اجتماعی

سرانجام بازگشایی سردرباغ ملی و میدان مشق برای مردم

چند سالی می گذرد که شهرداری تهران میلیارد ها تومان برای نوسازی و بهسازی منطقه در باغ بامی و میدان مشهد هزینه کرده است ، اما پس از کار اعلام شده ، وزارت امور خارجه و تعدادی دیگر از ساختمان های دولتی در این منطقه قرار دارند. بازدید 24 ساعته از مردم امکان پذیر نیست و افراد فقط می توانند در ساعات کاری از این مجتمع دیدن کنند. با این حال ، شهردار منطقه 12 معتقد است با جابجایی وزارت امور خارجه ، حساسیت به امنیت کاهش یافته و مشکل حل خواهد شد.

علی محمد سعادتی در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی در مورد افتتاح نهایی میدان ملنی و مشک برای سردارباخ برای عموم گفت: در حال حاضر شهروندان تهرانی می توانند در ساعات اداری از منطقه مشک و سر در باغ ملی بازدید کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چند سال پیش بود ، شهرداری تهران میلیارد دلار برای اصلاح زمین آموزش هزینه کرد ، اما چرا اکنون شهروندان نمی توانند در زمانهای مختلف از آن استفاده کنند؟ وی اظهار داشت: ساختمانهای وزارت امور خارجه در منطقه میدان مش واقع شده است و پس از حوادث در مجلس شورای امنیت ملی سطح امنیت در حوزه این وزارتخانه را افزایش داده و مقررات سختگیرانه ای وضع شده است.

سعادتی با بیان اینکه البته همکاری خوبی بین شهرداری و مجتمع های واقع در میدان مش وجود دارد ، افزود: دانشگاه هنر ، اداره پست ، بانک سپا ، وزارت امور خارجه و غیره در این میدان واقع شده اند که بسیار زیاد است. به خوبی توسط شهرداری همراه است. رویداد پاییز برگ در پاییز اتفاق افتاد و برنامه های متنوعی برای نوروز و ماه رمضان داشتیم که به دلیل فوران تاج و جلوگیری از اجتماعات اجتماع لغو شدند.

شهردار منطقه 12 با اشاره به تفاهم بین شهرداری و وزارت امور خارجه در مورد تبدیل میدان تمرین به موزه گفت: یک بررسی انجام خواهد شد و باید مدتی صبر کنیم تا ساختمانهای اطراف میدان تمرین به موزه های مختلف تبدیل شود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا