اقتصادی

جدیدترین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح

فرماندار بانک مرکزی با تشریح روند ادغام بانک های مسلح در بانک سپه گفت: به زودی جلسات ادغام بانک های مسلح برگزار می شود و موضوع اصلی ادغام بانک ها به اتمام می رسد.

به گزارش مجله زنده خبری ، عبدالناسر همتی در پیام اینستاگرام خود اعلام کرد: امشب چهارشنبه (17 فوریه 2016) جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور ، بررسی نهایی روند ادغام بانک های مسلح در بانک سپه را انجام داد.

وی افزود: این پروژه یکی از پیچیده ترین و دشوارترین پروژه های بانکی است که با کمک مقام معظم رهبری ، خدایا ، تلاش همکارانم در زمینه نظارت و پشتیبانی خوب وزارت اقتصاد ، به پایان رسیده است.

استاندار بانک مرکزی ادامه داد: در ماه های اخیر و در حین ادغام ، اصلاحات خوبی تحت نظارت بانک مرکزی و حکمرانی خوب بانک سپه به ویژه در منابع و هزینه های بانک های ادغام شده انجام شده است.

از این گذشته ، همتی خاطرنشان کرد: تصمیماتی که امروز در جلسه ستادها گرفته می شود جلسات ادغام این بانک ها را برگزار می کند و پرونده ادغام بانک اصلی را می بندد.

پیش از این ، فرماندار اعلام کرده بود که ادغام عملی بانک های مسلح در رویه های اداری آن طی هفته های آینده صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا