ورزش و نشاط

نقل و انتقالات نهایی استقلال و پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار آنلاین ، اولین جلسه هیئت مدیره بنگاه های دولتی در سال 1399 ظهر امروز برگزار شد که عصر امروز در وزارت اقتصاد و دارایی با حضور وزیران اقتصاد ، ورزش و جوانان و دادگستری و رئیس سازمان خصوصی سازی و نمایندگان تجارت و بورس اوراق بهادار برگزار شد برای نقل و انتقالات نهایی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در سال 1399 مذاکره و تصویب شد.

در ابتدای این جلسه رئیس سازمان خصوصی سازی و وزیر ورزش و جوانان از اقدامات صورت گرفته در این زمینه در سال 2009 از جمله حسابرسی سالهای گذشته و برگزاری جلسات بین دو باشگاه خبر دادند. با کیفیت بالا آنها هر دو باشگاه را معرفی کردند ، بدهیهای مالیاتی خود را روشن کردند و بسیاری از دعاوی را در سال 2009 تسویه کردند.

دژپسند ، وزیر امور اقتصادی ، از اقدامات وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس اوراق بهادار در روند خصوصی سازی هر دو باشگاه در سال 2009 قدردانی و تشکر کرد ، اما تأکید کرد: در واگذاری هرچه سریعتر این دو باشگاه هرچه سریعتر در نیمه اول سال 1399 وجود دارد. خدمات صالح برای انجام اقدامات قانونی و اجرایی.

در ادامه این جلسه ، برنامه پیشنهادی برای اجرای مراحل مختلف مراحل انتقال دو باشگاه ، تهیه شده توسط سازمان خصوصی سازی ارائه و به تصویب شورای عالی انتقال شرکتهای دولتی رسیده است. مقرر شد همه اعضا تلاش كنند هرچه سریعتر در سال 1399 استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار كنند. وظیفه بیا


این مقاله بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا