بین المللی

رکورد 19 میلیون مبتلا به کرونا در جهان ثبت شد/ آمریکا در بطن بحران کووید-۱۹

براساس آمارهای رسمی منتشر شده در وب سایت Worldometers ، تاکنون 19 میلیون و 415 نفر به این بیماری ویروس کرونا آلوده شده اند و 711 هزار و 627 نفر جان باخته اند. 12 میلیون و 188 هزار و 295 نفر نیز بهبود یافته اند. ایالات متحده همچنان از نظر تعداد مبتلایان به ویروس ، رهبر جهانی است.

برزیل با 2 میلیون و 862 هزار 761 نفر با تاج در جایگاه دوم ، هند با 1 میلیون 967 هزار 700 نفر در رده سوم ، روسیه با 871 هزار 894 نفر در مکان چهارم و آفریقای جنوبی با 529 هزار 877 نفر پنجمین کشور آلوده جهان است. در جهان است کلمبیا با 345،714 نفر جمعیت در بین 10 کشور برتر جهان از نظر افرادی که دارای بیماری عروق کرونا ویروس قلبی هستند.

10 کشور برتر جهان بر اساس تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس قلب


بیشتر بخوانید:

فوران تاج در ایالات متحده بیش از 158000 نفر را کشته است


اوضاع در آمریکا خوب نیست

آنتونی فوسی ، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی ایالات متحده ، ادعای اخیر رئیس جمهور دونالد ترامپ را مبنی بر اینکه ایالات متحده در مقایسه با سایر کشورها با coronavirus خوب عمل کرده است ، رد کرد و گفت این کشور در بدترین وضعیت در جهان قرار دارد. ،

انتشار موج دوم تاج در قاره سبز

با ادامه موج دوم کروناویروس در اروپا ، کشورهایی مانند اسپانیا مجبور شدند محدودیت سفر را اعمال کنند.

رئیس انجمن پزشکی آلمان همچنین گفت که این کشور در میان موج دوم تاج قرار دارد زیرا مردم قوانین تفکیک اجتماعی را مسخره کرده اند و از آنها استفاده نکرده اند.

این هفته ، به طور متوسط ​​730 مورد جدید هر روز در آلمان ثبت می شود ، در مقایسه با میانگین 460 مورد روزانه دو روز زودتر در کشور اروپایی ، دو هفته قبل.

تاج دنیا

تعداد 87 مورد کورو ویروسی در آلمان با 879 مورد جدید به 214 هزار و 104 مورد رسید.

ایتالیا ، که زمانی یک کشور بیمار در اروپا به حساب می آمد ، توانسته است جلوی ظهور تاج را متوقف کند ، اما دو کشتی کروز در بندر سیویتیاکیا در رم در حال قرنطینه هستند.

در اوایل هفته جاری ، 8،500 مورد جدید از بیماری کروناویروس در اسپانیا ثبت شد ، و رفت و آمد مکرر مایورکا کاملاً قرنطینه شد.

کمیته عالی علمی فرانسه هشدار داده است که تشدید ویروس Covid-19 می تواند در هر زمان منجر به یک سناریوی کمتر قابل کنترل شود.

مقامات فرانسوی در حال روبرو شدن با افزایش شدید موارد جدید بیماری عروق کرونا هستند ، به طوری که هفته گذشته بیش از 7000 مورد جدید Covid-19 در کشورهای اروپایی گزارش شده است ، و تعداد افراد در بخش های مراقبت های ویژه به دلیل تاج تحت معالجه نیز زنده مانده است. افزایش چشمگیر

انتهای پیام / 4033 / پ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا