بین المللی

بازتاب جهانی بیانات «مقام معظم رهبری» در روز قدس

به گزارش گروه بین الملل فارس نیوز ، سخنان آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، به مناسبت روز جهانی القدس که به صورت زنده پخش می شد ، با بازتاب های بسیاری از رسانه های مختلف همراه بود.

فاکس نیوز در وب سایت گزارش داد: “رهبر معظم ایران رژیم صهیونیستی را به عنوان یک تومور سرطانی شناسایی کرده اند که باید از بین برود.”

فاکس نیوز: رهبری ایران در حال مقایسه تل آویو با کرونا است که باید علیه آن مبارزه کند

در بخش دیگری از این گزارش ، شبکه اطلاعات رژیم صهیونیستی را با ویروس تاج ولی فقیه مقایسه می کند و می نویسد که رهبر ایران می گوید: “برخی از مردم برای توجیه این رفتار زشت ، ادعا می کنند که رژیم صهیونیستی واقعیتی در منطقه است. به یاد می آورد بگذارید آنها علیه حقایق کشنده و مضر مبارزه کنند. امروز ، تاج یک واقعیت است و همه انسانهای هوشمند مبارزه با آن را ضروری می دانند. “ویروس دیرینه صهیونیسم مطمئناً طولانی نخواهد شد و با تلاش ، ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه کن خواهد شد.”

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز گزیده هایی از سخنان آیت الله خامنه ای را به مناسبت روز قدس منتشر کرد.

اورشلیم پست: رهبر ایران می گوید: “اسرائیل نخواهد ماند”

تیتر در پست اورشلیم بخشی از سخنان رهبر مبنی بر این بود که “اسرائیل نخواهد ماند”.

روزنامه صهیونیستی در گزارش خود سخنان اولیه خود را به مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود بیان کرد: در میان جنایات بشریت در آینده نزدیک ، جرمی از چنین بزرگی و سنگینی وجود ندارد. “میراث ، نسل و دهه های ادامه این ظلم و ستم تاریخی واقعاً رکورد جدیدی از طبیعت و شر انسان است.”

رویترز همچنین گزیده هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

رویترز: رهبر ایران اسرائیل را غده ای می داند که باید برداشته شود

وی در بیانیه ای گفت: “رژیم صهیونیستی ایران یک ضمائم کشنده و مضر برای منطقه است و مطمئناً از بین خواهد رفت.”

خبرگزاری انگلیس تلاش کرد واکنش مقامات آمریکایی و غربی را به سخنان رهبر منتشر کند.

روزنامه تایمز هند همچنین سخنان رهبر درباره روز جهانی قدس را پوشش داد.

تایمز هند: رهبر ایران می گوید ویروس صهیونیسم از بین خواهد رفت

سایت خبری به نقل از رهبر گفت: “امروز دنیا تعداد قربانیان تاج را در سرتاسر جهان شمارش می کند ، اما هیچ کس قاتل را زیر سؤال نبرد یا آن را زیر سؤال برد و مسئول صدها هزار شهید و اسیر در ایالات متحده است.” و چه کسی اروپا را در این جنگ آتش زد؟ چرا هیچ کس برای قتل عام مسلمانان تسلیت نمی گوید؟ چرا میلیون ها فلسطینی باید هفتاد سال از خانه دور شوند و در تبعید باشند؟ و چرا باید قدس مقدس ، اولین قبله مسلمین توهین شود؟ “

تایمز هند نیز می نویسد که رهبر ایران تأکید کرده است که ویروس صهیونیست از بین خواهد رفت.

وب سایت خبری العربیه همچنین از این عناوین برای پوشش سخنان مقام معظم رهبری استفاده کرد و گفت رهبر ایران گفته بود اسرائیل نابود خواهد شد.

العربستان: رهبر ایران برای جهاد نبرد فلسطین ، به خاطر خدا ، مبارزه را می خواند

این شبکه خبری در ادامه انتشار گزیده‌های مختلفی از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد که در آن رهبر ایران گفت: “مبارزه برای آزادسازی فلسطین جهادی به نام خدا و وظیفه اسلامی است.” “پیروزی در چنین مبارزاتی تضمین شده است ، زیرا حتی اگر یک مبارز کشته شود ، به وحدت رسیده است.”

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه همچنین سخنان مقام معظم رهبری درباره روز جهانی قدس را پوشش داد.

Sputnik ویدئویی کامل از سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس منتشر کرد

این خبرگزاری با اشاره به اینکه ایران روز جهانی قدس را در حمایت از فلسطین و مخالفت با اسرائیل از سال 1979 (سال پیروزی انقلاب اسلامی در ایران) برگزار کرده است ، این خبرنامه پرونده کاملی از سخنان رهبر انگلیسی را در این گزارش منتشر کرده است. به خودتان پرداخت کنید

خبرگزاری آلمان دویچه وله همچنین گزیده هایی از سخنان مقام معظم رهبری را در وب سایت خود منتشر کرد.

دویچه وله: رهبر ایران اسرائیل را یک تومور سرطانی می داند

دویچه وله با استناد به اظهارات مقام معظم رهبری ، نوشت كه رهبر ایران اسرائیل را تومور سرطانی توصیف كرد كه باید ریشه دوان شود.

خبرگزاری آلمان همچنین به نقل از گزیده هایی از سخنان رهبر ، مقایسه رژیم صهیونیستی با تاج می پردازد.

آسوشیتدپرس نیز بخشی از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد.

آسوشیتدپرس: رهبر ایران تأکید می کند که ایران ضد اسرائیل است ، نه ضد یهودی

رهبر ایران در سخنرانی 30 دقیقه‌ای خود در چندین مکان از اسرائیل به عنوان یک تومور سرطانی یاد کرد.

این خبرگزاری نوشت: رهبر ایران تأکید کرد که ایران ضد ستیزی نیست ، بلکه با رژیم صهیونیستی مخالف است.

رهبر ایران در سخنرانی امروز اظهار داشت: “یک مطالعه جامع درباره همه مذاهب و اقوام فلسطین – که ما تقریباً دو دهه است که در آن ارائه داده ایم” ، تنها نتیجه گیری است که باید با چالش های امروز و فردا فلسطین برآورده شود. این طرح نشان می دهد که ادعای ضد ستیزی که غربی ها با ترومپت خود را تکرار می کنند کاملاً بی اساس است. در همین راستا ، فلسطینیان یهودی ، مسیحی و مسلمان ، با هم در همه پرسی ، مشارکت و سیستم سیاسی کشور فلسطین را تعیین می کنند. “آنچه که قطعاً باید برود سیستم صهیونیستی است و خود صهیونیسم نوآوری در یهودیت و کاملاً بیگانه برای آن است.”

وب سایت خبری-شبکه المنار نیز اکثر سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد.

المنار: رهبر ایران بر مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید می کند

شبکه تیتر این خبر را انتخاب کرد که رهبر ایران بر لزوم ادامه مبارزه برای فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم تأکید کرد.

مقام معظم رهبری گفت: “در روزی که دولتهای پیروز جنگ جهانی اول ، منطقه غرب آسیا را از هم جدا کردند ، قلمرو آسیا به عنوان مهمترین غنیمت نظامی در کنفرانس پاریس ، به یک پایگاه امن احتیاج داشت.” در قلب منطقه ، آنها برای اطمینان از تسلط دائمی احساس امنیت فزاینده ای کردند. سرانجام ، پس از جنگ جهانی دوم ، آنها از سهل انگاری دولت های منطقه بهره بردند و رژیم غلط و ملتی را بدون ملت صهیونیستی اعلام کردند. “هدف ابتدا مردم فلسطین و سپس همه ملل منطقه بود.”

خبرگزاری سوریه «صنعا» نیز به مناسبت روز جهانی القدس ، گزیده هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

سانا: پرچم فلسطین برافراشته خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری ، رهبر ایران در سخنان خود تأکید کرد که پرچم فلسطین به طلوع خود ادامه خواهد داد.

صنعا نوشت: “مذاکره با ایالات متحده و سایر دولت های غربی و همچنین با آژانس بین المللی انرژی اتمی یک تجربه تلخ و ناموفق فلسطین است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا