یک میلیون ایرانی از تاج می میرند

[ad_1]

مجله زنده خبری / البرزا معاون درماني دانشگاه علوم پزشكي البرز گفت: اگر مي خواهيم در روزهاي آينده فعاليت هاي اقتصادي را بطور كامل آزاد كنيم ، تحت رهبري كرونا ، ممكن است با يك سناريو فاجعه بار مواجه شويم.

دکتر سیدحسن اینانلو روز شنبه 6 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما متوجه شده ایم که تاج بیماری نیست که می تواند با یک دوره قرنطینه دو هفته از بین برود. وی گفت: “سه سناریو ممکن برای فعالیت اقتصادی و ادامه روند تاج وجود دارد.” .

به گزارش مجله زنده خبری ، اینانلو افزود: “باید حداقل دو یا سه ماه قرنطینه را ادامه دهیم ، زیرا تنها الگویی که در دسترس ما است ، چین است و چین بعد از این قرنطینه کامل توانست بیماری را کنترل کند ، بنابراین باید آن مدل را دنبال کنیم.” بیایید بهار قرنطینه را با شدت و شدت بیشتری ادامه دهیم تا به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: “سناریوی دوم این است که می گوییم: اگر قرنطینه ادامه یابد ، کشور ورشکسته می شود و ما قادر به تحمل این فشار اقتصادی نیستیم و کشور را کاملاً آزاد خواهیم کرد مانند بهمن ، و مردم زندگی عادی خود را دنبال خواهند کرد.” در این حالت ، شعله های آتش و بیمارستان پر از بیماران است و ما کنترل آن را از دست می دهیم و نمی توانیم آن را کنترل کنیم.

معاون درماني دانشگاه علوم پزشکي البرز گفت: سومين سناريو اين است كه بتدريج بازار كسب و كار باز شود و در عين حال بيماران را در اسرع وقت پيدا كنيم و روند درمان را شروع كنيم تا از شرايط بحراني جلوگيري شود.

اینانلو گفت: “سه سناریو کنترل بیماری وجود دارد ، یکی کنترل کامل بیماری از طریق قرنطینه سخت و دیگری برای برنامه ریزی برای دو سوم جامعه برای واکسیناسیون عروق کرونا و جمعی.”

وی توضیح داد: تخمین زده می شود که با فرض اینکه حدود 60 میلیون نفر در کشور از بیماری قلبی عروق کرون رنج می برند ، 10 درصد از مردم در بیمارستان بستری هستند و 10 درصد نیز در بیمارستان بستری هستند و 60 میلیون نفر در بیمارستان بستری هستند ، 10 میلیون نفر نیز فوت می کنند و یک نفر این 10 میلیون خواهند مرد ، که یک فاجعه بزرگ برای کشور خواهد بود.

معاون درماني دانشگاه علوم پزشكي البرز گفت: در ضمن روش سوم اين است كه اين واكسيناسيون جمعي در مدت زمان دو سال و نه دو ماه انجام شود تا با مديريت اوضاع بتوان واكسن بيماري را تشخيص داد.

اینانلو در پایان گفت: “اگر می خواهیم فعالیت اقتصادی را به طور کامل آزاد کنیم ، ممکن است با یک سناریوی فاجعه بار مواجه شویم.”

انتهای پیام

[ad_2]
تمام مقالات سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا