اجتماعی

کمک به شرکتهای تحت تأثیر تاج / برای اطمینان از اشتغال موجود



استاندار تهران با اشاره به لزوم حمایت از شرکت های متاثر از وضعیت Korona ، بر لزوم حفظ اشتغال موجود تأکید کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، انوشیروان محسن بندپی با اشاره به برنامه مسافت هوشمند اظهار داشت: یکی از اقدامات مؤثر و کارآمد برای از بین بردن چرخه بیولوژیکی کورون ویروس رعایت فاصله جسمی و اجتماعی است که تا 20 فروردین در تهران و استانهای دیگر ادامه دارد. ” کارهای هوشمند

وی ادامه داد: جهان در زمینه کنترل و كنترل بیماری دو تجربه دارد ، یكی انجام آزمایشات بسیاری در این زمینه به سرپرستی كره جنوبی و آلمان و دیگری استراتژی برای ماندن در خانه و جلوگیری از چرخه انتقال ویروس است. راه حل دوم در کشور ما معرفی شده است و تأکید و نظارت باعث شده است تا این استراتژی مؤثر باشد.

استاندار تهران سپس اعلام کرد: تهران از ویژگی های ویژه ای برخوردار است ، از یک طرف برخی مسافران هنوز به طور کامل برنگشته اند. از طرف دیگر ، با توجه به جمعیت زیاد و تراکم جمعیت در مقایسه با استانهای دیگر ، شرایط ویژه ای در تهران وجود دارد که این مشکلات توسط دانشگاه ها و مسئولان دانشگاه دنبال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، محسن بندپی با اشاره به بهره برداری از مراکز جامع بهداشت و درمان اظهار داشت: ما 69 مرکز بهداشت جامع در ساعت 16 و 24 ساعت داریم اما نگرانی هایی در مورد بازگشت مسافران وجود دارد که این امر وضعیت را در روزهای آینده مشخص می کند.

وی همچنین تصریح کرد: از نظر خدمات پزشکی در استان تهران ، 146 مرکز پزشکی بیماران مبتلا به بیماری انسداد قلب و عروق قلب را دریافت و معالجه می کنند که عمده ترین فعالیت در 29 بیمارستان دولتی است و هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب نداریم.

در پایان ، استاندار تهران با تأکید بر حمایت از کارآفرینی گفت: هم اکنون دو مرحله مهم برداشته شده است ، یکی برای نظارت بر وضعیت بیمه بیکاری که تاکنون بیش از 60 هزار نفر در تهران برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند و دیگری برای ارائه حداکثر پشتیبانی و کمک به مشاغل. چه چیزی برای کمک به حفظ شغل موجود آسیب دیده است.

انتهای پیام


همه محتوای سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا