهایی که سایر افراد به آن احتیاج دارند فراموش نمی شود.

وی افزود: به همین دلیل ، هماهنگی با شبکه های توزیع ، اصناف ، فروشگاه های بزرگ ، تعاونی های مصرف کننده کار ، کارگران و نیروهای مسلح بسیار مناسب است به گونه ای که این کالاها بدون مشکل و با قیمت مناسب به افراد می رسند.

معاون وزیر تجارت ، صنعت ، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه ، بازرسان سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده ، سازمان امور زندان ها و اتحادیه های کارگری با اضافه کردن برنامه ویژه نظارت و بازرسی ویژه بازار ماه رمضان ، نظارت دقیق بازار را آغاز کرده اند. و سطح توزیع ، و به شدت در کشور پیاده سازی می شود.

وی از کنترل دقیق انبار با راه‌اندازی سامانه جامع انبارداری خبر داد و گفت: این پروژه با هدف حفظ صلح در بازار و افزایش رفاه اقشار آسیب پذیر ، جلوگیری از تخلف احتمالی اتحادیه کارگری و غیره اجرا خواهد شد. خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته در ماه مبارک رمضان کالاهای خانوادگی و کالاهای مصرفی در مقادیر کافی ، به راحتی در دسترس و با قیمت مناسب به مردم تحویل داده می شود تا شهروندان نیازی به نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه خرما فرسوده ترین فرآورده های ماه مبارک رمضان است ، اظهار داشت: دامنه قیمت خرما که یکی از محبوب ترین کالاها در ماه مبارک رمضان است ، هم از نظر تولید و هم در مصرف ، در سیستم 124 آمده است. و فروش بیش از حد ، پنهان کردن ، جمع آوری ، زیرپا گذاشتن و عدم افزایش قیمت بصورت آنلاین خدمات ، و بنابراین مردم تحویل را می بینند تحویل هر چه سریعتر در بخش ثبت نام شکایات سیستم با قیمت های بالاتر قابل ثبت است.

این معلم خیابانی در ادامه رویکرد رادیو اچتساد در برنامه گفت: اشیاء صنفی مانند خاکستر ، حلیمی ، زولبیا و بامیه نیز توسط اصناف و کمیته نظارت قیمت گذاری شده اند ، در حالی که نکته مهم در این زمینه این است که یک منطقه قابل قبول باشد. قیمت برای تحویل این کالاها است.

معاون وزیر ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت اظهار داشت: امسال در کشور شرایط ویژه ای با توجه به حضور تاج وجود دارد و بنابراین همه اتحادیه ها و بازرگانان باید کالاها را به همین روش تحویل دهند. در عین حال پروتکل های بهداشتی مربوط به غذاهای خارجی از جمله خاکستر و حلیمی توسط سازمان غذا و داروی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تهیه و به اتحادیه های کارگری ارائه شده است.

وی گفت که بازدیدهای مردم برای رفع نیازهایشان در ماه مبارک رمضان معمولاً یک هفته قبل از شروع این ماه انجام می شود و تا غروب غدیر ادامه می یابد. وی افزود: اکنون بازار خوشبختانه آرام است و تزریق منابع اولیه تا پایان ماه رمضان است. ادامه داد.

معاون نخست وزیر ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین گفت: “امسال در ایام عید ، از آنجا که به مردم گفته شد که به دلیل شرایط خاص شیوع تاج ویروس ، خانه های خود را ترک نکنند ، سعی کردیم با راه اندازی یک جشنواره خرید آنلاین ، نیازهای آنها را برطرف کنیم.” بنابراین فاز دوم این جشنواره از 6 آوریل برای رفع نیازهای مردم در قالب فروشگاه های آنلاین و جبران برخی از خسارات ناشی از تعطیلی فروشگاه و مشاغل با راه اندازی این پروژه آغاز شد.

به طور خاص ، طبق گفته مسئول مسئول مرحله بعدی جشنواره فروش آنلاین برای ماه مبارک رمضان ، از شنبه 26 اردیبهشت همزمان با آغاز ماه رمضان آغاز می شود. و برای گرامیداشت ماه مبارک رمضان ، مطمئن شوید که مردم برای رفع نیازهای خود از تلفن و اینترنت استفاده می کنند و به دلیل مشکلات بهداشتی از خانه خارج نخواهید شد.

معاون وزیر سکوت خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای صنفی و اتحادیه ها تلاش می کنند تا مردم در جامعه نباشند و البته بخشی از ضرر شغلی جوانان ایرانی که در ناوگان طولانی کار مشغول به کار هستند و از فوران تاج رنج می برند. بنابراین مردم باید در خانه بمانند تا سلامتی خود را حفظ کنند و به این بخش از اشتغال کشور کمک کنند تا بتوانند از طریق تلفن و به صورت اینترنتی خرید را سفارش دهند تا چرخ این اشتغال کشور نیز چرخانده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا